Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3909)
Parikymppinen silloinen poikaystävä harrasti sitä että soitteli eri kavereidensa numeroista ja jos mä satuin vastaamaan puheluun, niin olin pihkassa siihen kyseiseen soittajaan, jonka numerosta poikakamu soitteli. Ihan pimeetä ajattelua. Näköjään halusi väkisin niin sanotusti tehdä minusta pettäjä nainen.
Mies luki salaa monta vuotta vanhaa päiväkirjaani, siellä oli jtn vuosia vanhoja kirjoituksia exästäni ajalta kun parisuhde alkoi exän kanssa, tyyliin mikko on niin ihana ja rakastan mikkoa! Raivostui sitten tästä.. kun sinne vuosia vanhaan 18v tytön päiväkirjaan ei ollut nyt lisätty samanlaisia lauseita hänen tullessa kuvioihin.. Huusi siitä tuntitolkulla, vaikka kuinka yritin selittää että en ole siihen päiväkirjaan kirjannut enää mitään moneen vuoteen..
Vierailija kirjoitti:
Parikymppinen silloinen poikaystävä harrasti sitä että soitteli eri kavereidensa numeroista ja jos mä satuin vastaamaan puheluun, niin olin pihkassa siihen kyseiseen soittajaan, jonka numerosta poikakamu soitteli. Ihan pimeetä ajattelua. Näköjään halusi väkisin niin sanotusti tehdä minusta pettäjä nainen.
Voi ei. Kohtalotoveri täällä. Mulla kanssa nuoruusajan tyttökaveri teki sitä että lähetteli eri numeroista mulle tekstiviestejä esiintyen eri naisina, joiden kanssa olisin pettänyt?! Jäi äkkiä kiinni teostaan, eikä edes pyytänyt anteeksi.
Yksi emäntäparka jota tapailin oli perjantai-iltana parkkerannut autonsa vastakkaisen taloyhtiön parkkipaikalle.
Istui katsomassa keitäs minun kerrostalon porttikonkiin tulee.
Soitteli ovikelloa ~02-03 välillä ja hakkasi ovia niin että varmasti kaikki naapurit kuuli.
"Tiedän että sinulla on toinen nainen siellä!" Eipähän minulla ollut.
Kerroin tälle että jos ei lähde, niin soitan poliisit. Eipä tarvinnut soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kumma luulotauti aina, että vain se yksi seikka kiinnostaa naisessa, vaikka vaan olis hyvä kaveri ei sen enempää.
Sairaaksi menee siinä vaiheessa kun estetään yhteyden otot, otetaan puhelin pois ja niin edelleen.
Yhden tunnetun mustiksen olen nähnyt täydessä mustistapissaan niin tiedän mitä se todellisuudessa on, siitä on kyllä leikki kaukana.
Jos sattumoisin joku on samassa työpaikassa tai koulussa, jos menee kyttäämiseksi niin onko se sen arvoista?
Miehiä jotka on ollut jonossa tai tietää miehiä jotka jonottaa ("ystävinä") on luultavasti huomattavasti enemmän, kuin ystäviä.
Olen nuoruudessa ollut molempia, moneen kertaan.
Kun sinkkuus tuli vastaan niin oli myös niitä naispuolisia ystäviä, joiden kanssa käytiin treffeillä, ja vähän enemmän.
Yhdessä tyttöporukassa oli exän lisäksi 3 tämän parasta ystävätärtä. Ihme vain sutinaksihan se meni, jokaisen kanssa vuorollaan.
maksoin setelillä niin poikkis alko raivota että onko toi sun salarakkaas kuva tossa paperissa.
mun miesystäväni (onneksi jo ex) alkoi raivota pettämisestä. kysyi kuka se tyyppi vessassa oli. no sen sun oma peilikuva. ei uskonut.
Lankapuhelin aikana sattui sillä tavalla, että eukolle piti soittaa joka työpäivä, että minä olen sitten töissä, enkä missään muualla. Hankalaa siihenaikaan kun piti työmaa puhelimella tai konttorista hoitaa kotiasiat. :))))
Epäilijöillä saattaa olla oma lehmä ojassa. Jotkut ihan mustasukkaisuuden takia pettävät kun epäillään joka tapauksessa.