Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
3401/3463 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3402/3463 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubb

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3403/3463 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi saanut kasarilla katsoa Mc Gyver/Knight Rider ohjelmia kun entinen kumppani piti niitä suhteemme vihollisina..😆

Vierailija
3404/3463 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
3405/3463 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa, tulee niin surullinen olo. 

Vierailija
3406/3463 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan kauan sitten exä veti herneen nenäänsä, koska halusin katsoa Suomen nuorimman tohtorin (Lukka) haastattelua telkusta. 

Vierailija
3407/3463 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin autoa ajaessa taustapeiliin ja tyttöystävä kysyi että ai noinko ihana nainen oli että piti peilistäkin vielä katsoa. Kyllä siinä tosiaan joku meni. Kyseli illalla että olinko ollut yliopistolla vai jonkun naisen luona panemassa. Minä opiskelin silloin ja hän oli töissä.

Vierailija
3408/3463 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi sexipommi biisi aiheutti raivokohtauksia kun se kuului monesti exän luona radiosta. Syytä kysyttäessä raivareihin niin väitti, että minä olen kuulemma pyytänyt radiokanaviin soitettavaksi sitä biisiä exäni kiusaksi, ja olen ajoittainut biisin soittoajan niin et hän kuulee sen varmasti. Epäili siis että minulla on Tommi- niminen salainen rakas...ja halusin kertoa asiasta exälle siis tolla radiossa soi hommelilla. Ihan sairas koko luulo-kuvio, nostin kytkintä, ja jätin kumppanin. 

Vierailija
3409/3463 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yhtä-äkkinen outo ns tärähtäminen tapahtui entisellä kumppanilla vuosia sitten joulukuun aikana, alkoi siis epäilemään, että minulla on useampi salarakas. Aiheutti seuraavanlaisia kohtauksia:

+ Kämppäni jouluvalot päällä ollessa olivat merkki niille salarakkaille, että olen kotona ja voivat tulla panemaan kanssani.

+ Ostin läheisille joululahjoja kaupoista tyyliin esim kummilapselle leluja tai mummille hajuveden, niin ne lahjat olivat oikeasti niille olemattomille salarakkaille.

+ Askartelin omaan kotiini joulukoristeita (lumihiutaleita, enkeleitä) ikkunoille, niin ne koristeet (jotenkin??) kertoivat ex-kumppanille kuinka rakastunut olen johonkin salarakkaaseen.

+ Joulukuusi kotonani aiheutti epäilyjä, että olen koristellut sen sänkykamuni kanssa koreaksi.

+ Tämä temppu oli viimeinen niitti suhteellemme, kun otin eron, hän siis jouluaattona soitti minulle videopuhelun, ja alkoi räyhäämään kuinka hän näki kämppänsä ikkunastaan joulupukin menevän naapuritaloon, se pukki oli varmasti naamioitunut salarakkaani, joka kiusallaan kulkee hänen asuntonsa lähellä. 

Vierailija
3410/3463 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3411/3463 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommi sexipommi biisi aiheutti raivokohtauksia kun se kuului monesti exän luona radiosta. Syytä kysyttäessä raivareihin niin väitti, että minä olen kuulemma pyytänyt radiokanaviin soitettavaksi sitä biisiä exäni kiusaksi, ja olen ajoittainut biisin soittoajan niin et hän kuulee sen varmasti. Epäili siis että minulla on Tommi- niminen salainen rakas...ja halusin kertoa asiasta exälle siis tolla radiossa soi hommelilla. Ihan sairas koko luulo-kuvio, nostin kytkintä, ja jätin kumppanin. 

Sairas on ex.. 

Vierailija
3412/3463 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäää

Vierailija
3413/3463 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku yhtä-äkkinen outo ns tärähtäminen tapahtui entisellä kumppanilla vuosia sitten joulukuun aikana, alkoi siis epäilemään, että minulla on useampi salarakas. Aiheutti seuraavanlaisia kohtauksia:

+ Kämppäni jouluvalot päällä ollessa olivat merkki niille salarakkaille, että olen kotona ja voivat tulla panemaan kanssani.

+ Ostin läheisille joululahjoja kaupoista tyyliin esim kummilapselle leluja tai mummille hajuveden, niin ne lahjat olivat oikeasti niille olemattomille salarakkaille.

+ Askartelin omaan kotiini joulukoristeita (lumihiutaleita, enkeleitä) ikkunoille, niin ne koristeet (jotenkin??) kertoivat ex-kumppanille kuinka rakastunut olen johonkin salarakkaaseen.

+ Joulukuusi kotonani aiheutti epäilyjä, että olen koristellut sen sänkykamuni kanssa koreaksi.

+ Tämä temppu oli viimeinen niitti suhteellemme, kun otin eron, hän siis jouluaattona soitti minulle videopuhelun, ja alkoi räyhäämään kuinka hä

Jos sairastui henkisesti jotenkin exä? 

Vierailija
3414/3463 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli itselle mieleen vuosien takainen parisuhde naisen kanssa, joka oli todella mustis. Suhde kaatui nopeasti hänen kieron/epäterveen käytöksen takia. Piti ristikuulusteluja viikottain, että keitä olen tavannut- ja missä yhteyksissä, teki omat tulkintansa keiden kanssa mulla on suhde. Hurjimmat väitteet oli suhde naapuritalon mummon (88v) kanssa sekä nais serkkuni kanssa (19v). Olin tuolloin itse 34v. Livenä monet kerrat porukassa saattoi yhtäkkiä saada mustis kohtauksia, ja draamaattisesti alkoi möykkäämään sairaita luulojaan kaikille, epäilyksen kohteena oli milloin kukakin porukasta, että yrittää iskeä hänen miestään eli minua. Lähetteli tekstiviestejä ties kuinka monelle ihmiselle sairaita epäilyksiään, myös harrasti sitä mulle, että väitti tietävänsä minkälaisista naisista oikeasti pidän, ja luetteli pitkiä listoja ominaisuuksista, joista todellakin diggaan. Puheensa oli pelkkää monologia, kun en vastannut mitään hänen pöhköille h

Sairas oli se exä 

Vierailija
3415/3463 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP UP

Vierailija
3416/3463 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääää

Vierailija
3417/3463 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen mustasukkainen entinen kumppani (mies) harrasti sitä, että tuli monet kerrat kotini ikkunan taakse tuijottamaan ja koputtelemaan hiljaa lasia, noin halusi minua säikytellä, että näin ne minua kuolaavat miehet toimivat samoin kuin hän ikkunani takana, eli jotenkin omalla olemuksellani aiheutan noin miehiä käyttäytymään. Pidin/pidän aina muutenkin verhoja ikkunoiden edessä, että on näkösuojaa, eipä sieltä entinen kumppani mitään voinut nähdä ikkunan takaa. Näin toisen ikkunan verhon raosta, että hän se koputteli ikkunaan, ei tiennyt sitä että näin. Laittoi aina myöhemmin viestiä kuinka oli noin toiminut, vastasin aina "ihmetellen" että en ole mitään kuullut tai nähnyt, niinkuin mitä ihmettä hän meinaa. Kerran kun taas teki tuota ikkuna temppuaan, niin koputin takaisin sisäpuolelta ja vilkutin, niin ex meni ihan hämilleen ja lähti karkuun, sitten laitoin viestin, että suhteemme on ohi, tämä käytöksesi ei ole tervettä ym, niin hän vastasi että aijaa, ok, lopetetaan vaan suhde. Oli suuri helpotus päästä suhteesta eroon. 

Vierailija
3418/3463 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni on oikeasti sairas, kun lukee näitä tapauksia... 

Vierailija
3419/3463 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini ei uskaltanut pelkääjän paikalla istuessaan, miehensä ajaessa autoa, vilkaista minnekään päin. Tuijotti aina vain suoraan eteensä. Jos hän sattui vähänkään vilkaisemaan vaikka kadullakulkijoita, niin hänen miehensä alkoi heti kyselemään, että ketäs sinä siellä katsoit, kuka siellä oli. Se oli ihan sairasta ja erohan siitä tuli. 

Vierailija
3420/3463 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini ei uskaltanut pelkääjän paikalla istuessaan, miehensä ajaessa autoa, vilkaista minnekään päin. Tuijotti aina vain suoraan eteensä. Jos hän sattui vähänkään vilkaisemaan vaikka kadullakulkijoita, niin hänen miehensä alkoi heti kyselemään, että ketäs sinä siellä katsoit, kuka siellä oli. Se oli ihan sairasta ja erohan siitä tuli. 

Kamalaa tollanen käytös mieheltä..