Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
701/3463 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tuollaista voi joku sietää, minusta nuo sairaat miehet ovat niin vastenmielisiä etten voisi olla läheisyydessä hetkeäkään, fyysinen reaktio, oksennus

Vierailija
702/3463 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessani olen sekä itkenyt että nauranut. Kiitos kaikille kokemuksia jakaneille. Ehkä itsekin jossain vaiheessa uskaltaudun avaamaan kokemuksiani hieman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/3463 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex veti monta kertaa viikossa kunnon kännit ja yöllä laskuhumalassa sai usein ihmeellisiä kohtauksia, joissa syytti minua pettämisestä, muista miehistä, valehtelusta ja ties mistä. Saattoi välillä nukkua hetken ja sitten taas havahtui tuohon samaan mantraansa. Ikinä en pettänyt, vaikka olisi melkein pitänyt, tuosta idiootista ei meinaan ihan helpolla päästy.

Vierailija
704/3463 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten tuollaista voi joku sietää, minusta nuo sairaat miehet ovat niin vastenmielisiä etten voisi olla läheisyydessä hetkeäkään, fyysinen reaktio, oksennus

Tietämättäsi saatat olla vaikka joka päivä esim. työpaikallasi. Ja eihän tuollaista kukaan terve ihminen voi sietää, mutta uhreja nuo saa sillä tavalla, että esittävät normaalia ihmistä siihen saakka, jos onnistuvat manipuloimaan uhrin sellaiseen "kuntoon", että sairas käytös voi alkaa. Hyvä että täällä nostetaan esiin niitä keinoja joilla se voi onnistua.

Vierailija
705/3463 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin hyvän biisin ja luukutin sitä autossa, siinä laulettiin jotain "I will let you go" ja oli muutenkin aika synkeä biisi nii "HALUUTSÄJÄTTÄÄMUTVAI?!" :D Olin iha että whaaaaaaaat?

Vierailija
706/3463 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivihkaa ja vaivihkaa.. kyllä se siellä taustalla kytee. On vain ajan kysymys milloin se pulpahtaa esille. Meidän suhteessa riitti vääränvärinen pusero! Liian huomiotaherättävä = joku kiinnostuu ja haluu panna!

Samoin työvaatteet, jotka on oikeasti määrätynvärisiä, joihin me työntekijät ei voida vaikuttaa. -> "hirveän kirkkaat ja huomiotaherättävät! :"((( "

..no voi apua. Joku asiakas vissii alkaaki paneskelee meidän kanssa, koska työvaatteet!

:"D

..Oon edelleen kiinni tässä nykysessä. Toivottomassa, muuttumattomassa tapauksessa.

Hän edelleen stalkkaa mun watsapin paikallaoloa.

Jos oon ollu paikalla klo 16 enkä puhunut hänelle, puhuin jolleki muulle miehelle, joka on kiinnostavampi.

Juu. Kyllä vaan. Kohta käy niin.

Kun mun pitäisi lähetellä hänelle kuvia itsestäni muutaman minuutin välein ja niin että paikka näkyy. Pitäisi myös viestitellä koko ajan!

Vaikka oon töissä! Ja meillä on töissä puhelinkielto.

Kerran tuli kilarit siitä, kun en ollut puhunut yhtään muutamamaan tuntiin.

Enkä ollut edes ollut watsapissa..

*voi huoh*

Vierailija
707/3463 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ikinä pelänneet, että mies tietää mitä ajattelette? Välillä havahdun sellaiseen pelkoon, pitää ihan erikseen muistuttaa itseä siitä, että se on mahdotonta...

Vierailija
708/3463 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua luettuani tajuan miksi kaverin karsea miesystävä ilmestyi polttareihini. Jotain tällaista varmaankin taustalla. Oli ihmisenä sellainen että sopisi olemaan yksi näistä ketjussa kuvatuista.

Vierailija
709/3463 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ikinä pelänneet, että mies tietää mitä ajattelette? Välillä havahdun sellaiseen pelkoon, pitää ihan erikseen muistuttaa itseä siitä, että se on mahdotonta...

Tällainen nuoruuden exäni halusi tutustua minuun niin hyvin, että joskus saattoi tietää mitä ajattelin. Oli alussa pitkään kaikinpuolin ihana, ja minä olin nuorena tyttönä vain onnellinen että tulin löytäneeksi niin hyvän miehen. Kunnes sitten muuttui, ja alkoi se mistä täällä puhutaan. Siinä vaiheessa kaikki tieto siitä millainen ihminen olin oli hänelle avuksi minun manipuloimisessa.

Vierailija
710/3463 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli erittäin mustasukkainen tapaus ja narsisti. Kaikille muille esitti ihanaa ja mukavaa miestä, todellisuus toista. Lyttäsi mut maan rakoon, on lyönyt, raahannut tukasta pitkin lattioita, haukkunut kaikilla mahdollisilla tavoilla. Yrittänyt mm. Kuristaakin monta kertaa. Voitte vaan kuvitella kun kukaan ei edes oma isäni uskonut minua kun mies oli päälinpuolin niin mahtava. Ystävänikin epäröivät ensin uskoa vaiko eikö. Keksi minusta eron jälkeen vaikka ja mitä, kertoi omia näkemyksiään mm mun äitille, joka ERONKIN jälkeen uskoi miestä. Eron jälkeen elin masennushelvetissä yli 2v. Nyt kuluneesta 4v ja vieläkin saan ahdistuskohtauksia.

Vierailija
711/3463 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin itse nuorena ihan hirveä ja on varmaan aika lähellä, etten päätynyt yhtä sairaaksi kuin jotkut täällä kuvaillut tapaukset. Väkivaltainen en ikinä ollut, mutta varsinkin ensimmäistä poikaystävää kohtelin ajoittain todella rumasti: yritin kontrolloida hänen tekemisiään, syyllistin tarkoituksella, tekoitkin jos ei suostunut tekemään mitä halusin ja olin mielettömän mustasukkainen koska pelkäsin hylkäämistä ihan hulluna. En sentään genitaaleja haistellut tai ottanut aikaa kauanko kaupassa menee, mutta ehdottomasti epänormaalia käytöstä kuitenkin. Häpesin aina kauheasti toimintaani, mutta tunsin myös jotain sairasta tyydytystä kun sain tahtoni läpi. Hänen edellinen tyttöystävänsä ennen minua oli vielä ilmeisesti melko samanlainen tapaus, joten olen todella pahoillani että hän joutui kokemaan (ainakin) kaksi epätervettä suhdetta, ei olisi sitä millään lailla ansainnut.

Onneksi olen sittemmin saanut mieltäni kasaan sen verran, että olen jotakuinkin normaali henkilö, mutta riitatilanteissa saa tosissaan taistella välillä sen kanssa ettei se vanha syyllistä-itke-hyökkää-manipuloi-alenna -malli iske päälle, vaan että pystyy kertomaan miltä joku asia itsestä tuntuu ja oikeasti myös kuuntelemaan sitä toista, eikä vaan puhista siinä oikeudentunnossaan. En tiedä, oliko tämä oikea kirjoitus tähän ketjuun, mutta kirjoitin nyt kuitenkin ainakin edes osittain aiheeseen liittyen.

Täällä toinen, kenellä on ihan samoja fiiliksiä.:( Pyytelin pitkään vielä anteeksi jälkeen päin eksältäni, ja ihan siinä hengessä että ymmärsin että ero on paketissa ja paluuta entiseen ei enää ole. Olin itse saatana ja maanpäällinen helvetti välillä, ja että voi vieläkin riepoa oma kylmyys ja käytös eksää kohtaan.:( Olen iloinen kun hän löysi uuden tytön, joskin aika nopeasti eromme jälkeen, mutta jonka kanssa vaikuttaa onnelliselta, mutta olin oikeasti helpottunut että hän pääsi kaltaisestani sekopäästä helpommin eroon.:D Eli siis uskon, että hän ansaitsee uuden onnensa ja toivon että se juttu toimii paremmin kuin meillä toimi. 

Silloin eromme aikoina kyllä taistelimme eksän kanssa vielä, ihan sellaista "normaalia" puhelimessa länkyyttämistä mitä nyt eronneilla joskus on. Jossain vaiheessa eks oli kovasti pahoillaan erostamme (ei kyllä ollut kauaa, mutta sellaista tunteiden vuoristorataa kuin erotessa tulee) edelleen vaikka oli löytänyt tämän uuden. Olin kertonut siitä yhdelle tutulle, ja voi jumankauta kun en ollut tiennyt, että meillä olikin monimutkaisia reittejä pitkin yhteisiä tuttuja taas tähän eksän uuteen tyttöystävään. Eikö tää maakari ollut mennyt kertomaan kiertoteitse sitten näistä kuvioista sille uudelle, ja mahdollisimman valheellisesti vielä, ja esitelyt jotain facebookin viestejä, ainoa vain että ajankohta oli mahdollisimman väärä - eropölyt olivat laskeutuneet jo ajat sitten ja kumpikin - niin eks kuin allekirjoittanut itsekin- olivat jo vakiintuneet uusille urille tahoillaan. Se uusi tyttöystävä oli ollut ihan rikki, luonnollisesti,  ja luullut että kyse oli jostain nykyhetken tapahtumista. Kun eksäni ilmoitti tästä tekstarilla, niin silloin muistan että pimahdin totaalisesti ihmisten juoruilun ja omiensa pistämisen takia. Soitin eksälle ja kirjoitin pitkän tekstarin jossa sanoin, että jumankauta riittää, musta on ollut tarpeeksi harmia jo ilmankin ja nyt päät kiinni ja nokat kohti tulevaa.:D Yllättävää kyllä, homma rauhottui ja asia unohdettiin ja sen yhden kuikelon juorutoimistonpito pistettiin nopeasti kiinni. Harmitti vain että ihan turhan takia tuli porua, kun mitään fyysistä kanssakäymistäkään ennen ja jälkeen eron ei edes ollut ollut aikoihin. Oikeasti eksä ei olisi mua takaisin huolinut, mutta ihmiset ei aina käyttäydy kauhean järkevästi erotessa, joten aaltoilua tulee ja ihan siis turhaa paskanjauhantaa. Terq jos joku tunnisti ja pahoittelut sekavuutta, just saunasta tullut ja aika väsynyt fiilis.:D  

Vierailija
712/3463 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
713/3463 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pientä muiden tarinoihin verrattuna, mutta kerron silti. Tapailin pari viikkoa erästä miestä ulkomailla asuessani. Hänen mielestään käytin liian lyhyitä shortseja, miehet katsovat. Kielsi puhumasta majoituspaikkani työntekijälle. Tai ylipäätään muille miehille. Sanoi, ettei tahdo että kukaan muu kuin hän näkee minut alasti, edes naiset. Epäili että jakelen numeroani kadulla kaikille halukkaille. Suuttui, kun kerroin keskiviikkona että lähden viikonloppureissulle ystävieni kanssa, miksen ole kertonut aiemmin? Vaati minua jäämään kaupunkiin hänen luokseen. En jäänyt. Ihmetteli kun halasin miespuolista kaveria vaikka poskipusutkin kuuluvat heidän kulttuuriinsa... Epäili että bi-hommista kiinnostuneet kaverini olisivat halunneet sitä juuri minun kanssani. Olisi halunnut mennä kihloihin ennen kuin poistun maasta. (Parin kuukauden tuntemisen jälkeen) Halusi naimisiin ja lapsia. Huh, ei kiitos. Nämä nyt olivat aika kevyitä juttuja mutta häiritsivät minua. En edes tiedä oliko hän tosissaan, toivottavasti ei.

Vierailija
714/3463 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on pientä muiden tarinoihin verrattuna, mutta kerron silti. Tapailin pari viikkoa erästä miestä ulkomailla asuessani. Hänen mielestään käytin liian lyhyitä shortseja, miehet katsovat. Kielsi puhumasta majoituspaikkani työntekijälle. Tai ylipäätään muille miehille. Sanoi, ettei tahdo että kukaan muu kuin hän näkee minut alasti, edes naiset. Epäili että jakelen numeroani kadulla kaikille halukkaille. Suuttui, kun kerroin keskiviikkona että lähden viikonloppureissulle ystävieni kanssa, miksen ole kertonut aiemmin? Vaati minua jäämään kaupunkiin hänen luokseen. En jäänyt. Ihmetteli kun halasin miespuolista kaveria vaikka poskipusutkin kuuluvat heidän kulttuuriinsa... Epäili että bi-hommista kiinnostuneet kaverini olisivat halunneet sitä juuri minun kanssani. Olisi halunnut mennä kihloihin ennen kuin poistun maasta. (Parin kuukauden tuntemisen jälkeen) Halusi naimisiin ja lapsia. Huh, ei kiitos. Nämä nyt olivat aika kevyitä juttuja mutta häiritsivät minua. En edes tiedä oliko hän tosissaan, toivottavasti ei.

Usein nämä juuri haluavat sitouttaa kumppanin. Lapsi on paras keino, mutta liian selkeä heti alkuun. Eivät todellakaan välitä lapsista, mutta lapsi on varma keino sitouttamiselle. Pikaiset kihlat, naimisiin meno, yhteenmuutto ja yhteiset lainat ovat myös käytössä. Toki terveetkin ihmiset voivat olla nopeita liikkeissään. :D Mutta nämä tahtovat sitä monesti kovasti.

Vierailija
715/3463 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
716/3463 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikin tuosta yhdestä viestistä mieleen taas lisää oman exän aivoituksia. Minäkään en saanut käyttää lyhyitä shortseja tai hameita. Mies myös ihmetteli tiukahkoja lenkkihousujani ja käski vaihtamaan collegehousuihin. Vaihdoin housut, mutta mies tykitti silti soitoilla, koska oli varma että en ollut oikeasti menossa lenkille.

Kerroin miehelle, että kaverit ovat menossa laivalle. En saanut jatkettua asiaa tuota lausetta pitempään, kun mies alkoi pauhaamaan, että laivalla vaan n*ssitaan tai joudutaan raiskatuksi ja se ei todellakaan ole seurustelevan paikka se ja jos minä haluan laivalle mennä niin tervemenoa lopullisesti ja varmaa kannattaisi kehottaa kavereitanikin rauhoittumaan ja aikuistumaan. Noh..En ollut menossakaan, mutta sisäisesti suutuin miehen sanoista, koska en ollut tietoinen etten saisi laivalle koskaan enää mennäkään ainakaan ilman häntä.

Seurustelun alussa myös hän teki noita pistotarkastuksia. Saattoi yhtäkkiä keskellä yötä ilmestyä oven taakse ja sanoa syyksi että oli muuten vaan ajelulla ja että ei voinut ilmoittaa kun ajoi moottoripyörää. Niin, varmasti oli muuten vaan..

Mitäs vielä.. no, olin väleissä häntä edellisen exän kanssa ja kun hän ymmärsi asian, niin hän selvitti tämän exäni uuden naisystävän numeron ja soitti hänelle kertoakseen että pidämme yhteyttä. Ja siis me emme todellakaan ollut muuta kuin kavereita enää, eikä siinä ollut mitään salaista enkä salannut asiaa, mutta exäni mielestä asia oli täysin käsittämätön ja kun hän tajusi asian, niin tapahtui kilahdus.

Vierailija
717/3463 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

öitä

Vierailija
718/3463 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitin aiemmin muutamista mustasukkaisista vainoharhaisuuksista, joista ex kärsi, mutta kun sen lisäksi tyyppi oli aivan persoonallisuushäiriöinen ja irti todellisuudesta. Olin 18, kun pääsin vihdoin irti, mutta tyyppi veti mua aika hyvin mukaansa syvyyksiin.

Suuruudenhulluutta, väkivaltaa, mustasukkaisuutta. Loppupeleissä salaa manipuloin miestä kolme kuukautta jättämään mut,koska pelkäsin, että jos itse sen teen, se tappaa itsensä ja jopa mutkin mennessään.

Seurasi mua joskus illanviettoihin ja "romanttisesti" pimeässä sanoi tehneensä elämänsä isoimman virheen laittaessaan meidän suhteen poikki. Pian sen jälkeen menikin vankilaan vakavasta väkivaltaisesta rikoksesta. Mä muistan kuinka joskus seurustelumme aikaan hän kuunteli yhtä biisiä, joka kertoi miehestä joka pelasti naisen raiskaukselta tappamalla raiskaajan, meni vankilaan, mutta nainen ei ikinä tullut katsomaan ja mies hautoi kostoa.

Mä olin luvannut tulla käymään häntä katsomassa, mutten ikinä mennyt ja pelkäsin hänen hautovan kostoa samalla tavalla kuin laulussa. Se lähetteli mulle kirjeitä elämästään siellä ja piirsi ulkomuistista niihin liitteeksi mun kuviani. Soitti aina mun syntymäpäivänäni, vuosien ajan, kunnes yhtenä vuonna soittoa ei enää tullut.

