Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3887)

Vierailija
3881/3887 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kynnysmattojen kevätkokoontuminen tämä on?

Oletteko tosissanne antaneet kohdella itseänne noin?

Vierailija
3882/3887 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kohdellaan väärin ja väärin perustein, suurin syy on luulotauti ja hämmentäjät joilla on sama luulotauti.

Jos ei kykene pitkiin suhteisiin niin miksi edes olla mustis?

Onko kumppani vaan leikkikalu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3883/3887 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. 

Vierailija
3884/3887 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisellä miehellä oli tapana ottaa minulta kännykkä pois perjantaina ja antaa maanantaina takaisin. Syy oli se, että todennäköisesti viikonloppuna voisi joku salarakas soittaa. En koskaan pettänyt miestä, vaikka mies oli siitä 100% varma. Menetin myös paljon ystäviä miehen käytöksen takia.

Ei naisille pitäisi kännykkää salliakaan.

Vierailija
3885/3887 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3886/3887 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotkut naureskelee ja epäilee monia täällä kerrottuja esimerkkejä vale jutuiksi, toki jotkut varmasti on tuulesta temmattuja. No, kumminkin minua ei naurata kun itsellä on kokemusta yhdestä suhteesta, jossa kumppani oli sairaan ja lapsellisen mustasukkainen suhteen loppuaikana, arvaatte varmaan miksi ero tuli. Kumppanilla mustasukkaisuus näkyi niin, että hän vastaili useampia kertoja puhelimeni tuleviin soittoihin omin päin ja kilahteli soittajille luullen heitä mysteeri miehiksi, jotka on minun jotain heiloja, ei auttanut vaikka soittaja olisi ollut ystäväni, lapsuuden perheen jäseneni, sanoi että varmasti ne muuttavat ääntään puhelussa. Kyllä alkoi ystäväni ja muut äkkiä inhoamaan kumppaniani käytöksensä takia. Jos olimme joskus yhdessä kaupungilla pyörimässä, ja joku minun ystävä, työkaveri tai tuttu tuli sattumalta vastaan ja moikattiin ja pari sanaa vaihdettiin, niin se oli paha juttu. Kun jatkettiin matkaa eteenpäin alkoi sähinä ja mielipuoliset luulot siintä, että oletko ollut tuon kanssa silleen, sen takia tuttusi tulee sinun kanssa juttelemaan, pidätkö minua tyhmänä etten tajua asiaa jne. Ei tykännyt yhtään kun tein töitä asiakaspalvelijana ja asiakkaina oli tottakai luonnollisesti myös miehiä, monesti alkoi töitteni jälkeen tenttaamaan oliko komeita meihiä asiakkaina, katsoiko ne sillä silmällä, otitko suihin jossain komerossa ym älytöntä. Oli myös monia muitakin tilanteita, joissa tuli mustasukkaiseksi, esimerkiksi erilaiset tv-mainosten miehet aiheutti luuloja, että tapitan muka niitä kiimoissani. Oli kyllä kova työ pitää itsensä puolia noissa tilanteissa, kun yksi on ihan tosissaan luulojensa kanssa ja epäilee minua turhaan. En tiedä, miksi alkoi noin toimimaan, epäilen nykyään, että on jotenkin mieleltään sairas. 

Vierailija
3887/3887 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma luulotauti aina, että vain se yksi seikka kiinnostaa naisessa, vaikka vaan olis hyvä kaveri ei sen enempää.

Sairaaksi menee siinä vaiheessa kun estetään yhteyden otot, otetaan puhelin pois ja niin edelleen.

Yhden tunnetun mustiksen olen nähnyt täydessä mustistapissaan niin tiedän mitä se todellisuudessa on, siitä on kyllä leikki kaukana.

Jos sattumoisin joku on samassa työpaikassa tai koulussa, jos menee kyttäämiseksi niin onko se sen arvoista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi