Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (4092)

Vierailija
4081/4092 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta oli kun ex-mieskaveri epäili oikeasti että petän häntä sukulaisteni/lapsuuden perheeni kanssa, jos hänellä epäilys kävi. 

Vierailija
4082/4092 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissatulehdus oli kuulemma tullut jonkun likaisista sormista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4083/4092 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissatulehdus oli kuulemma tullut jonkun likaisista sormista.

Ai. Sulla ihan se itse pissakin tulehtuu? Mitä juot/syöt?

Vierailija
4084/4092 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Huoltomiehet kun kävi harvoin kämpässäni korjaamassa jotain niin samalla jyystivät kanssani, ei auttanut syytöksiin se et olin aina töissä silloin, saatoinhan ruokkiksella käydä ne jyystöt hoitamassa

-Katsoin mukamas himokkaasti eri mainoksien miehiä, ja rähjääminen asiasta saattoi kestää tunteja

-Oli todella varma et panen lähinaapuruston nuoria miehiä, kun ne niin moikkaa ja jutustelee ohimennen 

-Ei monesti halunnut panna kanssani, jos epäili että olin vähän aiemmin käynyt vieraissa, esim just jonkun naapuston nuoren miehen kanssa

-Huusi ykskaks joihinkin kavereilleen puheluissaan luulojaan et kuinka panet mun muijaa, ai luoja kun hävetti

Kaikki nämä entisen miesystävän toimesta. 

Vierailija
4085/4092 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Huoltomiehet kun kävi harvoin kämpässäni korjaamassa jotain niin samalla jyystivät kanssani, ei auttanut syytöksiin se et olin aina töissä silloin, saatoinhan ruokkiksella käydä ne jyystöt hoitamassa

-Katsoin mukamas himokkaasti eri mainoksien miehiä, ja rähjääminen asiasta saattoi kestää tunteja

-Oli todella varma et panen lähinaapuruston nuoria miehiä, kun ne niin moikkaa ja jutustelee ohimennen 

-Ei monesti halunnut panna kanssani, jos epäili että olin vähän aiemmin käynyt vieraissa, esim just jonkun naapuston nuoren miehen kanssa

-Huusi ykskaks joihinkin kavereilleen puheluissaan luulojaan et kuinka panet mun muijaa, ai luoja kun hävetti

Kaikki nämä entisen miesystävän toimesta. 

*joidenkin kavereidensa puhelujen aikana

Vierailija
4086/4092 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubb

Vierailija
4087/4092 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei voinut lyhyen suhteen aikana  harrastaa sekssiä kanssani, kun jos olisi pannut mun kaa, niin olisi samalla pannut eksieni kanssa!? Kuka herranjumala ajattelee edes noin.. 

Vierailija
4088/4092 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ricky Martinin musa aiheutti skitsot reaktiot, että mulla olisi joku telepaattinen suhde sen kaa. 

Vierailija
4089/4092 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4090/4092 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on sairaus ja surullisen paljon tällaisia tyyppejä ihmisten riesana!

Vierailija
4091/4092 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä ei voinut lyhyen suhteen aikana  harrastaa sekssiä kanssani, kun jos olisi pannut mun kaa, niin olisi samalla pannut eksieni kanssa!? Kuka herranjumala ajattelee edes noin.. 

Tuosta tulee mieleen se "miehen puolikkaat" jakso, missä Alan, Charlie ym. istuvat siellä palaneen talon sohvalla ja miettivät kuka kuksinu ketäkin ristiin. Tyyliin; minä kuksin sun exää ja sinä minun, joten olemmeko kuksineet keskenämme. Mutta aiheeseen, itsellä myös ollut vastaavanlainen tapaus. Minun olisi pitänyt olla neitsyt ja täysin ummikko seksin suhteen, jotta hän miehenä olisi voinut opettaa. Kerran kokeiltiin, niin oli jatkuvaa kyselyä mitä/miten muut miehet teki. Homma lopahti tyystiin ja käskin painua huithittoon. 

Vierailija
4092/4092 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en ainakaan enää eron jälkeen olisi halunnut mitään pakollisia terapia jaksoja, ne olisi vaan kuormittaneet minua ihan turhaan.  

Parasta terapiaa oli normaali elämä, jota sain alkaa elää, kun hullu mustasukkainen kontrolloija oli pois elämästäni.

Ja häntä itseään ei takuuvarmasti olisi saatu mihinkään terapiaan käsittelemään ajatuksiaan, täysin kuolleena syntynyt idea.  Pakollinen terapia, hei haloo???  Siis eikö eroa olisi saanut ilman sitä?  Häntä se ei olisi haitannut.  Ikimaailmassa häntä ei kuitenkaan olisi mihinkään sellaiseen saatu.  Ja minä en sitten olisi saanut hänestä eroa, kun hän ei suostuisi terapiaan?

Älytön ajatus.

Terapiaan mennään silloin, kun itse sitä tuntee tarvitsevansa.  Pakollisuus siihen ei kuulu, se on aina oltava vapaaehtoista.  Ainakin siviilioloissa, vankiloista en tiedä, onko siellä pakko johonkin sellaiseen osallistua.  Sen kuitenkin ymmärtää erkkikin, että mitään hyötyä mistään pakollisesta terapiasta ei ole.  Ja senkin tiedän, että jotkut käyttää sitä yhtenä keinona päästä toisen niskan päälle. 

Ainakin läheinen sukulaismies lähti oikein voitonriemuisena ehdotettuun terapiaan koska ajatteli siellä sitten saavansa ja voivansa haukkua vaimoaan oikein perusteellisesti ja osittain onnistuikin.  Voi miten päähän potkittu hän olikaan ja viimeinkin ihminen, joka kuunteli häntä!  Täyttä sontaa jauhoi että saisi itsensä putipuhtaaksi kaikesta pahasta ja tuskasta, mitä oli perheelleen aiheuttanut.  Minunkin piti lähiomaisena osallistua yhteen istuntoon ja sain vain todeta, että tuo mies on vielä hullumpi kuin mitä olin luullut.

Ja mitään hyötyähän siitä ei ollut, turhaa jauhantaa.  

Se on hyvä että terapiassa huomaa asioita, herätetään tähän päivään,  lyhyt terapiajakso antaa hyötyä kun vielä jatkaa itsetutkiskelua myöhemin ajan kanssa.

Terapia hyödyttää terapeutin lompakkoa. Ei mitään muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä