Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
3101/3463 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
3102/3463 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aihe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3103/3463 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hele Suomalaiset ovat ihan sairasta kansaa. Aivan uskomattomia juttuja. 

Vierailija
3104/3463 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää 

Vierailija
3105/3463 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelin kumppanilleni, nykyään onneksi ex, jonkun lehden otsikkoa ja juttua, jossa puhuttiin yleisellä tasolla jotain "naiset haluavat seksikumppanien suhteen sitä ja miehet tätä" -tyyppistä juttua ja luin siitä jokusen rivin ääneen.

Kumppanini aloitti mykkäkoulun. Paljon myöhemmin samana päivänä selvisi, että hän luuli, että olin puhunut lehtijuttua siteeratessani itsestäni ja kuulemma "leuhkinut" seksikumppaneideni määrällä, joten hän alkoi riidellä tästä.

Ei siis tahallaan vääntänyt sanomisiani joksikin muuksi, vaan tulkintani on, että hän siis oikeasti luuli minun sanoneen noin, koska oli niin vainoharhaisen mustasukkainen, että alkoi kuvittelemaan asioita. Ja myös kaksikielinen, mikä saattoi vaikuttaa asian ymmärtämiseen.

Vierailija
3106/3463 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini siis mies soitti ja pyysi soittelemaan eukolleen tyyliin voisinko iskeä sen. Jälkeenpäin ymmärsin yhdestä lauseesta että hän oli myös se joka soitteli haamupuheluja mulle, eli oli puhelussa äänettömänä. Itse petti naistaan minkä ehti.

Vierailija
3107/3463 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3108/3463 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3109/3463 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksätkö täällä alapeukuttelee? 

Vierailija
3110/3463 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
3111/3463 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naisystävä oli erittäin mustasukkainen ystävistäni ikään, sukupuoleen, siiviilisäätyyn katsomatta. Oikeasti epäili että harrastan sänkypuuhia ja orgioita, käyn treffeillä ystävieni kanssa. Kuvaili yksityiskohtaisesti harhaluulojaan minulle ja ystävilleni. Järkipuheet ei auttanut, uskoi sinnikkäästi luuloihinsa. Kuvaili mm. Kuinka minä ja kaksosveljes ystäväni parittelemme kiihkeästi sämpylässä, nain naispuolisen ystäväni kanssa hänen kotonaan saunassa, olen kuuden eri ystäväni kanssa ryhmäkivaa jonkun kotona ym sontaa. Sanoin naisystävälläni eräänä päivänä että sinä kuvittelet kaikki nuo sairaat juttusi, enkä enää jaksa olla tässä kuluttavassa suhteessa. Noh, mitä sanoi hän..mielelläni jätän sinut, ei sinuun ole luottamista😆😵 pääsin eroon hänestä luojan kiitos noin helposti. Ei ole tullut ikävä. 

Vierailija
3112/3463 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen naisystävä oli erittäin mustasukkainen ystävistäni ikään, sukupuoleen, siiviilisäätyyn katsomatta. Oikeasti epäili että harrastan sänkypuuhia ja orgioita, käyn treffeillä ystävieni kanssa. Kuvaili yksityiskohtaisesti harhaluulojaan minulle ja ystävilleni. Järkipuheet ei auttanut, uskoi sinnikkäästi luuloihinsa. Kuvaili mm. Kuinka minä ja kaksosveljes ystäväni parittelemme kiihkeästi sämpylässä, nain naispuolisen ystäväni kanssa hänen kotonaan saunassa, olen kuuden eri ystäväni kanssa ryhmäkivaa jonkun kotona ym sontaa. Sanoin naisystävälläni eräänä päivänä että sinä kuvittelet kaikki nuo sairaat juttusi, enkä enää jaksa olla tässä kuluttavassa suhteessa. Noh, mitä sanoi hän..mielelläni jätän sinut, ei sinuun ole luottamista😆😵 pääsin eroon hänestä luojan kiitos noin helposti. Ei ole tullut ikävä. 

Olen siis itse mies ja olin naisystäväni kanssa tuolloin 25-30v välillä. 

Vierailija
3113/3463 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee, niin huomaa, että moni on päättänyt omassa päässään jo valmiiksi, että kumppani pettää. Mitähän kävisi, jos oikeasti jäisi pettämisestä kiinni tuollaiselle sekopäälle?

Voisiko hän "parantua"? Todeta, että näin hän tiesikin ja kun uhka ei ole enää pelkästään kuvitelmaa, niin tokenisi.

Osa tekeekin näin kun joka tapauksessa epäillään. 

Vierailija
3114/3463 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
3115/3463 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden silloinen poikaystävä seurasi mopollaan minua, kun kuljin polkupyörällä kouluun-/takaisin kotiin. Epäili niin vahvasti, että monet pojat varsin tulisi minua iskemään jostain pusikosta!? (ei ollut siis reitin varrella paljoa asutusta). Kyllästyin nopeasti tuohon poikakamun kyttäämiseen ja ylipäätään häneen, niin sovin veljeni kanssa et yhtenä aamuna menen hänen prätkän kyydissä kouluun. Oli poikakamun näkemisen arvoinen kun näki minut prätkän kyydissä ja yritti epätoivoisesti seurata perässä😆 koulun pihalla hän alkoi uhitella veljelleni, että perhanan gigolo kun viet tyttöystäväni häneltä!! Veljeni vain tyynesti totesi, että voi kuule, minä gigolo olen Ex-tyttöystäväsi isoveli..exä olin hyvin hiljaista poikaa..sitten sain rohkeutta sanoa, että kuule meidän suhteemme on ohi, en voi elää mustis pojan kanssa ja kärsiä. Exä vain sanoi lopuksi, että erotaan vaan ja lähti mopollaan pois. 

Vierailija
3116/3463 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hele Suomalaiset ovat ihan sairasta kansaa. Aivan uskomattomia juttuja. 

Ajattele, että nämäkin kulkee tuolla ihan vapaalla jalalla ihmisten keskuudessa.

Vierailija
3117/3463 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä repi markkojen aikaan seteleitään koska oli niin varma et ne setelien miehet on mun rakkaita!! Noh menetti hulluuttaan varsin satoja markkoja repimisen takia. Epäili myös kissaamme ja koiraamme et niiden avulla houkuttelen miehiä luokseni!! Oli äkkiä ex. 

Vierailija
3118/3463 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja..oon keksinyt tänne ties kuinka paljon tekaistuja tarinoita ja ne luullaan oikeiksi jutuiksi..? Tai ne sitten arvataan hyviksi keksityiksi tarinoiksi ja tulee yläpeukkuja siksi? 

Vierailija
3119/3463 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan sekäpää siivouksessa ja konmarituksessa.

Jääkaappikin olis pitäny olla tyhjä, jotta olis ollu siisti.

Vierailija
3120/3463 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset