Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Vierailija kirjoitti:
Vanilla = ei kinky, ei kiinnostunut sadomasokismista, sitomisesta, fetisseistä (esim kumi), alistamisjutuista yms.
kiitti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa ihan ääneen, että aika paljon tässä ketjussa lueteltujen asioiden kohdalla itsellä on nollatoleranssi. Ensimmäisestä kerrasta suhteen järkevyys harkintaan, jos ei siis väkivaltaa, se on heti poikki silloin, ja toisesta hallinnasta, kontrollista, vainoharhaisuudesta suhde poikki. Nuoruus ja huono itsetunto, kokemuksen puute selittää miksi on jääty ihmettelemään suhteeseen. Esimerkkien miehet kuulostaa ihan kahjoille. Itse juoksisin karkuun heti. Olen seurustellut neljän miehen kanssa ja kukaan ei ole ollut vähääkään tuollainen. Ahdistavaa käytöstä ei tarvitse sietää.
Niin siis koit nyt ihan pakottavan tarpeelliseksi tulla kertomaan, että minullahan EI ole tuollaisia kokemuksia, koska olen niin fiksu?
En ole tuo edellinen, mutta kyllähän tuo nainen aika fiksulta vaikuttaa. Aika pölhö saa nimittäin olla, jos täällä esiintyneitä sairaita juttuja moneen kertaan suostuu katselemaan. Yhdestä pitäisi tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Just joo, että älykäs ei voi olla perheväkivallan uhri. No mitäs sanot, jos kertoisin, että olen mensan jäsen, akateeminen ja hyvin menestynyt?
Juuri tuollainen leimaaminen estää sen, että ihmiset eivät uskalla kertoa kokemastaan ja jäävät yksin selviytymään. Varmaati muuten sinullakin on "kaltaisiasi" ystäviä sairaissa suhteissa, eivät vaan kehtaa kertoa sinulle, kun olet noin tuomitseva.
Ps. Ajattelin aikoinaan minäkin, että se on kerrasta poikki. Kävi ilmi, että sitä "kertaa" tai tokaa ja kolmatta jme kertaa ei olekaan ihan helppoa määritellä.
Eli sinulla on siis matemaattista lahjakkuutta ja halua edetä kouluttautumalla? Se ei korjaa sitä, ettet muuten ole kovin terävä.
Eli sinulla on siis matemaattista lahjakkuutta ja halua edetä kouluttautumalla? Se ei korjaa sitä, ettet muuten ole kovin terävä.[/quote]
Selvästi huomaa ettet tiedä mistä puhut - siksikö sinulla on tarve olla ilkeä?
Nyt lähtee väärille urille tämä hyvä ketju!!
Vierailija kirjoitti:
Off-topic; näin itse persoonan rakenteen häiriöstä kärsivänä tuntuu pahalta nuo kommentit että ei tästä voi parantua koska jokin terve persoona on edellytys paranemiselle. Kyllä voi, vaikka se vaikeaa onkin. Joskin ymmärrän että itsesuojelun nimissä kannattaa vältellä tällaisesta kärsiviä ihmisiä, ja siihen taitaa auttaa nuo "kerran hullu, aina hullu ja vaarallinen" -stereotypiat.
Sinulla ei ilmeisesti olekaan diagnosoitu narsistista persoonallisuushäiriötä?
Hyvin monella ihmisellä on piirteitä jostain persoonallisuushäiriöstä, mutta diagnostiset kriteerit eivät täyty. Jos tällaisen henkilön käyttäytymistapoihin kuuluu voimakas mustasukkaisuus, uskoakseni siitä voi parantua. Tai ainakin henkilö voi oppia sietämään omaa mustasukkaisuuttaan ja hillitsemään käytöstään. Se edellyttää sitä, että tunnistaa itsessään tuon epäterveen mustasukkaisuuden ja tekee töitä sen voittamiseksi ja ennen käyttöä käytöksensä hillitsemiseksi. Paranemista edesauttaa varmaankin se, että lähipiirissä on ymmärtäväisiä ja kärsivällisiä ihmisiä.
Itse olen ollut sekä mustasukkaisen "uhri" että itse voimakkaasti mustasukkainen. Omalla kohdallani epäterve käytösmalli tarttui, ja valitettavasti olin seuraavassa suhteessani niin mustasukkainen, että se lipsahti epäterveen puolelle. Nyt olen tasaantunut. Tulevaisuuden suhteen olen tältä osin melko optimistinen.
Exäni halusi nuuhkia terskaani, jos olin kavereiden kanssa illanvietossa. Oli sillä sen verran herkkä nenä, että olisi varmaan haistanutkin. en viitsiyt lyödä löylyä lisää sanomalla, mitä jos mä olisinkin käyttänyt kumia, no kait se senkin olisi haistanut. Ravintolaillan jälkeen kullin piti haista kullille, joten ei olisi pesukaan tullut kyseeseen, olisi näet ollut liian puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu tässä mustasukkaisen puolison vierellä sen, etten nykyään viitsi lähteä ns yksin minnekään koska se laukaisee mitä todennäköisimmin mustasukkaisuus kohtauksen ja en pysty rehellisesti sanottuna olemaan täysin oma itseni vaan kaikkea sanomisia pitää miettiä etukäteen ettei tule sanottua mitään harkitsematonta. Oma puolisoni on varmana tiedostanut oman mustasukkaisuuden vaikka sitä ei ole kumminkaan myöntänyt mulle ja tuntuu, että on yrittäny parantaa tapojansa. Tässä mun tilanteessa varmana tulee olemaan jonkinlainen kuilu mun ja puolison välillä hyvinkin pitkään vaikka mustasukkaisuudesta pääsisi eroon. Surullisinta on se ettei uskalla olla täysin sitä mihin toinen ihastui/rakastui. Miehenä tää tilanne tuntuu hämmentävältä ja vaikka kuinka yrittää vakuutella ettei ole syytä olla mustasukkainen ja silti joka kerta tulee "turpiin" ja vakuuttelut menee kuuroille korville. Nykyään ei edes jaksa yrittää vakuutella "turhaan". Näitä juttuja lukiessa oon miettiny ja ihmetely miten paljon tätä on suhteissa. En siis ole yksin tän asian kanssa.
-yksin yhdessä-
Todennäköisesti tuo tulee menemään niin, että törmäät jossain kivaan naiseen jonka kanssa päädyt sänkyyn, koska miksi ei, kun sinut on kuitenkin jo todettu ja tuomittu pettäjäksi (aiheetta).
En voi kieltää ettei ole käynyt mielessä kerta emäntä on muutenkin varma siitä, että juoksen muissa..toisaalta miksi alistuisin siihen mitä en ole? Mielummin kumminkin päätän suhteen ja jatkan eteenpäin ja samalla saan pitää puhtaan omatunnon. Ehkä kumminkin tapaan sen kivan naisen sinkkuna jolloin voi katsoa eteenpäin eikä tarvitse tuskailla toisen mustasukkaisuutta.
fsdsfsd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa ihan ääneen, että aika paljon tässä ketjussa lueteltujen asioiden kohdalla itsellä on nollatoleranssi. Ensimmäisestä kerrasta suhteen järkevyys harkintaan, jos ei siis väkivaltaa, se on heti poikki silloin, ja toisesta hallinnasta, kontrollista, vainoharhaisuudesta suhde poikki. Nuoruus ja huono itsetunto, kokemuksen puute selittää miksi on jääty ihmettelemään suhteeseen. Esimerkkien miehet kuulostaa ihan kahjoille. Itse juoksisin karkuun heti. Olen seurustellut neljän miehen kanssa ja kukaan ei ole ollut vähääkään tuollainen. Ahdistavaa käytöstä ei tarvitse sietää.
Niin siis koit nyt ihan pakottavan tarpeelliseksi tulla kertomaan, että minullahan EI ole tuollaisia kokemuksia, koska olen niin fiksu?
En ole tuo edellinen, mutta kyllähän tuo nainen aika fiksulta vaikuttaa. Aika pölhö saa nimittäin olla, jos täällä esiintyneitä sairaita juttuja moneen kertaan suostuu katselemaan. Yhdestä pitäisi tajuta.
Ei näissä ole kysymys älystä tai luonteenlujuudesta, vaan ehdollistumisesta ja traumoista. Esimerkki: jos äiti on aina lukenut tytön kirjeet, ei nuori nainen näe mitään erityisen kummallista siinä, että mies haluaa tutkia puhelimen. Melkein kaikissa esimerkeissä naiset ovat nuoria, ei silloin ole vielä edes päässyt irti vanhempie vaikutuksesta, vaan suhde voi toistaa samaa sairasta kuviota mitä kotonakin. Tällaisten naisten vanhemmat myös menevät usein ristiriitatilanteessa alistajamiehen puolelle, jolloin nainen alkaa epäillä omaa mielenterveyttään sen sijaan, että kykenisi katkaisemaan välit kaikkiin. Älykkyydellä ei ole mitään tekemistä mielen ongelmien kanssa, paitsi ehkä siten, että älykkäät ovat taipuvaisempia neurooseihin ja huippuälykkäiden sukulaisilla on enemmän skitsofreniaa.
Vierailija kirjoitti:
Exäni halusi nuuhkia terskaani, jos olin kavereiden kanssa illanvietossa. Oli sillä sen verran herkkä nenä, että olisi varmaan haistanutkin. en viitsiyt lyödä löylyä lisää sanomalla, mitä jos mä olisinkin käyttänyt kumia, no kait se senkin olisi haistanut. Ravintolaillan jälkeen kullin piti haista kullille, joten ei olisi pesukaan tullut kyseeseen, olisi näet ollut liian puhdas.
Käsittämätöntä. Itse en kyllä haluaisi toisen naisen kuivuneita eritteitä nuuhkia (yök), en varsinkaan housuissa muhineesta kikkelistä. On varmaan baari-illan jälkeen aika hikinenkin, kun on juotu alkoholia ja mahdollisesti kävelty baarista toiseen. Virtsanhajusta nyt puhumattakaan.
Otan osaa, onneksi tuo nainen on ex. Tuo muistuttaa niitä pillutarkastuksia, joista jotkut kertoivat tämän ketjun ensimmäisillä sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan olla niin, että monilla näistä mustasukkaisista on ongelmana myös kärsimättömyys, ylivilkkaus ja jonkinlainen pakottava tarve etsiä extreme-kokemuksia. Omalla mustasukkaisella eksälläni oli selvästikin tarve hakea monenlaisia äärimmäisiä kokemuksia. Hänellä oli päihdeongelma, ja hän oli menettänyt ajokorttinsa ajettuaan humalassa. Epäilen, että mustasukkaisuus liittyi jotenkin tuohon huippukokemushakuisuuteen: hän tavoitteli jonkinlaista ideaalista, täydellistä, äärimmäistä rakkautta, jollaista ei ole oikeasti edes olemassa. Rakkautta hän tunnusti minulle jo varsin lyhyen tuntemisen jälkeen, samoin yhteenmuuttoa oli ehdottamassa pian. Kumppanin piti olla vain häntä varten, aina saatavilla ja huomioimassa häntä. Minä en olisi saanut käydä juuri missään enkä olisi saanut edes ajatella muita, koska mustis piti tätäkin pettämisenä (!). Halusi aina tietää syvimmätkin ajatukseni ja tenttasi, olinko nähnyt miehiä jossain ja jos olin, minun piti kertoa olivatko ko. miehet kiinnostavia ja voisinko ihastua näihin. Huoh.
Eksalläni kärsimättömyys näkyi kaikessa: kaikessa mentiin äärimmäisyyksiin. Ei voinut juoda vain yhtä olutta, piti vetää neljän päivän putki. Rahaa laitettiin menemään surutta: jos tyypin tilillä oli rahaa tavallista enemmän, ne tuntuivat jotenkin polttelevan siellä ja ne piti tuhlata johonkin typerään, kuten videopeleihin. Jos joku sanoi hänelle pahasti, eksä järjesti itkukohtauksen. Jos tuli vastoinkäymisiä, hän otti yliannostuksen lääkkeitä ja joutui sairaalaan. Kun minä jouduin olemaan useita päiviä poissa kotoa, tyyppi viestitteli ja uhkaili itsemurhalla. Ei osannut syödä normaalisti: oli joskus päiväkausia syömättä (lähinnä nestemäisellä ravinnolla eli kaljadieetillä), minkä jälkeen ahmi ruokaa niin paljon, että oksensi. Mitään asiaa ei voinut tehdä normaalisti, tylsästi tai tavallisesti vaan kaikessa mentiin sekopäisiin mittasuhteisiin.
En koskaan nähnyt tyyppiä auton ratissa, joten en tiedä, oliko hänellä road rage -taipumusta. Itse hän mainosti aina olevansa hyvin "kiltti" ihminen, joka ei suutu helposti. Njoo, ainakaan fyysisesti väkivaltainen hän ei ollut, mutta todella kuluttava ja hyväksikäyttävä luonne noin muuten.
Epäilen, että päihdeongelman lisäksi hänellä oli myös ADHD tai vastaava. Onko kukaan muu deittaillut vastaavanlaista extreme-tyyppiä?
Omalla eksälläni diagnosoitiin epävakaa persoonallisuus ja käyttäytymisessä oli juuri tuollaista nollasta sataan sekunnissa kiihtymistä. Rakkaudessa piti olla intohimoinen ja kaikkensa antava, autoa piti ajaa lujaa, leivänmurut pöydällä saattoi aiheuttaa järkyttävän raivokohtauksen, liikunnasta ja terveydestä tuli hänelle lähes ortoreksiaan verrattava pakkomielle kun salilla käytiin treenaamassa joka päivä. Häntä kiusattiin yläasteella ja siitä piti vielä päälle parikymppisenäkin itkeä ja uhriutua, "kun mua kiusattiin silloin ni siksi olen ilkeä muille koska mullekin oltiin ilkeitä". Ja tietysti kiusaaminen on kamalaa, mutta hän perusteli mm. minun haukkumistani ja alistamistani sillä, että häntäkin haukuttiin. Jos lähdin ulos kavereiden kanssa, saattoi soittaa itsemurhapuheluita ja kerran sitä yrittikin. Rahaa ei ollut, vaan se piti tuhlata kaikenlaiseen ja minulta sitten kinua lainaa. Ja tietysti oli vielä päälle sairaalloisen mustasukkainen ja omistushaluinen, olen tähän ketjuun jo tarinoita hänestä kertonut. Tietysti lopulta itse oli se pettäjä.
Ihan kun mun isoveli... aina ku joku vi**ttaa, elämä potkii tjsp. Niin uhkas itsemurhalla ja sai sillä sen naisen palaamaan takas.. jne.
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähtee väärille urille tämä hyvä ketju!!
Juuri näin! Syyttely ei auta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih. Tuli mieleeni yksi hupaisa juttu mustasukkaisesta exästäni, n. 15 vuoden takaa.
Tuolloin olin alkanut harrastaa laulamista ja kävin mm. Laulutunneilla. Sinä vuonna tangokuninkaallisiksi oli valittu Saija Tuupanen ja Kari Piiroinen. Kyseinen parivaljakkohan päätyi skandaalimaisesti kimppaan keskenään jne.
Noh, itsehän myös haaveilin tangokisoista ja tarkoitukseni olikin vielä tulevaisuudessa osallistua karsintoihin.
Lehdestä sitten ihmeteltiin exän kanssa yhdessä tätä kuninkaallisten suhdekohuja ja kännipäissään ecä alkoi raivota minulle että MINÄKIN tulen takuulla päätymään tämän Piiroisen petiin!! :D (koska tangohaaveet :D )No päädyinkö Karin sänkyyn: En koskaan!
Erottiin pian noiden puheiden jälkeen ja minä päädyin tangomarkkinoille ;)
Mene Sillanpää muualle mainostamaan itseäs.
Alapeukkojen määrä kertoo riittävästi palstan älykkyydestä.
Nuoria naisia voi vielä huijata, mutta että vielä vanhempana alistuu jonkun pikkunilkin pillutarkastuksiin ja muuhun tuhnuiseen, kertoo kyllä masokistisesta luonteesta, niin se vain on. On tarve olla esine. Ja sitten on näitä reppanoita, jotka sekoittaa mustasukkaisuuden välittämiseen ja jopa rakastamiseen. Ote yhden tällaisen naisen lopusta:
'Ensin mies löi naista voimakkaasti nyrkeillä kasvoon ja ylävartaloon, minkä vuoksi nainen kaatui lattialle. Lattialla mies jatkoi naisen lyömistä ja kuristamista.
