Essi Savolainen, 28, täyttää työkseen kuolleita lemmikkejä muistoesineiksi "Ne ovat vähän kuin pehmoleluja"
Hui, en mä ainakaan tahtois mun kuollutta lemmikkiä tuijottamaan mua mun sängynpäädystä. Aika creepyä. 😬
Kommentit (19)
Ihan selvää on ettei kaikki muumit ole laaksossa jos haluaa kuolleen lemmikkinsä täytetyksi koriste-esineeksi hyllyyn pölyyntymään. Hullu maailma.
Ai helvetti. Välillä sitä vaan menee sanattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvää on ettei kaikki muumit ole laaksossa jos haluaa kuolleen lemmikkinsä täytetyksi koriste-esineeksi hyllyyn pölyyntymään. Hullu maailma.
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Ai helvetti. Välillä sitä vaan menee sanattomaksi.
En ymmärrä tätä kauhistelua. Jokainen tavallaan.
Kaunis tapa muistaa edesmennyttä lemmikkiä.
fyllingit sisään ja takan päälle rötköttämään. Onhan niitä hirven päitäkin monet seinät väärällään. Taljan päällä minäkin juon viiniä.
Eläimelläkin on oikeus tulla kunniallisesti haudatuksi.
Onhan tuo outoa, mutta jos siitä saa kerta ammatin aikaan, on sille pakko olla jotain kysyntää. Olisi kiva kuulla sellaiselta joka tuon on valinnut tai sitä harkitsee, eikä vaan päivitellä täällä että hui kauhistus sentään.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Kaupoistakin poistettava lampaantaljat ym. Lampaatkin ovat eläimiä. Entäs tuo ylemmän sanomat hirven päät? Niitäkin monilla on kotona täytettynä, kauheita nekin, en kiistä sitä.
Myös nahkakengät, laukut ym poistoon, nekään eläimet eivät saaneet tulla kunniallisesti haudatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole vegaani tuo oli todella tekopyhästi sanottu.
Vois tuon vaimokkeenkin sohvalle laittaa kuollessa istumaan. Ei tule paha mieli surusta
Sairasta🤮