Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Voice.fi tehnyt tästä ketjusta uutisen! :/ http://www.voice.fi/suhteet/hullun-mustasukkaiset-ex-kumppanit-mies-tak…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin ennen ihan tavallinen nuori aikuinen, kun 20-vuotiaana tapasin mustasukkaiseksi ja väkivaltaiseksi sittemmin osoittautuneen mieheni. Elin hänen kanssaan 20 vuotta antaen anteeksi ja paljon. Nyt kun tutut yrittävät miettiä, miksi mietin niin paljon mennyttä niin antavat diagnoosiksi läheisriippuvuuden, vaikka itse koen enemmän kärsiväni posttraumaattisesta stressihäiriöstä.
Mies jätti lopulta toisen takia yhtäkkiä. Millaista teidän elämänne on ollut pidemmän tuollaisen suhteen ja mahdollisesti lasten jälkeen hänen kanssaan?
Minulla oli normaali lapsuus, joten miksi olisin läheisriippuvainen - olen vaan hemmetin vihainen, ettei se pyytänyt edes anteeksi mitään!
Minulla sama 20 v, ja tulin jätetyksi toisen takia. Mies oli henkisesti väkivaltainen. Eikä koskaan pyytönyt anteeksi.
Kyllä minä paikannan läheisriippivuuteni lapsuuteeni. Isäni oli yhtä hallitseva kuin mies, tosin hieman eri tavalla. Isäni syyllisti, siksi miehen syyllistäminen oli luonnollista.
Mies piti minua otteessaan juuri syyllisyyden avulla. En halua tuntea olevani huono ihminen. Teen mitä tahansa, jotta muut pitävät minua hyvänä.
Itsekin liiallisesta kiltteydestä kärsineenä voin kertoa, että "pahana" oleminen voi olla todella vapauttavaa. Ei se tarkoita sitä, että pitäisi ryhtyä ilkeäksi ihmiseksi - riittää, kun kieltäytyy epämiellyttävistä asioista ja opettelee sanomaan mielipiteensä. Jos joku pitää minua tuon takia huonona ihmisenä, niin siitä vain.
Kokeile.
Minun exäni ei suhteen aikana ollut kovin paha. Heitti kyllä paljon niitä "ootko totakin pannut?" -juttuja, mutta nekin käänsin takaisin kysymällä samaa häneltä. Tavallaan kuittaantui huumorilla ja pari kännikeskustelua käytiin sitten joistain miespuolisista kamuistani. Kuitenkin aavistelin ja näin merkkejä mustasukkaisuudesta, joten saatoin jättää mainitsematta miespuoliset kaverit baariseurasta yms, mut ei ton ihmeempiä.
No sittenpä tulikin ero... meidän suhde oli jo pari vuotta ollut ns. Kuivahtanut, ei ihmeempää draamaa tai riitoja. Mies jätti minut -mikä kyllä yllätti, mutta ei liian kirpaissutkaan.
Siinä olikin helvetti irti. Mies ei kestänyt, kun en vellonut surussa ja itkenyt takaisin. Hän löysi pian toisen ja sanoi minulle suoraan, että kun ei hän saa minua (!?!) Niin ei kukaan muukaan. Alkoi ihan mieletön vainoaminen; hän vain päätti tuhota elämäni; soitti työpaikalleni ja pilasi maineeni siellä, kertoi perheelleni kaikki huonot puoleni ja vikani, mustamaalasi kaikille. Irtisanoi vakuutukset autosta (minun auto, bonusten takia höskät hänen nimissääm), otti sen rekisteristä pois tmv, en muista, mutta noista älyämättä sain 4000e jälkiverot kun ajoin ajokiellossa olevaa autoa....nuo sikäli oma vika, mut ei tullut ees mieleen tollanen n. 2vk eron jälkeen...
