Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
2881/3463 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2882/3463 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2883/3463 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen kumppani oli varmasti mieleltään sairas, keksi/luuli mitä hulluimpia luuloja et mie muka petän häntä. Tässä pahimmat;

*Joku miun salaisista rakkaista oli muuttanut itsensä miun kissaksi (omistin siis kissan) ja näin voisi elää lähellä minuu.

*Olen paritellut koko paikkakunnan miesten kanssa, sekä kaksin että ryhmässä niiden miesten kanssa (iällä,ulkonäöllä ei ollut väliä). 

*Kumppani repi/hävitti kaikki taulut, lehdet kodistaan joissa oli miehiä, koska ne olivat automaattisesti rakkaitani.

*Jos olimme kahden liikeenteessä, niin kumppani ilveili, haistatteli ohi kulkeneille miehille, jos hällä kävi epäilys et mies yrittää iskeä miut.

*Yritti miun puhelinta ja läppäriä monet kerrat tutkia ominpäin asunnossani, ei onnistuneet yritykset, estin aina, laitoin laitteet lukkojen taakse, ettei pääse ronkkimaan niitä. Syy miksi noin toimi, kun oli varma ne laitteet on oikeasti jonkun miun rakastajan, jossa on kuumia viestejä, kuvia meistä ja halusi "paljastaa miun oikean luonteen pettäjänä". Ei uskonut et laitteet oli omiani..

*Kissani houkuttelee maukumalla mukamas eläinrakkaita panokamujani miulle käymään. Eli kissa oli niinkuin houkutin, ei tavallinen lemmikki.. 

*Myi autonsa pois, koska luuli et joku panoistani tulee juttelemaan hänelle autoista tms, eli ei halunnut tavata mitään miehiäni. 

*Epäili ties kuinka monia miespuolisia kavereitaan/tuttujaan et kävisivät jyystämässä kanssani milloin missäkin ja huuteli sairaita epäilyjään livenä/puheluissa viattomille uhreilleen.

Vierailija
2884/3463 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden poikaystävä ajeli autollaan kotini ohi monia kertoja koska halusi olla varma ettei luonani ole miehiä/niiden autoja pihassa. Paha vaan että asuin 7krs,että ei voinut mitenkään nähdä onko luonani joku käymässä tai nähdä onko pihassa niitten miesten autoja (parkkipaikat oli etäämmällä, ei kerrostalon vieressä). Myös soitteli/lähetteli viestejä päivittäin kymmeniä kertoja, halusi tietää tarkalleen mitä teen, missä olen ym, halusi näin varmistaa että en ole miesten luona. En todellakaan vastaillut noihin tenttauksiin. Laitoin soitonsiirron hänen äitinsä numeroon ja pöllö paljasti vinksahtaneen käytöksensä äidilleen kun vastaajaan möläytti sairaat epäilyksensä ja sai hyvät puhuttelut äidiltään (ei ollu tietoinen poikansa touhuista) ja sain siinä samalla vihdoin rohkeutta jättää poikaystävä. 

Vierailija
2885/3463 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
2886/3463 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
2887/3463 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2888/3463 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-poikakamu oli sairaalloisen mustasukkainen, nää luulot/tempaukset tapahtui ysärillä. Olimme 26v molemmat. Seurusteltiin vain 4 kuukautta ja tänä aikana oli tämmöisiä juttuja:

- Heitti kaljan sisällön (jäänyt edelliseltä päivältä pöydälle) rullaverhojen päälle aamulla kun herättiin, syynä koska oli muka nähnyt verhon takana muka mieshahmon, joka tuijotti minua!? (mahdotonta koska kämppänsä oli 5krs).

- Seinäkellonsa pinnasta heijastui telkkarista Onnen pyörä ohjelman juontaja ja siintähän se show alkoi. Huutoa, kiroilua ja manailua tyyliin kuka hiton mies seuraa naistani hänen kotonaan ym, ja sitten kello koki kohtalonsa nyrkin muodossa. Pamaus oli melkoinen kun kello hajosi nyrkin voimasta ja tippui sitten lattialle.

- Osti itse bornolehtiä ja jätti niitä kotini eri paikkoihin ja sitten väitti että minä ostan niitä ja tahallani teen eksän mustasukkaiseksi. Eli toisin sanoen yritti tehdä minusta pettäjä nais

Siis tuohan on ihan selvä psykoosi.

Vierailija
2889/3463 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2890/3463 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo oli mustasukkainen kaikista muista paitsi äidistäni ja tikapuista.

Vierailija
2891/3463 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämärässä autolla ajaessa vastaantulevan auton valot häikäisi ja siristin silmiä niin kuulemma yritin iskeä vastaantulijaa ja lähetin jotain merkkejä silmilläni. Vaikka en tietenkään edes nähnyt kuka autoa ajoi.. Tarttui auton rattiin ja haukkui maksulliseksi.

Vierailija
2892/3463 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi saanut kuunnella ysärin eurodance- musiikkia, koska se basson jytke tuo mieleen jyystämisen, ja nimenomaan niitten vieraiden miesten kanssa.. Myös mainoksissa näkyvät miehet (bokserit päällä vaan, niitä mainostaen) olisi pitänyt laittaa silmät kiinni tai vaihtaa kanavaa.. No koska kuolaisin niiden miesten perään ja näin tekisin ex-kumppanin naurunalaiseksi.. 

Vierailija
2893/3463 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämärässä autolla ajaessa vastaantulevan auton valot häikäisi ja siristin silmiä niin kuulemma yritin iskeä vastaantulijaa ja lähetin jotain merkkejä silmilläni. Vaikka en tietenkään edes nähnyt kuka autoa ajoi.. Tarttui auton rattiin ja haukkui maksulliseksi.

Tuohan on ollut vaaranpaikka liikeenteessä kun rattiin on tarttunut ja muutenkin. Ihan sairas kumppani kun noin väitti/toimi. 

Vierailija
2894/3463 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskauraa oli kauppakuittien antaminen kumppanille, et näkisi klo ajan, kaupan nimen ym, ja niiden tietojen avulla arvioi olenko ollut kuksimassa jonkun miehen luona. Tein lopun hommasta niin et aloin antamaan vanhoja kauppakuitteja kotiin tullessa, toki kumppani hermostui kun huomasi loppujen lopuksi kaivaneensa itelleen kuopan😃 mutta siihen loppui kuittien kysely. 

Vierailija
2895/3463 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitti minun valehtelevan kun menin töihin kun hänen mielestä meni  joka arki aamu jollekin naiselle panemaan ja pettämään. Olin kuulemma vielä jotenkin koodannut puhelimeni sillä tavalla että hänen käsissä minun puhelin piilottaa todisteet minun pettämisestä. Annoin lukemattomia kertoja hänen oikein luvan kanssa tutkia puhelintani. Minähän en koskaan saanut edes koskea hänen puhelimeen kun hän ei anna mustasukkainen tutkia hänen puhelinta. Se miksi olisin alunperinkään koskenut hänen puhelimeen oli se että olisin soittanut omaan puhelimeen että missä se oli kun en löytänyt sitä. Lopulta se puhelimeni löytyi naisen käsilaukusta jonne se piilotti sen että "en pääsisi ottamaan yhteyttä siihen toiseen naiseen". Se suhde ei kestänyt puolta vuotta kauempaa kun jätin sen ja viimeisin mitä siittä olen koskaan kuullut on se että joutui pakko hoitoon kun oli alkanut seuraavassa suhteessa viiltelemään itseään kun siknäkään suhteessa mies ei myöntänyt pettämistään kun tämä oli aivan varma että mies pettää

Vierailija
2896/3463 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma olisin ollut eksäni kanssa vaan siksi et kuvittelin hänet joksikin muuksi naiseksi, ja seksipuuhissa ajattelin hänet Pamela Andersoniksi🤔, eli ihan pimahtanut oli koko nainen kun noin oikeasti luuli minusta..!! 

Vierailija
2897/3463 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
2898/3463 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex naisystävä suuttui kun järjestelin lasten asioita lasteni äidin kanssa, kuuli kyllä puhelut ja tiesi että välimme olivat huonot, lasten äiti oli uusissa naimisissakin. Lopulta en saanut nähdä edes miespuolisia kavereitani, kun luuli että homostellaan. Ihan hetero olen ja seksiä oli paljon. Sitten paljastui, että on koko ajan pitänyt yhteyttä exäänsä. Sen kyllä tiesin, mutta en sitä ettei ikinä ollut kertonut miehelle olleensa kanssani vuosia. Selitti monta asiaa.

Vierailija
2899/3463 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on kyllä pahimmat sairaat luulot et petetään kuolleiden henkilöiden kanssa eli Rytin ja Mannerheimin kanssa.. Mitä täällä kerrotaan. 

No kyllä. 

Vierailija
2900/3463 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin se mustasukkainen ja mm revin vanhat valokuvat joissa oli mieheni exä, kielsin miestä edes katsomasta johonkin suuntaan jos siellä oli kaunis nainen, puhumasta jollekin mielestäni kauniille naiselle vaikk istuttaisiin samassa seurueessa, ilmestyin firmansa juhlien läheisyyteen vaatien häntä tulemaan näyttäytymään jne. Sen lisäksi satoja tai tuhansia tunteja tenttausta tilanteista joissa en voinut olla paikalla.

Siis ihan sairaita juttuja. En edes tiedä varmaa syytä, mutta lapsuuteni oli aivan sairas ja täynnä hyväksikäyttöä ja väkivaltaa, josta minulle jäi tunne etten ole minkään arvoinen. Pelkäsin ehkä siis hylkäystä.

Mieheni jotenkin kuitenkin jaksoi uskoa, että pohjimmiltani olen vain rikki, en paha ja siksi kesti tämän kaiken, monta vuotta! Lopulta ehkä viidennen vuoden kohdalla aloin luottaa siihen ettei mies jätä, ja nyt 20v myöhemmin suhteemme on täydellinen. Mustasukkaisuudesta ei ole mitään jäljellä. Eli siitä osuudesta eri mieltä ap:n kanssa. Kyllä ihminen voi muuttua.

Se toki oli meillä eduksi, että minä en ollut missään vaiheessa fyysinen uhka miehelleni, eli hänen ei tarvinnut pelätä esim väkivaltaa jota vastaan ei kykenisi puolustautumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi