Onko? Sijauspatja
Onko sijauspatjoissa jotain eroa? Siis tuollainen yksipuolisesti profiloitu vaahtomuovipatja, ei kai sitä tarvitse erikseen testailla kaupassa? Ajattelin, että voisin uusia tuon patjan, mutta en jaksaisi lähteä kauppaan hypistelemään, kun on ihan peruspatjasta kyse.
Kommentit (9)
No jos sellaisen ihan perus vaahtomuovisijauspatjan oot hankkimassa, niin ei oo paljon eroja. Paksuudessa ehkä muutamia senttejä.
Vierailija kirjoitti:
No jos sellaisen ihan perus vaahtomuovisijauspatjan oot hankkimassa, niin ei oo paljon eroja. Paksuudessa ehkä muutamia senttejä.
Tuo on aavistuksen paksumpi kuin nykyinen, ei kai se mihinkään vaikuta, luulen? Pelottavaa tämä shoppailu nykyään, kun minulla tuppaa olemaan surkea tuuri ja aina saan joko rikkinäistä tai väärää tai jotain. Enpä ole koskaan ostanut mitään patjaa erikseen, joten kysyn vielä toisen kyssärin: onko patja vaikea kuskata kantaen kotiin? Tiukalla rullallahan ne ovat, mutta kannattaako ottaa kotiinkuljetus vai hakea itse (ilman autoa)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on aavistuksen paksumpi kuin nykyinen, ei kai se mihinkään vaikuta, luulen? Pelottavaa tämä shoppailu nykyään, kun minulla tuppaa olemaan surkea tuuri ja aina saan joko rikkinäistä tai väärää tai jotain. Enpä ole koskaan ostanut mitään patjaa erikseen, joten kysyn vielä toisen kyssärin: onko patja vaikea kuskata kantaen kotiin? Tiukalla rullallahan ne ovat, mutta kannattaako ottaa kotiinkuljetus vai hakea itse (ilman autoa)?
Hoh...etköhän sinä pysty ihan itse kaupassa päättelemään, pystytkö sen rullan kantamaan kainalossa kotiin.
On niissä eroja. Itselläni on ongelma joidenkin patjojen kamala haju. Päällisen materiaali kannattaa katsoa tarkkaan. Suosin luonnonmateriaalia, mutta ne kutistuu aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh...etköhän sinä pysty ihan itse kaupassa päättelemään, pystytkö sen rullan kantamaan kainalossa kotiin.
Voi tätä luetun ymmärtämistä. Selailen netistä patjoja. Vaihtoehtona on maata kotona odottamassa patjaa kotiin tai mennä kauppaan.
Kestää päivän-pari että saan tililleni tarvittavan summan. Eli en voi esim. tänään mennä hakeman patjaa suitsait sukkelaan.
Up