Sitten sain tappouhkauksen ja lopulta ex ajo jalkojeni päältä kun yritin estää varastamasta autoani... mulla murtu varpaat molemmista jaloista ja käräjille mennään.
Vierailija kirjoitti:
Voice.fi tehnyt tästä ketjusta uutisen! :/ http://www.voice.fi/suhteet/hullun-mustasukkaiset-ex-kumppanit-mies-tak…
Paskapää-voice. Olin tosi tyytyväinen, että iltasanomat jätti tällä kertaa aiheen käyttämättä. Toivottavasti jokainen muutteli tarinoita riittävästi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin ennen ihan tavallinen nuori aikuinen, kun 20-vuotiaana tapasin mustasukkaiseksi ja väkivaltaiseksi sittemmin osoittautuneen mieheni. Elin hänen kanssaan 20 vuotta antaen anteeksi ja paljon. Nyt kun tutut yrittävät miettiä, miksi mietin niin paljon mennyttä niin antavat diagnoosiksi läheisriippuvuuden, vaikka itse koen enemmän kärsiväni posttraumaattisesta stressihäiriöstä.
Mies jätti lopulta toisen takia yhtäkkiä. Millaista teidän elämänne on ollut pidemmän tuollaisen suhteen ja mahdollisesti lasten jälkeen hänen kanssaan?
Minulla oli normaali lapsuus, joten miksi olisin läheisriippuvainen - olen vaan hemmetin vihainen, ettei se pyytänyt edes anteeksi mitään!
Minulla sama 20 v, ja tulin jätetyksi toisen takia. Mies oli henkisesti väkivaltainen. Eikä koskaan pyytönyt anteeksi.
Kyllä minä paikannan läheisriippivuuteni lapsuuteeni. Isäni oli yhtä hallitseva kuin mies, tosin hieman eri tavalla. Isäni syyllisti, siksi miehen syyllistäminen oli luonnollista.
Mies piti minua otteessaan juuri syyllisyyden avulla. En halua tuntea olevani huono ihminen. Teen mitä tahansa, jotta muut pitävät minua hyvänä.
Itsekin liiallisesta kiltteydestä kärsineenä voin kertoa, että "pahana" oleminen voi olla todella vapauttavaa. Ei se tarkoita sitä, että pitäisi ryhtyä ilkeäksi ihmiseksi - riittää, kun kieltäytyy epämiellyttävistä asioista ja opettelee sanomaan mielipiteensä. Jos joku pitää minua tuon takia huonona ihmisenä, niin siitä vain.
Kokeile.
Juu, kyllä minä nykyään osaan. Erosta on jo kuusi vuotta.
Mutta on todella tärkeää tiedostaa tämä kuvio itsessään. Kun sanon nykyäänkin vahvan mielipiteen, minun pitää olla valppaana ja tiedostaa, miksi minusta tuntuu pahalta.
Kun tiedosta, ei alitajunta enää ohjaa minua.
Täällä myös yksi jolla sairas ihmissuhde takana.
Tavattiin nuorena joten kai se menee nuoruuden ja hölmöyden piikkiin mitä kaikkea kestinkään.
* en saanut käydä kavereilla kylässä edes päivällä ilman häntä.
* spermatutkimukset tuli myös tutuksi. Esim kerran mies löi baarissa miestä silmittömällä raivolla, kun tämä oli tullut minulle juttelemaan. Joutui sitten putkaan tästä. No, sieltä sitten aamulla kotiutui ja ensimmäisenä tutkii nukkuvalta tyttöystävältä mahdolliset spermat housujen sisältä.
*haukkui minulle kaikki ystäväni ja sukulaiseni. Eron hetkellä mm. äitini huoraksi koska tämä on aikoinaan eronnut.
*luki aina ilman lupaa puhelintani. Jos löytyi mitään "epäilyttävää" niin voi sitä riehumista.
*jos vähänkään yritin ehdottelin eroa, alkoi välittömästi kiristäminen milloin milläkin asialla. Lähinnä sillä miten hän vie sitten koko omaisuuteni. Koska erossahan jaetaan kaikki. No joo ehkä avioerossa jaetaan vuosien saatossa yhdessä kerätyt asiat, ei niin että mies vain muuttaa naisen valmiiseen kotiin ja ottaa puolet korvaukseksi erosta!
*Oli todella kapeakatseinen muutenkin kaikissa asioissa. Yhtään ei saanut poiketa massasta, tai haukkui minulle halveksuvasti tämän ihmisen. Muutin itseni näiden vuosien aikana mahdollisimman huomaamattomaksi.
*en nyt ehkä enempää halua tässä muistella tätä paskiaista. Tarinoita riittäisi kyllä. Lopulta kun mitta tuli täyteen ja vain lähdin, niin tietenkin ensin aloitti kiristämisen miten en nää lapsia enää ikinä jne. Asensi vakoiluohjelman läppärilleni. Sitten oli niin raivona tai typerä että pakko oli vihjailla näistä asioista mitä oli löytänyt. Rikosilmoituksella sitten rauhoittui. Ego koki kovan kolauksen ja kostonretki jatkuu hamaan tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
JATKUU
Kun miehessä oli niin paljon sitä kuuluisaa Hyvää! Oli yhteiset mielenkiinnon kohteet, hän oli huomaavainen, huolehti kotitöistä, ruuasta ym. Hänen omien sanojensa mukaan hänen eksänsä ei koskaan kiitoksen sanaa sanonut. Minä taasen kiittelin vuolaasti, mutta sain riidan aikana silti kuulla olevani kiittämätön paska.
Kuinka saatoin olla niin sinisilmäinen! Pahinta oli aina ne tilanteet, kun huomasin että miestä vaivaa joku asia. Hän huokaili, oli kireä ja puhumaton, mutta kysyessäni mikä vaivaa, kaikki oli kuulemma hyvin. Minä stressasin ja mietin että mitähän olen taas tehnyt väärin, mitä oon mokannut ym...Mutta mies ei suostunut kertomaan. Kunnes kaikki räjähti käsiin, mies alkoi raivoamaan ja sain kuulla kuinka kauhea ihminen olenkaan. Sitten selviää, että syy tälle kaikelle oli se, että olin puhelimessa sanonut jollekulle kaverille, että juu, olishan se kiva osallistua naisten kymppiin! Miehen mukaan olen ähdössä ryyppyreissulle, joka päätyy vieraan miehen sänkyyn.
Mutta nyt, kiitos tämän ketjun, olen saanut rauhan sielulleni ja tehnyt lopullisen päätökseni: Suhde on loppu. Jos en uutta, tasapainoista suhdetta löydä, niin olen sitten yksin vaikka koko loppuikäni.
Olen tämän tarinan kirjoittaja. Halusin vähän jatkaa. Muutama päivä sitten mies otti minuun yhteyttä, kun huomasi, etten hänen peräänsä huutele. Tapansa mukaan hän yritti puhua mustaa valkoiseksi. Otti syitä niskoillensa, mutta muisti kuitenkin painottaa, ettei riitojen aikana todellakaan ole ollut oma itsensä. Minun tulisi muistaa se, ettei hän *oikeasti* ole sellainen. Hän rakastaa, arvostaa ja kunnioittaa minua. Hän halusi tavata, jotta voisimme puhua asiat selviksi. Minä kuitenkin ilmoitin, ettei meillä ole mitään syytä nähdä toisiamme, eikä meillä ole keskusteltavaa. Hänen oli vaikea uskoa kuulemaansa. Päivä päivältä tunnen itseni vahvemmaksi. Toki olen alakuloinen ja surullinen, yksinäinenkin. Mutta kuten vanha kansa sanoo: parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa.
Tämähän tarina sopii tänne jatkoksi kuin nenä päähän:
Lyhentäen siteerattu: Seiska 25-26 / 2014
Tauski haukkui ja repi hiuksista!