Naisen maatessa lattialla vatsallaan mies löi naista useita kertoja lattaraudalla päähän. Tämän jälkeen mies kävi etsimässä kirvestä ulkorakennuksesta, mutta ei löytänyt sellaista, joten hän antoi naiselle kuolettavat iskut päähän varastosta löytyneillä putkipihdeillä. Vielä käräjäoikeudessa surmaaja vetosi, että tekoon vaikutti toisen miehen yllytys. Mies kertoi oikeudelle hyökänneensä naisen kimppuun mustasukkaisuudesta ja halunneensa yllyttäjän hyväksynnän itselleen.'
Eli niin paljon mies naistansa (omaisuuttansa) rakasti, että uhrasi tämän ryyppykaverin hyväksynnän saadakseen. Amen.
Vierailija kirjoitti:
Nuoria naisia voi vielä huijata, mutta että vielä vanhempana alistuu jonkun pikkunilkin pillutarkastuksiin ja muuhun tuhnuiseen, kertoo kyllä masokistisesta luonteesta, niin se vain on. On tarve olla esine. Ja sitten on näitä reppanoita, jotka sekoittaa mustasukkaisuuden välittämiseen ja jopa rakastamiseen. Ote yhden tällaisen naisen lopusta:
'Ensin mies löi naista voimakkaasti nyrkeillä kasvoon ja ylävartaloon, minkä vuoksi nainen kaatui lattialle. Lattialla mies jatkoi naisen lyömistä ja kuristamista.
Naisen maatessa lattialla vatsallaan mies löi naista useita kertoja lattaraudalla päähän. Tämän jälkeen mies kävi etsimässä kirvestä ulkorakennuksesta, mutta ei löytänyt sellaista, joten hän antoi naiselle kuolettavat iskut päähän varastosta löytyneillä putkipihdeillä. Vielä käräjäoikeudessa surmaaja vetosi, että tekoon vaikutti toisen miehen yllytys. Mies kertoi oikeudelle hyökänneensä naisen kimppuun mustasukkaisuudesta ja halunneensa yllyttäjän hyväksynnän itselleen.'
Eli niin paljon mies naistansa (omaisuuttansa) rakasti, että uhrasi tämän ryyppykaverin hyväksynnän saadakseen. Amen.
Minä kyllästyin miehen raivokohtauksiin ja kyttäämiseen ja kysyin häneltä suoraan, miksi hän on niin mustasukkainen. Sanoin hänelle, että hänen mustasukkaisuutensa menee sairaalloisen puolelle. Omasta mielestään hänen mustasukkaisuudessaan ei ollut mitään sairasta eikä epänormaalia, koska minä yksinkertaisesti vaikutin epäluotettavalta (olin "ällöttävä h*ora" jne.). Eli minä siis muka aiheutin itse hänen järjettömän käytöksensä (vaikka en ollut tehnyt mitään), eihän hän muuten olisi siten käyttäytynyt.
Jossain yhteydessä hän sanoi, että minun pitäisi olla onnellinen siitä, että hän on mustasukkainen. Ilmeisesti omassa päässään hän todellakin sekoitti mustasukkaisuuden rakkauteen ja välittämiseen.
Enää en alistu mihinkään tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulla on siis matemaattista lahjakkuutta ja halua edetä kouluttautumalla? Se ei korjaa sitä, ettet muuten ole kovin terävä.
Selvästi huomaa ettet tiedä mistä puhut - siksikö sinulla on tarve olla ilkeä?
Kumpikin päättelysi meni pieleen, mutta hyvä yritys.
Baarissa tanssin tyttökaverini kanssa tanssilattialla, kun siihen pyrki tanssimaan joku vieras mies meidän lähelle. Oma mieheni oli lähellä ja en ehtinyt itse reagoida mitenkään, kun mieheni yhtäkkiä rynnisti tanssilattialle ja kurkusta puristaen työnsi tämän vieraan miehen pois. Olin lähinnä järkyttynyt, kun käyttäytyi niin aggressiivisesti, hienovaraisempikin ele olisi ehkä tehnyt asian selväksi...
entinen mieheni, (jolle diagnosoitu touretten oireryhmä) kysyi aina kun tulin koirani kanssa metsälenkiltä, "nusseitko nyt sitä karvakasaa?"
Tarkoitti siis koiraani. En tiedä onko tämä edes mustasukkaisuutta, mutta jokseenkin huvittavaa kuitenkin.
Mitä nyt ekana tulee mieleen:
-olimme porukalla baarissa ja puhuin miespuolisen ystäväni kanssa muutaman sanan ruotsia aivan hassutellaksemme. Poikkikseni ei ymmärrä ruotsia, joten tämä oli pettämistä ja kuulemma mies katsoi minua himoiten. En saa pitää mitään yhteyttä tähän.
-Myöhemmin itse asiassa sama jätkä oli lautapeli-illassa, jossa oli paljon kavereita. Toinen kaveri heitti läpällä poikaystäväni kuullen, että olimme pelanneet räsypokkaa ja poikkis pakotti minut soittamaan tälle jätkälle ja kysyi huutaen onko tämä totta ja vastaus oli aivan väärä kun kaveri vastasi että "ei ainakaan minun tietääkseni kukaan tehnyt sellaista". Eli tämä on siis tapahtunut hänen todellisuudessaan koska kukaan ei tätä kiistänyt paitsi heti minä ja kaverini sanottiin ettei tapahtunut, kun huomattiin että se otti sen tosissaan.
- olin vanhan luokkakaverini kanssa kaljalla, hän soitti pari kertaa, laittoi tekstiviestiä koska whatsapp ei "toimi" kun en vastaa, whatsappia tuli parikymmentä "missä olette, minne menitte, milloin tulet, kaipaan sinua, missä vitussa olette" ja tämän kruunasi se, että kun keskellä viikkoa iltamyöhällä otin taksin niin taksimatka EI VOINUT kestää niin lyhyttä aikaa, joten olin kuulemma sittenkin jossain muualla missä kerroin olevani.
- on myös kerran kiivastuessaan pahoinpidellyt minut, menin lääkäriin mutta jätin asian siihen. luulin aiemmin elämässäni että jos joku noin tekee, niin ero on selvä, mutta siinä vaiheessa ymmärsin että elämä ei ole niin yksinkertaista :'(
- aina jaksaa mainita että kaverinsa vaimo oli pettämässä kun teki yövuoroja, joten saattaa monesti pitkään valvoa kun teen yövuoroja ja laitella viestiä
- katsoo itse asiakseen laittaa viesitä ja kuvia missä on kenen kanssa ja olettaa ilmeisesti samaa minulta. sitten on kuitenkin täysin eri asia jos HÄN on rajannut kuvasta jonkun naisen pois ja näen sen tämän naisen julkisesta profiilista sattumalta. en vain ymmärrä.
-samoin en saa puhua MITÄÄN vieraille miehille baarissa tai etenkään koskea, mutta hän toki saa vaikkapa tanssilattialla ottaa ketä tahansa naista hartioista tai lanteilta kiinni tai tanssia heidän kanssaan. säännöt ovat niin erilaiset.
- eräissä bileissä nakkasin avaimet naamalleen, koska eräs keski-ikäinen mies oli kuulemma himoiten katsonut tissejäni kun keskustelimme päivän politiikasta. itse keskusteli samaan aikaan nuoren viehättävän naisen kanssa mutta minä olin se joka tässä tein taas aivan eri tavalla ja väärin.
-whatsapp-paikallaoloa seurataan. kun laitoin sen näytön joskus pois, hän meinasi seota.
- nyt hän on pihdannut seksiä jo yli kuukauden, ilmeisesti siksi että haluaa minun pettävän, koska on aivan varma jo että petän koko ajan häntä.
Huolimatta näistä ja miljoonista muista on niin helvetin vaikea lähteä. Onko jossain joku helvetin tukiryhmä meille, salainen vaikka fbssä? Miten pääsen eroon ja miten saan uuden elämän alulle ja miten saan hänet oikeasti pois elämästäni, koska tiedän että mikään kaveruus ei tule toimimaan tällaisen suhteen jälkeen? Olenko turvassa ja ovatko mahdolliset tulevat mieheni ikinä turvassa? Hän on kovin väkivaltainen ketä tahansa kohtaan.
:)