Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Ex laittoi akvaariooni kloriittia, yritti siis tappaa kalani noin, jotka koki suhteemme ongelmaksi. Sain pelastettua kalani nopeasti, onneksi. Jätin exän, ihmetteli oikeasti miksi jätin hänet, luuli että valitsen hänet, ja et olisin antanut kalojen kuolla. Vttu mikä sairas tyyppi.
Tollasten hyvin sairaiden ei pitäisi olla ollenkaan parisuhteessa, aiheuttavat terveille vain ongelmia, tuskaa. Menisivät sairaat vain keskenään kimppaan, sekoilisivat keskenään vaan.
Hoidon tarpeessa olisi moni näissä tapauksissa.
Estin exän facessa, mutta kyttäsi sitten, kuka on laittanut sydämen taustakuviini (luontokuvia), soitteli heille ja vaati heitä kertomaan totuuden suhteesta minuun. Esim. työkaverit oli tykänneet luontokuvistani.
Heräsin yöllä siihen, että minua läiskittiin naamalle ja alettiin syyttämään, että olen käynyt vieraissa. Samasta syystä viillelty puukolla selkään ja ajettu ladatun aseen kanssa pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Estin exän facessa, mutta kyttäsi sitten, kuka on laittanut sydämen taustakuviini (luontokuvia), soitteli heille ja vaati heitä kertomaan totuuden suhteesta minuun. Esim. työkaverit oli tykänneet luontokuvistani.
Siis olitteko silloin vielä suhtessa? Tuosta saa käsityksen, että olit jo jättänyt hänet, kun puhut exästä.
Voi sanoa "Estin silloisen poikaystäväni....." "Estin poikaystäväni..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olitteko silloin vielä suhtessa? Tuosta saa käsityksen, että olit jo jättänyt hänet, kun puhut exästä.
Voi sanoa "Estin silloisen poikaystäväni....." "Estin poikaystäväni..."
Oli siis entinen. Olimme eronneet. Voi varmaan arvata, miksi..
Vierailija kirjoitti:
Ex laittoi akvaariooni kloriittia, yritti siis tappaa kalani noin, jotka koki suhteemme ongelmaksi. Sain pelastettua kalani nopeasti, onneksi. Jätin exän, ihmetteli oikeasti miksi jätin hänet, luuli että valitsen hänet, ja et olisin antanut kalojen kuolla. Vttu mikä sairas tyyppi.
Järkyttävää
Miten sait pelastettua kalasi? Ihme, että selvisivät. Pistitkö ne erilliseen kippoon ja sinne puhdasta vettä ja ne aineet, mitkä tekee vedestä ok:n kalalle?
Vierailija kirjoitti:
Miten sait pelastettua kalasi? Ihme, että selvisivät. Pistitkö ne erilliseen kippoon ja sinne puhdasta vettä ja ne aineet, mitkä tekee vedestä ok:n kalalle?
Juu, noin tein. Minulla oli vara-akvaario, johon siirsin kalat turvaan. Huomasin niin nopeasti ton kloriitti jutun, että siksi kalani sain pelastettua. Eli nopea toiminta pelasti.
Näissä tarinoissa.Kuinkahan moni noista kundeista on ollut muusta kulttuurista? 90% ei kuulosta kotimaiselta insinööriltä.
En oisi saanut energiajuomia juoda kun sitten energiapiikissä olisin alkanut miettimään muita ukkeleita. Ai luoja, ei niinkuin mitään päätä eikä häntää koko käskyssä,eikä koko eksässä.
Exä soitteli miulle (ei näy numeroa) soittoja kymmeniä päivässä, olisi siis halunnut että vastaan hälle, että haluaa varmistaa missä olen ym (että en oo pettämässä missään), oli vihainen kun en vastaillut noihin soittoihin, ja laitoin puhelimen kokonaan kiinni. Otin eron exästä tuon hölmön käytöksen takia, jäi vaan suu auki toljottamaan kun sanoin heipat ja jatka samaan malliin mahdollisesti uudessa suhteessa.
Ex hajotti korkokengistäni korot irti etten enää pystyisi niillä enää houkuttelemaan jätkiä luokseni, myös tärveli monet vaatteeni liialla huuhteluaineen käytöllä, että haisisin lemuavalta akalta ettei miehet kiinnostuisi musta. Sanomattakin selvää, että otin eron exästä.