- Työskentelin ravintolassa baarimikkona ja Tauno tuli sinne eräänä iltana keikalle. Heti kun Tauski näki minut, hän meni aivan sekaisin. Ensi tapaamisen jälkeen Lili oli tiiviissä puhelinyhteydessä Tauskiin. - Tauski soitteli ja tekstaili minulle koko ajan. Hän myös hermostui kovasti, jos en vastannut heti.
- Tauski oli todella todella herrasmies, siis aivan ihana.
- Hän kehui olevansa julkkis, ja että hän on maailman paras isä, ja kaikki ex-rakkaat ovat täysiä sikoja.
........
Tauskilla tuli kiire kihloihin. Lopulta Lili muutti Kaarinaan huhtikuun alussa vain muutaman viikon seurusteluviikon jälkeen.
- Hän painosti minua luopumaan työstäni ja asunnostani, että minä olisin ollut vain kotona ja hän olisi saanut tehdä mitä vain.
........
Lili kävi aluksi myös Tauskin keikoilla. - Siitä ei tullut kuitenkaan mitään, kun Tauski oli niin mustasukkainen minusta. Hänen esiintymisensä eivät sujuneet, kun hän tuijotti koko ajan missä minä olen.
......
Edessä oli odotettu Turkin matka. Perillä Alanyassa tilanne kärjistyi, kun Tauski pyysi taksikuskia pysähtymään viinakaupan eteen, kun viski loppui. - Kaupasta takaisin tullessa Tauski tuli mustasukkaiseksi taksikuskista. Hän huusi minulle törkeyksiä ja kävi kimppuuni, Oh my god mikä tappelu siitä tuli! Tauski meni aivan sekaisin. - Hän huusi, että tappaa nämä miehet, eikä kukaan pysty hänen naistaan ottamaan". Hän myös haukkui minua kamalilla sanoilla. - Hän otti tukasta kiinni niin, että minulta lähti pala päästä.
http://yle.fi/uutiset/nainen_haluaa_seksia_toisen_naisen_kanssa_aiempaa…
Vähän offtopic, mutta jos sekopäämiehesi alkaa erityisesti kyttäämään naiskontaktejasi, niin tämä voi olla syy....
Aika huono tuo Voicen artikkeli. Mutta onneksi ketju ei ole joutunut Maaret Kallion ymmärrettäväksi missään vierihoito-ohjelmasarjassa.
Onko sairaalloisen mustasukkainen puoliso yleensä myös pettävä vai taipuvainen pettämään? Kysyn tätä siksi, koska musta on alkanu tuntumaan etten tiedä kaikkea...räplää puhelinta jatkuvasti vessassa ja selittämättömiä menoja. Menojen perään en jaksa kysellä ja toisaalta toivoisin sen löytävän jonkun toisen koska en todellakaan jaksa tota mustasukkaista puolisoan enään. Oonkin jo päättäny etten aio olla tässä suhteessa enään tätä pidempään! Täysin kyllästynyt ettei toinen arvosta toista millään tavalla ja joka asiasta pitää tehdä syy vetää herneet nenään ja jokainen asia mikä ei miellytä on mun syy. Eipä tarvii enään kauaa miettiä jokaista askelta, jokaista sanaa ym ym..
Jo se kertoo paljon että en jaksa enään välittää vaikka tolla olisikin toinen hoito. Mä vaan ihmettelen miten alkuun niin rakastettava ihminen tekee toiselle paskimman mahdollisimman olon kuin mahdollista ja kumminkin muka rakastaa..
kamalia juttuja.
Pidän itse exääni sairaana,mmutta aika kesyä settiä näihin verrattuna.
