Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Eksä asunnossaan eteisen peilin ohi mennessään luuli kuvaijaistaan joksikin toiseksi mieheksi ja rikkoi peilin nyrkeillään.
En oisi meikkiä saanut käyttää, koska viekoittelen muka sitten muita miehiä..
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin vuonna 2007 2 kuukautta parikymppisenä saman ikäisen jätkän kanssa, joka oli sairaan mustis. Hänellä se näkyi seuraamisena/kyttäämisenä fyysisesti. Tässä temppunsa:
*Yritti monet kerrat tulla työpaikalleni paukuttaen lujaa ulko-ovea (ulko-ovi oli aina lukossa) et joku päästäisi hänet sisään. Halusi siis tulla kyttäämään minua etten petä työkavereiden kanssa töissä. Sitten yhden kerran pomo soitti poliisit häiriköivästä jätkästä ovella, ja poliisit jututti ja käski lopettamaan touhun. Meni viesti perille, ei enää tehnyt tuota.
*Olimme kahdestaan vaatekaupassa, ja yhtäkkiä jätkä sai päähänsä et kaikissa sovituskopeissa oli mun salaisia miesrakkaita häntä piilossa..eli lähti marssien koppeja päin ja avasi verhot niistä kaikista, pahaksi onneksi kaikissa kopeissa oli asiakkaita sovittamassa vaatteita, ja melutaso oli melkoinen kun kaikki sovittelijat huuteli tyyliin mitä ihmettä, mitä sää meinaat..!?
2 kuukautta tämän häirikön kanssa oli aivan liikaa. Tällä oli kyllä nupissa muutakin vikaa kuin mustasukkaisuus. Kunnon harhoja, hyvä ettei tehnyt sinulle mitään.
Huh huh, iso osa noista "mustasukkaisista" on ollut selvästi psykoottisesti harhaisia enkä kyllä vitsailisi niiden teoilla. Itseäni ainakin kylmää nämä tarinat. Hyvä etteivät nämä naiset ole löytäneet itseään murh attuna kun äijä harhoissaan käy päälle. Ihmeen pitkään naiset ovat olleet näiden hullujen kanssa. Itsellä olisi jo ensimmäisestä harhaisesta sekoilusta suhteesta poistuminen, oman turvallisuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
En olisi saanut käyttää punaisia keltasia&oransseja vaatteita, koska ne on muka "signaaleja" muille miehille tulla kanssani panemaan. En tietenkään totellut käskyä.
Mitäh? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Eksä asunnossaan eteisen peilin ohi mennessään luuli kuvaijaistaan joksikin toiseksi mieheksi ja rikkoi peilin nyrkeillään.
Tämä ei voi pitää paikkansa, tai sit pitää kyllä olla todella tuiskeessa
Joulupukki käveli jouluaattona naapuritaloon, ja eksä näki ikkunasta pukin. Alkoi raivoamaan et pukki on oikeasti mun naamioitu pano, joka olevinaan menee muka naapuritaloon..??!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei voi pitää paikkansa, tai sit pitää kyllä olla todella tuiskeessa
Saattoi olla aineissa tai kännissä..?
Huh miten sekopää miehiä teillä on, ehkei tämä minun pieni mustasukkaisuus niin paha olekaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Eksä repi afrikan tähden rosvo pelinappulat pelatessa, kun ajatteli et oon pihkassa siihen rosvo hahmoon (itse väitti noin). Oltiin molemmat kolmekymppisiä tuolloin.
🤣🤣
Herää kysymys, miksi tällainen ihminen edes pelkää kumppaninsa pettävän. Luottamusta tai kunnioitusta ei voi menettää kun niitä ei alunperinkään ole, jos kerran ajattelee kumppaninsa pettävän heti kun silmä välttää. Vaan eipä sairaiden ihmisten aivotuksissa tarvitse logiikkaa ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tilanne on varmasti ollut kamala, niin anteeksi - nauroin ääneen. Katsoin just dokkarin, jossa eläinten älykkyyttä ja tietoisuutta mitattiin sillä, tunnistaako eläin itsensä peilistä, vai pelkääkö/raivostuuko kuvalle.
Muun muassa kädelliset apinat, elefantit, siat, delfiinit, ja osa koirista ja pieni osa kissoista tunnistavat itsensä peilistä, eli niillä on minuuden käsitys siitä että ovat olemassa "minä olen tässä ja myös tämä näkyvä olento peilissä"-tietoisuuden tasolla. Jos eläin ei tunnista itseään, se luultavasti hyökkäsi peilikuvaa kohti tai pakeni.
Ilmeisesti ihan kaikkia ihmisiä ei pitäisi laskea mukaan tähän minätietoisuuden ylimpään kategoriaan.
Mustasukkainen exä petti koska mä olisin kumminkin pettänyt häntä joskus. No suhde loppu siihen. Ihme logiikka.
Muumien mörkö näkyi telkkarista sattumalta kun kanava oli päällä, eikä kukaan katsonut sinä hetkenä telkkaria. Noh, ex yhtäkkiä sai raivarit ja heitti aamupala lettunsa päin tv:n näyttöä...syy koska epäili et mörkö on ihastunut minuun!? Oli exällä työ puhdistaa näyttö sotkuistaan siistiksi.
Teini ajan silloinen poikaystävä ajeli traktorillaan kotini ohi monia kertoja, halusi siis varmistaa ettei luonani näy muita poikia. Paha vaan, että ei olisi voinut nähdä mitenkään, kun puita ym esteitä jotka hankaloitti näkemistä talolle päin tarkemmin. Oli kumminkin niin säälittävä et silti ajeli..Luuli ettei minä/perheeni huomattu ajeluaan, yksi kerta paljasti ite "tekonsa" tekstarilla. Vastasin vaan et oot säälittävä, hanki elämä, et ole valmis selvästikään suhteeseen, kun noin epäluuloinen oot, kasva aikuiseksi.. tämä oli tässä koko suhde.
Kuulemma sexiä harrastaessa kuvittelin hänet toiseksi mieheksi eli tässä tapauksessa Tom Cruiseksi. Oli joku pakkomielle hänellä luulla noin!?!