Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (4054)
Se on ihan huippua että ollaan mustiksia naisen Musti -koiralle, halutaan jopa eroon siis siitä haukusta tavalla taikka toisella.
Niin että se olen vain minä tässä talossa joka määrää..
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan huippua että ollaan mustiksia naisen Musti -koiralle, halutaan jopa eroon siis siitä haukusta tavalla taikka toisella.
Niin että se olen vain minä tässä talossa joka määrää..
Sä oot se joka kommentoi joka toiseen kirjoitukseen?
Iso reikä alushousuissani strategisessa paikassa oli exvaimon mukaan todiste siitä että joku nainen oli ottanut minulta suihin.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tapailemani tapaus saattoi yhtäkkiä öisin soittaa ja sanoa olevansa oveni takana. Toisinaan oli oikeasti ja toisinaan valehteli olevansa. Jos en vastannut puhelimeen tai sanoin että nyt en oikeasti lähde avaamaan hänelle alaovea aamukahdelta, niin tokaisi minulla olevan toinen mies kylässä. Ensin pidin tätä vain outona ja ärsyttävänä tapana, mutta sitten tajusin kyseessä olleen pistotarkastukset. En lähtenyt tähän leikkiin mukaan, vaan sanoin että luokseni ei ole aamuyöllä asiaa eikä minulle soitella sen jälkeen kun olen mennyt nukkumaan ja laitoin puhelimen äänettömälle. Seurusteluksi homma ei koskaan edennyt.
Mielestäni mustasukkaisen oikuille ei pidä antaa yhtään myöten.
Mustasukkaisesta puolisosta kannattaa hankkiutua eroon saman tien kun ensimmäiset merkit ilmaantuu. Taustalla on niin syvät itsetunnon vauriot, että niitä ei korjaa mikään mahti maailmassa. Sellaisen kanssa olemiseen ei kannata omaa elämäänsä uhrata sekuntiakaan. Eikä tarvitse sen enempää selitellä kun lähtee.
Itse miehenä en pysty kuvittelemaan mitään muuta niin säälittävää olentoa kuin mustasukkainen mies.
Heti suhteen alussa eka Pikkujouliristeily oli pettämistä alusta loppuun, tai yleensäkin kun oli risteiyllä vähän aikaan yksin kun oli omaa aikaa varatttu molemmille.
Nyt kun on kesä alkanut, niin tulee mieleen noin 20 vuotta sitten silloinen seurustelukumppani, joka suuttui joka kerta verisesti jos menin uimaan minne tahansa rannalle, olkoot hänen kanssaan tai ystävien kanssa, hän oli vahvasti sitä mieltä, että tiirailen kokoajan miehiä rannalla ja valikoin uima-asuni niin että muotoni korostuisivat kunnolla niille miehille. Hän kyllä tietää et yritän epätoivoisesti muka katsella välille muualle, etten jäisi kiinni miesten kuolaamisesta hänelle. Yritti sitä että lopettaisin tuon keimailun ja/tai lopettaisin kokonaan uimassa käynnin.
Repi sovituskopin verhon auki koska oli kuullu muka huohotusta ja oli varma että nussin jonkun kanssa. Toisella kertaa murtautui vessaan koska oli taas kuullut sitä huohotusta.
Onko suhde sen arvoista missä yksipuolisesti rajoitetaan, somen käyttöä, kaveri tapaamisia jopa serkkujen kesken, kyttäillään seurataan ja nimen omaan se, että katsot ikkunasta.
Rannalla sitten kytätään, että kattooko joku kumppania sillä silmällä.
En oikein vieläkään näin monen vuoden jälkeen tajua mikä idea oli siinä että vaimo uhkasi miestään avioerolla kun tämän olisi pitänyt mennä työmatkalle olikohan se nyt tyyliin Tanskaan ja muutamaksi päiväksi. Se vaimo vaan jauhoi siitä että kyllä me nyt eroamme eikä mitään muuta perustelua asiaan ollut.
Lopputulema oli se että mies ei mennyt työmatkalle. Mitähän on selittänyt töissä?
Vierailija kirjoitti:
Surulliseksi vetää kun kohta on kirjoitettu yli 200 sivua todella sairaasta, elämästä vieraantuneesta käytöksestä. Pari keissiä olisi ymmärtänyt, mutta näitä juttuja lukiessa tulee mieleen että viiraako vähintään joka toisella miehellä? Mitä suomalaisissa parisuhteisa oikeasti tapahtuu?
Ja Suomessa ei edes ole sellaista yhteiskunnan puolelta tulevaa naisen alistamiseen pakottavaa kulttuuria, joten mistä sellainen näiden miesten päähän on tullut?
Pistää kyllä pohtimaan että mikä yhteiskunnassamme on vikana.
Miksi puhut vaan suomalaisista parisuhteista? Mistä tiedät, onko kyseessä suomalainen, ulkomaalainen vai suomalainen, joka muuta etnistä alkuperää? Itsekin aiemmin ketjuun olen kirjoittanut, mutta jättäen mainitsematta miehen ulkomaalaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Iso reikä alushousuissani strategisessa paikassa oli exvaimon mukaan todiste siitä että joku nainen oli ottanut minulta suihin.
Mustasukkaisen ihmisen ääliömäisyydellä ei ole mitään rajaa. He kyllä osaa tuon idioottimaisuutensa vetää niin kosmisiin sfääreihin, että ei voi enää itkeä eikä nauraa.
Sellasta se on mitä täällä on saanut lukea, kosmisiin sfääreihin yli hilseen ja yli ylimmän ymmärryksen menevää kikkailua alistamista toisen kustannnuksella. Ihmisestä josta muka sitten välittää ja rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Sepalus?
Oltiin ulkomailla hotellissa menossa nukkumaan. Menin ilkosillani sulkemaan huoneen verhot, jolloin mies sai täysin puskista raivokohtauksen, koska olin kuulemma mennyt ikkunaan esittelemään itseäni ulkona kadulla oleville miehille. Ei auttanut mikään järkiselitys, että oltiin ties monennessako kerroksessa, johon ei edes kadulta nähnyt. Ei auttanut sekään, että pyysin miehen ikkunaan näyttämään minulle ne miehet, joille olin muka itseäni esitellyt. Siinä meni sitten mukava hotelliyö päin veetua, kun melkein aamuun asti selviteltiin tätä minun hirvittävää, pakonomaista paljasteluntarvettani.
Asuimme asunnossa jonka vieressä oli bussipysäkki ja sehän oli bensaa liekkeihin,että makuuhuoneen ikkunasta näkyi ihmisiä odottamassa bussia. Etenkin jos siellä oli yksinäinen mies. Sillä minuahan sieltä kytättiin eikä odotettu bussia! Kerran vaihdoin lakanoita ja mieheni tuli huutamaan "Jaa täällä on show menossa vai!"
2 vuotta elämästä meni ihan hukkaan.