Ihan suhteen alussa, kun vasta tapailimme, soitti minulle kerran pitkän puhelun ja halusi tietää että kenen kaverin kanssa menin konserttiin. Ettei vaan ollut exäni, ei halua sekaantua jos meillä on vielä jotain peliä. Tässä vaiheessa olisi pitänyt minulla hälytyskellot jo soida, mutta jatkoimme tapailua ja aoimme seurustelemaan.
Selvinpäin oli kutakuinkin normaali, mitä nyt loukkaantui jos kehuin jotain miesnäyttelijää tai laulajaa. Illanvietossa ystävieni kesken hän poistui monta kertaa makuuhuoneeseen ja jouduin maanittelemaan hänet takaisin. Kuulemma minä ja muut vähättelimme häntä.
Kaikki mikä liittyi exääni oli kiellettyä. Erossa jaetut huonekalut olivat sellaisia että ne pitäisi heittää pois. Kaikki muutenkin linkittyi hänen mielessään exääni.
Humalassa oli pahinta, hän sai ihmeellisiä kohtauksia, alkoi ihan tyhjästä syyttelemään mistä vain ja saattoi tunti tolkulla keskellä yötä jankata ja jankata mitä käsittämättömämpiä juttuja. Huoritteli ja heitti ulos. Ja kun sitten lähdin, juoksi perään, repi minut ulos taksista, uhkasi itsemurhalla. Saattoi keskellä yötä soitella ystävilleni ja selittää että meillä on nyt kamala riita ja erotaan. Meinasin kuolla häpeästä!!
Viimeinen tikki oli se kun erään illan päätteeksi, kun molemmat olimme olleet juhlimassa tahoillamme, oli soittanut minulle (ja ystävilleni) kymmeniä kertoja vartin sisään emmekä olleet kuulleet. Taksijonossa soitin hänelle takaisin ja hän tuli jonoon, haukkui minua huoraksi, selitti tuntemattomille ihmisille kuinka kamala ihminen olen. Tivasi kenen miehen kanssa olen ollut ja repi väkisin puhelimeni ja selasi viestit ja puhelut tietenkään löytämättä mitään.
Halusin mennä omaan taksiin ja omaan kotiini, mies tunki väkisin taksiin. Hyppäsin ulos ja menin toiseen taksiin. Mies seurasi toisella taksilla perässä ja kun en päästänyt sisään niin häiriköi koko naapurustoa niin että oli lopulta pakko päästää sisään ja väsyneenä kuunnella sitä loputonta monologia ja länkytystä.
Tämän episodi sai minut vihdoin jättämään miehen. En edes tiedä miksi hänen kanssaan olin, säälistä kai sillä jo ensimmäisten parin kuukauden jälkeen olin todella ahdistunut suhteessa. Seurustelimme n. Vuoden. Eron jälkeen olin maailman onnellisin ja helpottunein. Mies vielä kerran ilmestyi yöllä kotiovelleni mutta sen jälkeen jätti rauhaan. Olemme yhä FB kavereita.
Nyt tämä sankari on menossa naimisiin. Onnea vaan molemmille. Vieläkin puistattaa tyyppi, ahdistavin tuntemani ihminen vaikkei (fyysistä) väkivaltaa ollutkaan. Piinaava ja sairas silti.
Tunnen suurta vihaa näitä lukiessani. Inhottavaa että tuollaisia liikkuu normaalien ihmisten keskuudessa normaaleiksi naamioituneina.. Hirveitä kertomuksia, voimia kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Onko sairaalloisen mustasukkainen puoliso yleensä myös pettävä vai taipuvainen pettämään? Kysyn tätä siksi, koska musta on alkanu tuntumaan etten tiedä kaikkea...räplää puhelinta jatkuvasti vessassa ja selittämättömiä menoja. Menojen perään en jaksa kysellä ja toisaalta toivoisin sen löytävän jonkun toisen koska en todellakaan jaksa tota mustasukkaista puolisoan enään. Oonkin jo päättäny etten aio olla tässä suhteessa enään tätä pidempään! Täysin kyllästynyt ettei toinen arvosta toista millään tavalla ja joka asiasta pitää tehdä syy vetää herneet nenään ja jokainen asia mikä ei miellytä on mun syy. Eipä tarvii enään kauaa miettiä jokaista askelta, jokaista sanaa ym ym..
Jo se kertoo paljon että en jaksa enään välittää vaikka tolla olisikin toinen hoito. Mä vaan ihmettelen miten alkuun niin rakastettava ihminen tekee toiselle paskimman mahdollisimman olon kuin mahdollista ja kumminkin muka rakastaa..
Minä uskon, että sairaalloisen mustasukkainen puoliso pettää itse tai ainakin haluaa pettää. Vaikka ei haluaisikaan pettää, on todennäköisesti ainakin epävarma suhteesta (esim. miettii "onkohan tämä suhde minulle sopiva, onko tuo ihminen minulle se oikea, voisinko saada parempaa") mutta ei osaa käsitellä tuota tunnetta vaan kääntää sen kumppaninsa syyksi.
Ex tuli perässäni aina salaa baariin ja lymyili ja kyttäsi aina mitä teen.
-Tanssin tyttökavereiden kanssa ja olin kuulemma himokkaasti hinkannut itseäni vieressäni olevaa miestä vasten. Meitä oli 6 hlö:n porukka, enkä ollut edes mielestäni katsellut kun omia kavereitani (saati hinkannut...)
-Oltiin miehen kanssa yhdessä baarissa ja meni hakemaan juotavaa tiskiltä. Samaan aikaan vanha opiskelukaverini (mies) tuli morjestamaan minua ja vaihdoimme muutaman sanan. Seuraava mitä tajusin oli kun exäni hyppäsi kaverini niskaan, tuolit lenteli pitkin seiniä ja exä alkoi lyömään häntä. Sanomattakin siihen meni se kaveruus
-Osti minulle sauvan, kun halusi piristystä seksielämään. Muutaman viikon päästä kinusi seksiä ja kun ei sillä hetkellä huvittanut, niin sai mustiskohtauksen sauvalleen kun se oli isompi kun hänen vehkeensä, joten pisti sen palasille. Teatraalisesti otti oikein puukon ja nyrhi sitä ja sadatteli kauheaan ääneen miten olen pettänyt häntä ja himoitsen isompaa. Muistan tänäkin päivänä kun ne helmet sieltä sisältä lenteli pitkin lattioita ja ukko nirhaa sauvaa ja lopulta meni ja paiskasi kappaleet parvekkeelta alas. Enpä sitten koskaan kehdannut käydä siivoamassa niitä tapetun dildon kappaleita ulkoa. Onneksi asuttiin 7-kerroksessa, joten kukaan ei tiennyt mistä päätyneet nurmikolle
-Mies kuristi minua ja uhkasi tappaa puutuolilla, kun olin kuulemma sellainen alhainen h**ra ja teen hänestä sellaisen tempuillani (olin uskomaton nössö, ylirehellinen, liian kiltti ja uskollinen ja vakuuttelin ja todistelin rakkauttani). Lopulta kärähti itse useammasta pettämisestä ja loppuaikana ei edes peittänyt sitä. Viimeisimmästä kärähtäessään tuli kotiin kyselemään minulta kavereideni aikana mitkä vaatteet laittaa treffeilleen, kun itse pystyin tuskin hengittämään kun sattui. Lopulta erottuamme kertoi kaikille tutuillemme miten minä lähdin petettyäni ja hylkäsin hänet raukan julmasti
-Tämä on toinen mies, mutta vuosia epäili minun pettäneen milloin kenenkin kanssa (en ollut) ja tämäkin tapaus paljastui sarjapettäjäksi. Kärähti lopullisesti kun oli kuulemma moottoripyöräreissulla ja kun aavistelin jotain, niin ajoin yltympäriinsä siitepölyn peitossa olevan, kylmän pyöränsä ääreen ja soitin uudelleen. Oli mielenkiintoista kuunnella kun mies soitti takaisin "tauollaan" ja kertoili mitä maisemia olivat juuri nähneet. No 2 päivää ja tuli ero
