Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
3121/3463 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja..oon keksinyt tänne ties kuinka paljon tekaistuja tarinoita ja ne luullaan oikeiksi jutuiksi..? Tai ne sitten arvataan hyviksi keksityiksi tarinoiksi ja tulee yläpeukkuja siksi? 

XD

Vierailija
3122/3463 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3123/3463 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buah

Vierailija
3124/3463 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisseee 

Vierailija
3125/3463 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glitter vaatteet tuotti päänvaivaa. Muka niiden avulla houkuttelen ukkoja luokseni. 

Vierailija
3126/3463 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Up. 

Vierailija
3127/3463 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski kahvimukin rikki parvekkeen lasipöytään ja melkein rikkoi sen pöydänkin kun joku kyttäsi minua vastapäiseltä partsilta. Se oli takki tuulettumassa.

Väitti myös pubissa että naputan jollekin miehelle salaista koodia kun naputtelin kynsillä pöytää.

Pelotti erota mutta vielä enemmän jäädä suhteeseen.

Vierailija
3128/3463 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa noista tarinoiden henkilöistä - jos tarinat ovat totta - on ihan selvästi psykoosipotilaita. Sinänsä heidän sairaudelleen naureskelu ei ehkä ole kauhean kypsää. Ei ihminen varsinaisesti valitse sairastua myöskään mielen sairauksiin.

Vierailija
3129/3463 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
3130/3463 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa noista tarinoiden henkilöistä - jos tarinat ovat totta - on ihan selvästi psykoosipotilaita. Sinänsä heidän sairaudelleen naureskelu ei ehkä ole kauhean kypsää. Ei ihminen varsinaisesti valitse sairastua myöskään mielen sairauksiin.

En usko, että ketään noita juttuja koettuaan kovastikaan naurattaa se kokemansa. Itselläni sairaalloisen mustasukkaisesta suhteesta on jo vuosia, mutta olen siitä edelleen traumatisoitunut. En uskalla edes miettiä uusia suhteita, kun on mielessä ajatus, että mitä jos taas käy samoin. 

Näitä kokemuksia varmaan jaetaan vähän huumorin siivittämänä, koska huumori lievittää edes vähän sitä muiston ahdistavuutta. Näin ainakin itse olen tässä ketjussa kokemuksiani jakanut tilanteista, jotka todellakaan eivät muistoina naurata. 

Vierailija
3131/3463 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3132/3463 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena mustasukkainen poikaystävä joka epäili kaikkia ja kaikkea. Mikä tahansa naurettava juttu oli hänen mielestään mahdollista, pettäminen bussimatkalla, kaupassa, työpaikalla. Pahinta oli kuitenkin se että aina olisi pitänyt tunnustaa pettäminen, kaikki hänen hulluimmatkin päähänpistot. Jankutti vaikka koko viikonlopun eikä antanut periksi, tunnusta niin pääset helpommalla oli vakio vaatimus. Usein en yksinkertaisesti jaksanut enää taistella vaan tunnustin vaikken ikinä tehnyt mitään. 

Sitten julisti voitonriemuisesti että oon koko ajan tiennyt että petät. Pääsin onneksi siitä hullusta eroon. 

Vierailija
3133/3463 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aloin tapailla eksää, ja lähdin noin toisen treffi-illan jälkeen hänen luotaan kotiini, hän soitti minulle perille päästyäni.

Hän kuiskaili puhelimeen salamyhkäisesti: "Seurasiko joku sua sun kotiin? Onko siellä sun asunnossa nyt joku sua kotiin seurannut mies? Mä olen vain niin huolissani, että sä pääsit turvallisesti perille."

En osaa näin jälkikäteen yhtään kertoa, miksi en tajunnut heti tuolloin, että tästä jutusta ei hyvä seuraa. Mies oli sairaalloisen mustasukkainen.

No hyi helkkari. Alkaisi toden teolla pelottaa kyllä kun sais tuollaisen puhelun. 

Vierailija
3134/3463 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
3135/3463 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3136/3463 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3137/3463 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin exän kanssa uimassa ja yhtäkkiä hän hyppäsi veteen rähisten laiturilta, hän huomasi kuinka "joku mies" kyttäsi meitä ja kuolasi perääni veden alta. Tovin "tapeltuaan" vedessä hän tajusi vihdoin mokansa ja hänellä oli typerä ilme kasvoillaan. Syytti sameaa vettä, että se vääristi hänen kuvajaisensa, ja siksi erehtyi..🙄😆Vesi oli kyllä kirkasta ja pohja näkyi, et silleen. 

Vierailija
3138/3463 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
3139/3463 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top gun- teemainen kaasuilmapallo koki loppunsa kasarilla eksän toimesta. Oli sitä mieltä, että kiusaan häntä ilmapallon kautta, että oon lääpälläni Tomppaan. Puhkasi neulalla ilmapallon. 

Vierailija
3140/3463 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15v sitten entinen miesystävä hyökkäsi naulakossa olevan uuden takkini kimppuun, koska luuli sitä minun salarakkaaksi. Pian tämän jälkeen hyökkäsi myös suihkuverhoon kiinni, luuli nähneensä sen takana jonkun miehen. Ei siellä tietenkään mitään ollut. Otin äkkiä eron näiden tapausten jälkeen. Myöhemmin kuulin et oli sairastunut johonkin henkiseen sairauteen, se selittää nuo tapaukset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän