Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Hiusten vaalentaminen aiheutti exälle raivarit; nyt minä hurmaan kaikki kulmakunnan miehet, ja olen lapsellisempi menemään sänkyyn niiden miesten kanssa ..!? Ei selittänyt asiaa tai pyytänyt ikinä exä anteeksi loukkaustaan. Onneks emme pitkään seurustelleet.
Vierailija kirjoitti:
Ja yhtään yleistämättä, ehdottomasti kaikki miehet. Jos kuulet sarkasmin äänessäni.
Ei kukaan ole väittänyt että kaikki miehet, hölmöläinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja, ei saisi nauraa, toi Risto Ryti tapaus siis😂
Millä sivulla?
Vierailija kirjoitti:
Oon keksinyt tänne kymmeniä juttuja, läpi vissii mennyt ne 😀
Miksi?
Ex väitti välillä "tietävänsä" mun pettävän, että tunnustaisin. Esimerkiksi kerran heilutteli voitonriemuisena tyhjää kortsukäärettä, että "kato mitä löysin meidän sängystä, paras vaan kun tunnustat", vaikka en todellakaan tiennyt mistä se oli tullut. Välillä kertoi kuulleensa "luotettavista lähteistä" mun pettävän ja edelleen penäsi, että parempi kun vain tunnustan. Yritti kavereillenikin puhua kuinka "joo, X tunnustikin sen pettämisen, tiedät varmaan mistä puhun..." varmaan toivoen, että joku kaverini tulisi lipsauttaneeksi tietävänsä jostakin pettämisestä :D
En pettänyt häntä missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja, ei saisi nauraa, toi Risto Ryti tapaus siis😂
Millä sivulla?
En tiiä, mut hae sitä hakusanoilla?
Mainoksissa näkyvät miehet, joita kumppani luuli minun märiksi päiväunelmiksi, aiheuttivat raivokohtauksia; huusi kuinka tahallani oikeen nautin tästä tilanteesta, kun just ne häntä raivostuttavat mainosmiehet tuli näkyville, ja haluan vain niitä miehiä enkä häntä! Syystäkin oli pian entinen kumppani.
Sirkus tuli paikkakunnalle, ja ehdotin kihlatulle, että lähtisikö hän sinne mukaani, vastaus oli raivari huuto ettei varsin lähde sinne kun nolaan hänet sillä, että katsoisin tirehtööriä sillä silmällä..epäuskoisena reaktiosta kumminkim lähdin sirkukseen yksin. Kun tulin sieltä sirkuksesta, niin otin eron.
Ennen ei ollut mitään mustis merkkejä exällä, mutta sitten eräänä päivänä kaikki muuttui kun olimme yhdessä laivalla, ja menimme diskoon tanssimaan, kaikki sujui aluksi tosi mukavasti, kunnes sitten yhtäkkiä exä lähti suuta soittamaan jollekin miehelle vessan edessä, alkoi huutamaan miehelle täysillä pää punaisena kuinka hän näki että katselee naistani himoiten ym kakkaa, mies lähti kauhuissaan karkuun... Minä yritin rauhoitella exää, hän vain sanoi että suhteemme on tässä, hän ei luota minuun, ja olen kuulemma pettäjä akka, se oikein huokuu musta jotenkin? Eli exä ei ollut koskaan rakastanut minua oikeasti, ja ajatteli musta oikeasti noin kokoajan. Järkytyin. Erosimme heti reissun jälkeen.
Ex (nainen) harrasti mustia sukkia sairastaessaan sitä, että soitteli mun läheisille sairaita epäilyjään / haistattelujaan parin viikon ajan, jonka jälkeen läheisten avulla erosin hullusta exästä. Kuulemma soitteli/lähetteli viestejä sadoittain tuona aikana, sisällöt toisti itseään eli epäili sukurutsasta kautta salaliittoteorioihin häntä vastaan ym sairasta settiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen kumppani lähetteli eri sähköposteista minulle sexksi viestejä "randomi ukoilta", testasi siis noin minun uskollisuutta. Tunnistin kyllä kumppanin kirjoitusten takana. En vastannut mitään noihin. Livenä sanoin kumppanille että toi meno ei ole tervettä, ja täten suhteemme on tuhoon tuomittu. Eli jätin hänet.
Minulla entinen kumppani harrasti tuota samaa tekstiviestien muodossa, lähetteli eri puh numeroista typeriä testaus viestejään...
Mulla kanssa samanlainen exä, lähetteli testaus mielessä sekä s-posteja että tekstiviestejä "eri miehiltä tulleiksi". Ihmetteli vielä kummissaan miksei niihin tullut vastausta..tomppeli ei tajunnut et tiesin hänen tempustaan, luuli vissii oikeasti etten tunnistaisi häntä kirjoitusten takana, ja että hyväuskoisena vastaisin niihin viesteihin....
Asuttiin rivarissa. Taloyhtiön parkkipaikka oli lähellä meidän asuntoa. Yhden naapurin mies saattoi usein vaimonsa autolle, tai tuli vataan kun vaimo tuli jostakin. Naureskelin kotona, että onpa huomaavainen mies. Myöhemmin selvisi, että tämä mies luuli vaimonsa pettävän MINUN knassa. Nainen poikkeaisi aina matkalla parkikselle minun perheellisen miehen luona panemassa. Siksi kyttäsi meidän asunnon luona kun vaimo lähti tai tuli kotia. Emme tunteneet tätä pariskuntaa oikein mitenkään.
Moni on tarinoista selvästi keksitty.