-Nykyinen tokaisi minun tullessa Virosta lapsuudenystävän kanssa, että mjahas mällit housuilla (jotain likaa siis tullut reisien kohdalle) ja siitäkös ilo urkeni kun ohutihoisena painavan laukun olkahihna oli nirhannut olkapäähäni helminauhaa muistuttavan hiertymän. No fritsuhan se oli. Tämä siis päivän kauneushoitolareissu ilman viinaa. Sama ukko kärähti jo aikaisemmin kun lattialta löytyi revittyjä kortsukääreitä (ei kuulemma tiennyt mistä, että lapsensa varmaan olivat jotain tutkineet) ja viikko sitten oli sänkynsä aivan hujan hajan niin että patjatkin oli siirtyneet reilusti paikaltaan ja sekstailun jälkeen käyttämämme puhdistuspaperit ym. yöpöydällä sängyn vieressä. Saa nähdä kauan tätä jaksaa katsella...
Vierailija kirjoitti:
Ex tuli perässäni aina salaa baariin ja lymyili ja kyttäsi aina mitä teen.
-Tanssin tyttökavereiden kanssa ja olin kuulemma himokkaasti hinkannut itseäni vieressäni olevaa miestä vasten. Meitä oli 6 hlö:n porukka, enkä ollut edes mielestäni katsellut kun omia kavereitani (saati hinkannut...)
-Oltiin miehen kanssa yhdessä baarissa ja meni hakemaan juotavaa tiskiltä. Samaan aikaan vanha opiskelukaverini (mies) tuli morjestamaan minua ja vaihdoimme muutaman sanan. Seuraava mitä tajusin oli kun exäni hyppäsi kaverini niskaan, tuolit lenteli pitkin seiniä ja exä alkoi lyömään häntä. Sanomattakin siihen meni se kaveruus
-Osti minulle sauvan, kun halusi piristystä seksielämään. Muutaman viikon päästä kinusi seksiä ja kun ei sillä hetkellä huvittanut, niin sai mustiskohtauksen sauvalleen kun se oli isompi kun hänen vehkeensä, joten pisti sen palasille. Teatraalisesti otti oikein puukon ja nyrhi sitä ja sadatteli kauheaan ääneen miten olen pettänyt häntä ja himoitsen isompaa. Muistan tänäkin päivänä kun ne helmet sieltä sisältä lenteli pitkin lattioita ja ukko nirhaa sauvaa ja lopulta meni ja paiskasi kappaleet parvekkeelta alas. Enpä sitten koskaan kehdannut käydä siivoamassa niitä tapetun dildon kappaleita ulkoa. Onneksi asuttiin 7-kerroksessa, joten kukaan ei tiennyt mistä päätyneet nurmikolle
-Mies kuristi minua ja uhkasi tappaa puutuolilla, kun olin kuulemma sellainen alhainen h**ra ja teen hänestä sellaisen tempuillani (olin uskomaton nössö, ylirehellinen, liian kiltti ja uskollinen ja vakuuttelin ja todistelin rakkauttani). Lopulta kärähti itse useammasta pettämisestä ja loppuaikana ei edes peittänyt sitä. Viimeisimmästä kärähtäessään tuli kotiin kyselemään minulta kavereideni aikana mitkä vaatteet laittaa treffeilleen, kun itse pystyin tuskin hengittämään kun sattui. Lopulta erottuamme kertoi kaikille tutuillemme miten minä lähdin petettyäni ja hylkäsin hänet raukan julmasti
-Tämä on toinen mies, mutta vuosia epäili minun pettäneen milloin kenenkin kanssa (en ollut) ja tämäkin tapaus paljastui sarjapettäjäksi. Kärähti lopullisesti kun oli kuulemma moottoripyöräreissulla ja kun aavistelin jotain, niin ajoin yltympäriinsä siitepölyn peitossa olevan, kylmän pyöränsä ääreen ja soitin uudelleen. Oli mielenkiintoista kuunnella kun mies soitti takaisin "tauollaan" ja kertoili mitä maisemia olivat juuri nähneet. No 2 päivää ja tuli ero
-Nykyinen tokaisi minun tullessa Virosta lapsuudenystävän kanssa, että mjahas mällit housuilla (jotain likaa siis tullut reisien kohdalle) ja siitäkös ilo urkeni kun ohutihoisena painavan laukun olkahihna oli nirhannut olkapäähäni helminauhaa muistuttavan hiertymän. No fritsuhan se oli. Tämä siis päivän kauneushoitolareissu ilman viinaa. Sama ukko kärähti jo aikaisemmin kun lattialta löytyi revittyjä kortsukääreitä (ei kuulemma tiennyt mistä, että lapsensa varmaan olivat jotain tutkineet) ja viikko sitten oli sänkynsä aivan hujan hajan niin että patjatkin oli siirtyneet reilusti paikaltaan ja sekstailun jälkeen käyttämämme puhdistuspaperit ym. yöpöydällä sängyn vieressä. Saa nähdä kauan tätä jaksaa katsella...
en kyllä sinuna kattelis...Mistä sä onnistut näitä kylkeesi liimaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Anteeks, mut tälle oli pakko nauraa.
Eka poikaystävä jonka tapasin jo nuorena, eikä käsitystä paremmasta ollut. Nykyään jo ex.
*halusi tavata jokapäivä, suuttui jos näin jotain ystävää ja aina piti kysyä häneltä lupa jos halusin tehdä muuta kuin olla hänen kanssaan
*en saanut mennä bileisiin/diskoihin paitsi kerran jolloin ilmestyikin itse paikalle vahtimaan
*jos minulle tuli viesti hän halusi nähdä sen ennen minua ja raivostui kun en antanut puhelinta hänelle
*ei meinannut antaa minun mennä firman juhliin, kun lopulta sain luvan minun piti olla kiitollinen siitä kuinka kiltti hän oli
*kun tulin baarista kotiin hän työnsi vihaisena kätensä housuihini tarkistaakseen olinko märkä
*kerran menin tapaamaan ystävääni jota en ollut nähnyt aikoihin. Ystävä saapui klo 8 illalla toisen ystävämme luo ja klo 9 alkoi raivopöinen soittelu ja viestittely että enkö jo tule kotiin ja olenko mennyt baariin. Laitoin puh äänettömälle ja hetken pääästä huomasin että minulle oli tullut kymmeniä puheluita ja viestejä. Ilmoitin että aion viettää aikaa ystäväni kanssa kun hän vasta tuli enkä nyt vastaa puhelimeen niin hän alkoi soitella sitten ystävälleni ja vaati minua puhelimeen
*haukkui ystävääni jolla vaihtui useasti miesystävä, nainen kun menee pilalle jos häntä on pannut usea mies
*oli mustasukkainen ystävästäni ja kuulusteli, että olimmeko suudelleet kun vietimme aikaa yhdessä (kyseessä nainen)
*kun erosimme niin vahtasin kotiovellani että ilenko yötä kotona vai jossain jakamassa pillua
*uhkaili että seuraavan mieheni kannattaa vilkuilla olan yli ja että aikoo pilata loppuelämäni
onneksi lopetti yhteydenpidon senjälkeen kun olin saanut myytyä osuuteni talostamme hänelle. Tähän meni muutama kuukausi erosta. Edelleenkään en oikein pysty hänen nimeään lausumaan koska siitä tulee kauhea ahdistus ja paniikki. Onneksi pääsin eroon.