Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
2961/3463 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen kumppani kiikaroi asuntonsa ikkunasta ohikulkevia ihmisiä, sen takia kun oli "niin varma", että monet "oletetut" panoni kulkivat kotinsa ohi härnätäkseen häntä. Huuteli myös toisinaan kiikarointi hetkillään ikkunasta joillekin ohikulkijoille harhaluulojaan. Eipä ne kulkijat mitään kuulleet, kun etäisyyttä oli aika paljon. 

Miullakin entinen poikakamu kiikaroi ohikulkevia ihmisiä kämpältään..oli niin varma että monet "ihastukseni" kulki kotinsa ohi minua etsien tms🤨

Vierailija
2962/3463 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen silloinen kumppani tulosteli netistä miesten kuvia ja laittoi ne sänkynsä päälle ja pyysi minua katsomaan kuvat ja kertomaan keiden näiden kanssa olin harrastanut petipuuhia, soitellut kuumia puheluita, suunnittelen parisuhdetta jne. Vastasin vain et nuo kaikki sairaat epäilykset on vain sinun päässäsi, ja jätin kumppanin siltä istumalta kun lähdin kotiini siitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2963/3463 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen silloinen kumppani tulosteli netistä miesten kuvia ja laittoi ne sänkynsä päälle ja pyysi minua katsomaan kuvat ja kertomaan keiden näiden kanssa olin harrastanut petipuuhia, soitellut kuumia puheluita, suunnittelen parisuhdetta jne. Vastasin vain et nuo kaikki sairaat epäilykset on vain sinun päässäsi, ja jätin kumppanin siltä istumalta kun lähdin kotiini siitä. 

Ihan sairasta toimintaa..tuo kuva hommeli siis

Vierailija
2964/3463 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2965/3463 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutin kohdalta eteenpäin on parhaat kohdat. Surullista, mutta tämä on nykyäänkin arkipäivää monille. Kannattaa erota heti jos alkaa tuollaisesta käytöksestä vähänkään merkkejä olemaan. Pahimmassa tapauksessa voi päästä hengestään.

Vierailija
2966/3463 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helvetin daijjua porukkaa tässä maassa oikein on?

Toinen kyttää kellolla kauppareissuja ja toinen ääliö alistuu tollaiseen pelleilyyyn?

Vierailija
2967/3463 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubb

Vierailija
2968/3463 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä pyyteli kauppakuitteja, jotta näki miten kauan miulla meni kaupassa ym, ja tietojen perusteella osasi arvioida olinko pettämässä jossakin? Erään kerran annoin kuukauden kauppakuitit kirjekuoreessa, jonka päälle olin kirjoittanut: onnea loppuelämääsi yksin kauppakuittien kera. Siihen siis lopetin suhteen. 

Vierailija
2969/3463 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä tuijotteli kämppänsä ikkunoista ulos vähän väliä, milloin olin hänellä käymässä. Syy koska epäili et salaiset mies rakkaani odottivat jossain lähistöllä minua. Tein lopun koko jutusta/suhteesta niin et kerran teippasin ikkunaansa täyteen miesten kuvia lehdestä, ja jätin lapun pöydälle, kun hän oli töissä. Kerroin lapussa et saa elää harhansa kanssa nyt ihan vapaasti ja tuijotella niitä kuviteltuja miehiä ikkunassaan (niitä leikeltyjä kuvia). Että hyvää loppuelämää vaan siullekin ja tämä suhde oli tässä. Exä ei koskaan soitellut perään tms tuon jälkeen, taisi mennä viesti perille.

Vierailija
2970/3463 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä tuijotteli kämppänsä ikkunoista ulos vähän väliä, milloin olin hänellä käymässä. Syy koska epäili et salaiset mies rakkaani odottivat jossain lähistöllä minua. Tein lopun koko jutusta/suhteesta niin et kerran teippasin ikkunaansa täyteen miesten kuvia lehdestä, ja jätin lapun pöydälle, kun hän oli töissä. Kerroin lapussa et saa elää harhansa kanssa nyt ihan vapaasti ja tuijotella niitä kuviteltuja miehiä ikkunassaan (niitä leikeltyjä kuvia). Että hyvää loppuelämää vaan siullekin ja tämä suhde oli tässä. Exä ei koskaan soitellut perään tms tuon jälkeen, taisi mennä viesti perille.

Ai luoja kun nauratti tuo mielikuva ikkunassa olevat miesten kuvat😂 no mutta, saipahan maistaa exä omaa lääkettään. 

Vierailija
2971/3463 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2972/3463 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein toimit

Vierailija
2973/3463 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani (entinen) kysyi aikoinaan, että jos täytyisi pettää häntä joko hänen jonkun kaverinsa tai jonkun veljensä kanssa, kumpi olisi pahempi hänelle mielestäni. Vastasin, oli outo kysymys mutta jos on ainoa aihe mikä tuli mieleen niin mikäs siinä. Hän katsoi synkin silmin minua ja sanoi että kumpikin olisi aivan kamalaa ja hän ei osaa kuvitella miten vihainen olisi.

Sitten piti kolme päivää mykkäkoulua.

Jännittävää on kyllä miesten kanssa olla.

Vierailija
2974/3463 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
2975/3463 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä vaati saada aina kuvia snäpchatissa missä menen ja jouduin ottamaan kuvia mukamas kauppaan menemisestä että ehdin nähdä (nais)kaveriani juosten kun en ollut sopinut tekeväni niin. Kielsi puhumasta miespuolisille kurssitovereilleni.

Sitten kertoi kerran kuinka kuvittelee joskus minua panemassa (nais)kaveriani ja masturboi.

En ymmärrä näitä heteromiesten järjenjuoksuja.

Vierailija
2976/3463 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osteli bornolehtiä sen takia koska pakkomielteisesti kuvitteli et petän häntä eri miesten kanssa ja näin "oikeutti" lehtien ostamisen itselleen. Ei jatkunut suhde kauan, miksiköhän..? 😃

Vierailija
2977/3463 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisi pitänyt lähettää vähän väliä kuvia kännyllä aina kun kuljin kodin ulkopuolella. Halusi varmistaa etten oo pettämässä missään tai kuksimassa. En lähettänyt yhtäkään kuvaa, paitsi yhen ja ainoan kuvan, jossa näytin keskisormea (näkyi siis vaan käsi kuvassa) tekstin kera: meidän suhde on ohi, kyttäämisesi on sairasta. Goodbye. 

Vierailija
2978/3463 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
2979/3463 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillin imeminen oli yhtäkuin vieraan kullin imeskelyä eksän mielestä. 

Vierailija
2980/3463 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-rotic yhtyeen musiikki oli punainen vaate entiselle kumppanille. Siksi kuuntelin kuulemma tahallani bändin musaa et tekisin kumppanin mustasukkaiseksi haluamalla muita miehiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä