Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3951)
Vierailija kirjoitti:
Nautinnollista lukea naisten tuakasta.Lisää
Hiano homma, onneks et ikinä itse pysty tolla asenteella pitää naista :) saat tyytyä jatkossakin lukemiseen
Vierailija kirjoitti:
Ex katsoi aikuisviihdettä minun nähden kiusallaan volumet kaakossa, yritti tuolla siis saada minut mustasukkaiseksi, oletti et petän häntä ties kenen kanssa. Kuulemma olemuksestani huokuu pettäjä tyyppi.
😂 Ihan älyntöntä logiikkaa
Se on hyvä että näistä asioista keskustellaan, ehkä saadaan sitten muutama herätettyä tähän päivään ja saada pois kyykyttäjien ilmoilta vapauteen.
Exäni oli paitsi väkivaltainen, myös sairaalloisen mustasukkainen. Kauniina, aurinkoisena kevätpäivänä päätin pestä peitot ja tyynyt, koska ne kuivuisivat nopsaan parvekkeella. Tyhmänä laitoin pesukoneeseen höyhentyynyn, joka räjähti koneessa. Oli niin absurdi näky, että en voinut kuin nauraa vedet silmissä! Soitin miehelle (asuttiin eri osoitteissa) ja nauraa räkätin puhelimessa tapahtunutta. Mies kuunteli aikansa hiirenhiljaa ja sitten huusi raivopäissään: "miksi sä pesit ne?? Onko sulla ollut jotain miehiä siellä???"
Eipä ollut itsellä tullut mieleen, että noinkin voisi asian nähdä.. sairas mieli keksii uskomattomia asioita.
Kun erosta oli kulunut melkein vuosi, eikä oltu missään yhteyksissä, mies murtautui some-tililleni ja oli lukenut sieltä kaikki aika intiimitkin viestit, joita olin kirjoitellut erään uuden miesehdokkaan kanssa. Oli vielä niin typerä, että kertoi tästä itse minulle whatsapissa ja tunnusti, että oli "seurannut tilannetta jo jonkin aikaa".. asiasta on nyt käynnissä rikostutkinta. Ei tästä hullusta pääse näköjään koskaan eroon..
Lapsi oksensi limaa sängyn täyteen ja mieskaverin mielestä oli jonkun mällit siellä! Naama punaisena huusi taustalla syytöksiään, kun laitoin lakanoita pesukoneeseen ja pelästytti lapsenkin meuhkaamisellaan.
Lapsi oli siis mun,ei tuon miehen luojan kiitos ja aika äkkiä lähti hullu ulos kämpiltä ja vaihtoon.
Alussa tälläinen mustasukkaisuus sai kuvittelemaan että toihan todella rakastaa mua! Jatkuttuaan ja muututtuaan ahdistavaksi tajusin,että ei,hulluhan toi on! Eroon pääsy pelottavaksi muuttuneesta miehestä ei ollut helppoa,lopussa pelkäsin häntä. Muuttui harhoissaan väkivaltaiseksi ja seuraavana päivänä toi valtavan ruusupuskan. Olin nuori ja häpesin tilannetta,en kertonut kenellekään siitä miten pelottavaa elämäni oli silloin. Neljä vuotta meni parasta nuoruutta hullua väistellessä kunnes viimeisen lyönnin jälkeen vihdoin pääsin irti.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen bravuuri on poliisitarinat. Et peräreikääni on on poliisi venytellyt ja sit lähtee Aarnio-tarinat liikkeelle. Ja miehen
ammatti on sostyöntekijä. Lie jäänyt kotikäynneillä pollareitten alakynteen 😁. T. Ex
:D
Varmaan siinä sokeaksi tuleekin alussa, että mustasukkaisuus on välittämistä, kun se on yksipuolista niin silloin se ei ole sitä toisesta välittämistä.
Sekään ei ole hyvä asia että saa pelätä koko ajan, ettei vaan ole loukannut toista, se ei ole psyykkeelle hyvä asia, ainakaan pitkäkestoisena.
Kuulin sivusta kuinka kahdeksankymppinen äitini moosesti 85 vee hauraalle isälleni, joka juuri ja juuri pystyy kävelemään rollaattorin avulla, että hänhän ei mitään kahveja keitä toisille naisille. Tässä tapauksessa se toinen nainen on parikymppinen fysioterapeutti kotikäynnillä :D.
Täytyy olla sairas mieleleltään kun noin kuvittelee ja toimii😐