Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (4133)
Entinen avovaimo ei voinut harrastaa kanssani sek siä kun olen kumminkin pettänyt häntä kymmenien naisten kanssa salaa..!?
En viitti yksityiskohtia kertoa, mut riideltiin kaks vuorokautta, ku telkkarissa oli jossain saman niminen nainen, ku exä.
Jos olen omissa ajatuksissani puhelimella kysyy "Kuka siellä oikein on kenen kanssa kirjoittelet". Siinä sitten mietit itkeäkö vai nauraa. Sama jätkä seurustelun alussa sanoi että mustasukkaisuus on turhaa ja että ketään ei voi mustasukkaisuudella tai kyttäämällä estää tekemästä mitään.
Ex puolestaan teki samaa meikkaamisen suhteen eli jos käytin huulipunaa ilmoitti etten saa mennä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei muuten puhuttu hullusta exästä, vaan mentiin ihan helvetin outoon suuntaan.
Kertoi nimittäin alussa entisen tyttöystävänsä kuolleen auto-onnettomuudessa. No, toki mietin että kauheaa kun on menettänyt toisen sillä tavalla...
Mustasukkaisuusjutuissa sitten kertoi, että tämä kuollut tyttöystävä oli häntä heidän suhteensa aikana pettänyt ja siksi ei voi luottaa minuun. Pettäminen oli kuulema paljastunut hänelle ja hän oli tämän johdosta jättänyt tyttöystävänsä, joka sitten tuon jälkeen exäni luota lähdettyään olisi jäänyt auton alle ja kuollut.
Ajattelin, että onpa siinä tragedia..
No, joskus sitten vietettiin iltaa minä, exäni ja exäni kaveri. Ex suuttui jostain (vaihteeksi) ja h*oritteli minua, kaverinsakin jo puuttui että ethän sä voi noin naisellesi puhua...
Ex meni mököttämään ja me jäimme exän kaverin kanssa juttelemaan, tämä kaveri ihmetteli että miksi kuuntelen tuollaista. Sanoin, että minä vain yritän olla ymmärtäväinen sen Marjatan (nimi muutettu) takia. Tämä kaveri ihmetteli, että kukas se oikein on?
Kerroin hämmentyneenä, että tämä exäni edellinen tyttöystävä, se joka kuoli.
Kaverin vastauksesta tuntui, että maa putosi jalkojen alta: Sellaista henkilöä ei ollut koskaan ollut olemassakaan. Ex ei ollut seurustellut kenenkään kanssa ennen minua.
Oli oikeasti karmeaa tajuta, että seurustelee henkilön kanssa joka keksii tuollaisia juttuja ja saa pidettyä ne jutut vielä hengissä parin vuoden suhteen ajan.
Kaverin ex valehteli mm. vanhempansa kuolleiksi ja oli aiemmin sepittänyt tarinan exästään, joka kuoli auto-onnettomuudessa heidän lapsensa kanssa. Harmi hänelle että opiskelukaverinsa mies oli poliisi. Opiskelukaveri oli puhunut onnettomuudesta kotona ja poliisimies sanoi, ettei sellaista ollut alueella tuolloin, heille olisi aamuraportilla kerrottu. Poliisi vielä tarkasti niin ei ollut. Tämäkin selvisi kun kaveri rupesi kartottamaan exänsä historiaa ja löysi lisää höynäytettyjä.
Täällä on jo moni kertonut et eksät otti yhteyttä eri ihmisiin ja syytti heitä pettämisestä kumppaninsa kanssa..mulla oli samanlainen naiskaveri..soitteli ja lähetteli tosi monelle sairaita luulojaan mm. Frendeilleni, serkulleni, työkavereilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä teki säännöllisesti yllättäviä tupatarkastuksia. Tuli yllättäen kylään ja tarkasti kaapit, saunan ja parvekkeen, ettei vaan olisi salarakas piilossa. Sanoin vitsillä, että ei se mun salarakas sinne siivouskomeroon mahtuisi. Olin aiemmin pettänyt häntä ja jäin kiinni, joten ymmärsin tuon överin mustasukkaisen käytöksen.
sitä saa mitä tilaa, pettäjään ei kannata koskaan luottaa
Noei sitä nyt perkele tungeta kenenkään kämppään tupatarkastuksia tekemään vaikka toinen olisi kuinka pettänyt.
Nolaahan tuossa (se tarkastaja) jo itsensäkin.
Ihmetyttää näissä mustiksissa, miksi ovat kamalien joka paikassa kenen tahansa kanssa pettävien surkimusten kanssa, eikö yhtään järki sano että saavat itsensä näyttämään ihan pelleiltä jotka eivät saa parempaa? Miksi roikkuvat kamalien puolisoidensa kanssa jos saisivat parempia?
Tämän jos sanoo heille, saa toki turpasaunan, en suosittele kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä vielä, vaikka uhannut tappaa sinut...lopussa "mikähän vielä tarpeeksi paha teko".
Ala jo pakata ja lähde, vielä kun voit. En jäisi hullun aivoituksia odottamaan, mitä tekee.
Kiität lopulta itseäsi, kun lähdit.Monet valitettavasti ajattelee niin sinisilmäisesti, että eihän se sitä uhkaustaan toteuta. Mun ex uhkasi tappaa mut ja lähdin sillä samalla sekunnilla. Monet ihmetteli miksi tein noin yhden uhkauksen tähden ja sanoin etten aio odottaa sitä hetkeä, kun toinen meistä viedään laudoissa ja toinen raudoissa.
Oikein tehty. Päästään terve ihminen ei uhkaile väkivallalla tai tappamisella, saati tee niin. Heti pois vaan!
Kummallista tosiaan, että mustiksilla on päällimäisenä mielessä aina että ollaan jokapaikassa jokaisena hetkenä sillä mielellä liikkeellä? Onko se sitten pakkomileinen addiktio?
-Luin siksi aikakauslehtiä/sanomalehtiä et kuolaan niissä kuvissa olevia komeita miehiä.
-Maukkaat tekemäni ruuat olivat vain lepettelyä exälleni kun olin käynyt vieraiissa.
Exän luuloja.
O