Nykyään mulla on salaiset osoitetiedot ja pieni osa musta pelkää, että hän on silti joku päivä mun ovella, vaikka tiedänkin, että hän on varmasti kasvanut aika paljon henkisesti noista sairaista ajoista.

Vierailija
719/3463 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pieniä juttuja nämä omat, mutta kuitenkin, jännä miten samanlaisia nämä hullut on. En deittaillut tätä sankaria puolta vuotta kauempaa: 

-Alkuun hurmaava, huomioiva ja mukava

-Pikkuhiljaa alko syyllistys siitä, kun kävin töissä JA näin kavereitani vapaa-ajalla, enkä syöksynyt suoraan töistä viihdyttämään häntä

-Teatraaliset suuttumiset, esimerkiksi raskaan työputken aikaan tunki mun luo kielloista huolimatta ja rupes volisemaan, miksi en halua hänen kanssaan seksiä. Nämä volinat tapahtu AINA sillon ku olin juuri nukahtamassa, vallankäyttökonsti kai sekin, että pitää ruveta riitelemään sillon ku toisella on aikainen herätys. Tajusin vasta tätä ketjua lukiessa, että nuo "tuu avaan alaovi, oon täällä ku oli ikävä", vaikka olin käskeny pysyä kotonaan, oli ihan taatusti tarkistuksia. Itehän tää sankari oli työtön. Saattoi kilahdella myös siitä, jos olin hiljaa. Yleensä nauroin päin pläsiä noille kilahduksille, jolloin herra nosti kierroksia vaan lisää. 

-Yksittäinen, huvittava kilahdus oli, kun tämä suuttui minulle siitä kun kävin entisen anoppini luona kahvilla. Olin eksän kanssa melkein 10 vuotta yhdessä, ja ex-anoppi on mulle todella rakas ja tärkeä ihminen edelleen. Olin tämän pösilön ukon kanssa sopinut, että teen ruokaa illalla, että tulee syömään sovittuna kellonaikana. No, mitään ei kuulu, odottelen tunteroisen ja soitan, että mitäs nyt, niin tullee linjoja pitkin korvaan, että HÄN ei tajua tommosta eksän sukulaisten kanssa veljeilyä! Oli pakko heittää takasin, että sulla ny ei oo pitkää parisuhetta koskaan ollukkaan, niin en ihmettelekkään, mutta minä en ystäviäni hylkää. Ei sillä kyllä ollu ees kavereita, ainoa minkä kanssa hengaili, oli tän tyypin oma mummo... 

-Kerrankin se pysyi poissa, ja tuli mun luo sitten yöksi. Haisteli oman tyynynsä, ja kyseli että kukas täällä on ollu yötä! Totesin, että on tainnu viimeks olla koiran karvanen perse sitä sun tyynyäs vasten, jos se kerran omituiselle haisee... 

-Överitarkka rahasta. Minä kokkasin kotona hänellekin ruokaa, mutta jos käytiin ulkona syömässä, jaksoi kyllä laskeskella kaikki erittäin tarkkaan, jos maksettiin vuorokerroilla. :) Erotilanteessa mun piti maksaa hänelle velat pois, eli 15 senttiä. :D 

-Huono ja ERITTÄIN itsekäs sängyssä. 

-Klassiset, käyn panemassa pomoa töissä, käyn koiralenkillä panemassa jotakin ja baarissa en pidä tyttöjen kans hauskaa vaan etin panoseuraa. En huolinut tuota mukaan kapakkireissuille, koska oli kännissä äärettömän nolo ja ärsyttävä. 

Vierailija
720/3463 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko tähän sairaaseen mustasukkaisuuteen minun fiilikset pamauttaa vaimon kännykkä tuhannen p**lun päreiksi, hankkia tilalle 3310 ja laittaa estot netin käyttöön ettei pysty kuin 2h päivässä korkeintaan selaamaan? menee hermot tuohon jatkuvaan pläräykseen mistä huomauttanut jo monta kertaa ja nyt itsekkin sortunut roikkumaan täällä kun ei kerta tuosta mitään seuraa ikinä ole