Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (4072)
-Katsoin himokkaasti ohi kulkevia ihmisiä
-Kauppojen kassahenkilöt silmät kiiluen katsoi minua
-Käytin push-up rintaliivejä vain toisten miesten takia
-Epäili minulla olevan suhde parhaaseen ystävääni (naiseen)
-Kyttäsi tarkkaan miten katson ihmisiä, pokerinaamakin saattoi olla merkki että himoan just ohi kulkenutta random miestä/naista
-Luetteli ihmisiä nimiltä, keihin minulla on varmasti tunteita ja säpinää (milloin naapurin vanhempi mies, huoltomies, jäätelöauton naiskuski, hänen joku kaverimiehistään ym.)
-Soitti haistattelu puheluita eri henkilöille, joissa tykitti epäilyjään salasuhteista, mm. soitti muutamalle kaverilleen ja parhaalle ystävälleni
Miksiköhän mies oli nopeasti eksä, arvaatte varmaan.
Vuosia sitten sain puhelun numerosta koira en tuntenut. Olin poikaystävän asunnolla. Ensin ei kuulunut mitään mutta sitten alkoi huohotus. Säikähdin ja tökkäsin luuri poikaystävälleni joka huusi luuriin kuka v**** siellä on? Mua itketti kun se oli niin oksettava puhelu ja olin aika nuori, niin.25v. Sitten poikaystävä muuttuikin minua vastaan että minähän numeroni jollekin pervolle olin antanut ja oli siis minun syy. Itketti vielä enemmän. En tajunnut lopettaa siihen.
Ex mm tarkasti autoni matkamittarin lukeman jokaisen ajon jälkeen, näin pystyi tarkistamaan olinko käynyt pettämässä työmatkan aikana. Myöhemmin kuvitteli, että joku mies tulee hakemaan minut työpaikkani parkkipaikalta, ajaa 70 km päähän panemaan minua ja ajaa sitten takaisin työpaikalleni. Ei auennut tämä logiikka minulle.
Ex myös etsi autostani muiden miesten hiuksia ja koska niitä ei löytynyt, keksi, että panen vain kaljuja miehiä, jottei irtoavat hiukset paljasta salasuhteitani.
Suuttui verisesti, kun kaveripariskunnan häissä otin kuvan hääparista, bestmanista ja kaasosta, olihan bestman kalju.
Kaupassa piti aina mennä naiskassalle, vaikka vieressä olisi ollut tyhjä mieskassa, se mies kuitenkin oli joku tuhansista panoistani. Myöhemmin se naiskassakin aiheutti kohtauksen, saatoinhan olla kääntynyt bi:ksi.
Kerran olin wc- pöntön pesun jälkeen jättänyt istuinrenkaan ylös, luonnollisesti se tarkoitti sitä, että joku lukuisista panoistani oli sen ylös unohtanut.
Tutki puhelimeni kun olin suihkussa, rikkoi kaksi ovea, koska puhelimessani oli työkaverimieheltä viesti, jossa luki Hauskaa vappua.
Onhan näitä vaikka kirjan kirjoittamiseen asti, ei liene yllätys kenellekään, että mies oli se, joka petti ja jäi vielä rysän päältä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän voisi jo alkaa keskustelua siitä, mikä tuollaista sairasta mustasukkaisuutta aiheuttaa ja miksi se siirtyy suhteesta toiseen? Tarinoita on jo niin paljon ja kaikki jo kuultu, paitsi ne synkimmät, joissa puolisolta tai koko perheeltä on lähtenyt henki pahimmassa tapauksessa:(
No ei oo ne kuolleet täällä kirjoittelemassa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Usein kuulee miehen suusta: "Exä petti ja siinä meni luottamus naisiin". Eli tarvitaan yksi pettävä emäntä ja sen jälkeen ei normaalia suhdetta tule.
Niin.. näitä juttuja kun lukee niin saattaa olla että se pettäminen onkin ollut vaan miehen luuloa.
Luulotaudista ollaan ennekin puhuttu.
Entinen naiskaveri kyttäili omalla fb-tunnuksillaan mun facebook kaverilistaa, ja teki niistä johtopäätökset, ketkä niistä henkilöistä on mun heiloja. Pahempi juttu oli se että kun henkilöt kommentoi ja tykkäsi kuvistani, niin se oli selvin merkki salasuhteesta. Naiskaveri kävi siis katsomassa kaikkien epäiltyjen profiilileja tarkkaan, ja niistä teki ne johtopäätökset.
Ihmeellisen pitkään moni on jaksanut katsella mustasukkaisen sairaalloista käytöstä.
Monesti nämä mustasukkaiset epäilijät ovat itse pettäjiä ja epäilevät partneriaan sellaisista asioista, mitä itse ovat tehneet.
Äkkiä eroon. Liian moni päätyy hautaan.
Mustasukkaisuus on toisen kyykyttämistä, rikkomista.