Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys, miksi tällainen ihminen edes pelkää kumppaninsa pettävän. Luottamusta tai kunnioitusta ei voi menettää kun niitä ei alunperinkään ole, jos kerran ajattelee kumppaninsa pettävän heti kun silmä välttää. Vaan eipä sairaiden ihmisten aivotuksissa tarvitse logiikkaa ollakaan.
Eikös se mene just niin, että nämä kyttääjät pettävät itse
Näinhän se menee.
On ihmisiä joiden uskollisuus perustuu ainoastaan tilaisuuksien puutteeseen. Kun tällainen ihminen on mies, hän luulee että puolisonsakin pettää välittömästi kun saa vain tilaisuuden ja samalla nämä miehet ovat usein myös niitä jotka luulevat että naisille tulee seksitarjouksia ovista ja ikkunoista. Heille itselleen olisi unelmien täyttymys jos kuten aikuisviihteessä, kaupassa myyjätyttö yhtäkkiä alkaisi hymyilemään ja viekoittelisi takahuoneeseen spontaaniin lemmensessioon. Koska he himoitsevat naisia kaikkialla ja koko ajan he olettavat että muutkin miehet ovat samanlaisia ja naiset siten jatkuvassa satunnaispanotilaisuuksien meressä.
Tuntemani naispuolinen sairaaloisen mustasukkainen oli saanut kipinän mustisteluunsa juuri tällaiselta mieheltä, joka kertoi hänelle koko ajan miten haluaisi panna tätä tai tuota, miten kadulla naiset näyttivät pantavilta ja haaveili ääneen satunnaiskohtaamisista ja fantasioi ihan jokaisesta naisesta ja jankkasi miten miehet nyt vaan on tällaisia ja että IHAN KAIKKI miehet haluaa panna koko ajan kaikkia naisia ympärillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys, miksi tällainen ihminen edes pelkää kumppaninsa pettävän. Luottamusta tai kunnioitusta ei voi menettää kun niitä ei alunperinkään ole, jos kerran ajattelee kumppaninsa pettävän heti kun silmä välttää. Vaan eipä sairaiden ihmisten aivotuksissa tarvitse logiikkaa ollakaan.
Eipä mene niin. Olin kymmenen vuotta suhteessa ja sairaalloisen mustasukkainen. En koskaan ikinä edes harkinnut pettämistä enkä sen jälkeenkään. Ylipäätään oksetti ajatus jos joku mies yritti iskeä. Vaikka tiesi että olin varattu, ei mitään sympatiaa pettäjiä kohtaan.
Olihan näitä vaikka kuinka paljon, mutta esim. ex tutki kaikki huoneet ja tyyliin kaapitkin 70 neliöisessä asunnossani kun tuli käymään. Pienikin rapsahdus jossain niin säntäsi välittömästi katsomaan mikä se oli (tai kuka se oli). Uhkaili myös menevänsä minun ollessa töissä asuntooni piiloon, koska saisi minut näin kiinni pettämisestä. Hänellä oli siis avain minun asuntooni, mutta minun oli turha edes kysyä hänen avaintaan itselleni. Eli kummallakahan oli salattavaa...
Olin kuulemma todistanut jo olevani huo##ra ja minuun ei voinut luottaa. Koska iskin hänet kuulemma häpeilemättömästi itseäni tarjoten. Pyysin häneltä ihan vain kyydin kekellä päivää kotiin, koska kuulin hänen asuvan lähellä minua. Mielestäni se ei ollut häpeilemätöntä itsensä tarjoamista. Se oli hän, joka ymmärsi, että pyysin pan### maan ja näin kuulemma kaikki naiset tekivät. Olin ilmeisen naivi kun luulin pyytäväni vain kyytiä kotiin.... enkä suostunut myöntämään, että en ollut muuta vailla. Jatkossa hän kuvitteli, että teen tuota joka paikassa, koska mitenkäs sitä ihminen tavoistaan pääsee. Emme siis todellakaan pan...eet kun hän vei minut kotiin aikanaan. Mies oli sitten pitkään suuttunut, koska olin pitänyt häntä pilkkanani.
Kerran juhannuksena päätimme jäädä exän kanssa kaupunkiin emmekä ajatelleet viettää juhannusta sen kummemmin. Oli kuitenkin lämmin kesäpäivä niin tuumailin että voisin kyllä käydä uimassa. Olin ajatellut mennä yhdelle syrjäisemmälle rannan pätkälle missä ei yleensä ole ketään.
Exä suuttui verisesti ja piti viikon mykkäkoulua. En sitten mennyt uimaan. Viikon päästä hän kertoi mistä oli suuttunut. Hän suuttui siitä kun oli juhannus niin siellä olisi varmasti ollut muita miehiä joita olin menossa iskemään. Pyysin häntä vielä silloin mukaankin mutta silti olin menossa kuulemma iskemään miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Olin kuulemma todistanut jo olevani huo##ra ja minuun ei voinut luottaa. Koska iskin hänet kuulemma häpeilemättömästi itseäni tarjoten. Pyysin häneltä ihan vain kyydin kekellä päivää kotiin, koska kuulin hänen asuvan lähellä minua. Mielestäni se ei ollut häpeilemätöntä itsensä tarjoamista. Se oli hän, joka ymmärsi, että pyysin pan### maan ja näin kuulemma kaikki naiset tekivät. Olin ilmeisen naivi kun luulin pyytäväni vain kyytiä kotiin.... enkä suostunut myöntämään, että en ollut muuta vailla. Jatkossa hän kuvitteli, että teen tuota joka paikassa, koska mitenkäs sitä ihminen tavoistaan pääsee. Emme siis todellakaan pan...eet kun hän vei minut kotiin aikanaan. Mies oli sitten pitkään suuttunut, koska olin pitänyt häntä pilkkanani.
Harhainen ei erota omia ja toisten ajatuksia.
En saanut käyttäää kuin ruskeaa huulipunaa (en todellakaan käyttänyt ruskeaa) Punaisissa tmv. yritin kuulemma saada huomion huuliini ja miehet fantasioimaan kanssani sui hinot..osta. En vieläkään 20 vuotta myöhemmin näe asia niin ja onneksi tuo ihminenkin on poissa elämästäni.
Jouduin koko ajan varomaan ja miettimään kaikenlaista. Jos kotonani oli enemmän kuin 1 kuppi esillä, oli luonani tietenkin käynyt joku pano (en tykännyt juoda kahvikupista vettä, koska kahvi maistui vaikka kuinka huuhtelin) Samoin altaassa ei saanut olla yhtä lautasta tai haarukkaa enempää, samasta syystä. Todella monta kertaa riideltiin asiasta. Hän myös tarkkaili jälkiä pihassani ja lumen luontikin oli vieraiden miesten jälkien tuhoamista. Lumessa näki "saappaiden" jälkiä, kun sula keli on levittänyt minun kengän jälkiäni. Omiansakkin on väittänyt panojen jäljiksi. Milloin oli mennyt kuulemma epäilyttävän paljon vessaperia sinä aikana kun oli ollut poissa. Jos vaihdoin lakanat niin peittelin nai...in jälkiä. Jos en vaihtanut, niin halusin unelmoida tästä miehestä ja pikata häntä. Olen joutunut joskus vaihtamaan lakanat, ennen kun suostui samaan sänkyyn. Kylpypyyhkeessä oli harva se viikko muka vieraan miehen haju. Sama myös siinä, että jos vaihdoin, niin peittelin jälkiä, koska äijä oli kuitenkin käynyt suihkussa pane misen jälkeen. Tonki pesukonetta, koska luuli löytävänsä sieltä vieraan miehen alkkarit. Omiansakkin väitti monta kertaa jonkun toisen omiksi. Asunnossa oli myös usein "outo" haju, eli vieras mies taas. Joskus kun suostui autooni, niin aina haisi vieras mies. Milloin nöyryytin häntä ajeluttamalla, että nämä mieheni saavat nauraa hänelle. Toisinaan sanoi, että josko pysyvät vähän aikaa poissa, kun näkevät hänet kyydissäni. Olin kuitenkin kertonut kaikille olevani sinkku.
Itse ostamani helmikaulakoru oli mukamas olemattoman seksikamuni ostama, ja sen kautta se salarakas yrittää vietellä minut parisuhteeseen kanssaan.
Kuka se oikeastaan on sairas jos jää elämään ja ihmettelemään moisten serlokkien kanssa?
Miks jotkut alapeukutelee noille monille kamalille, sairaille kokemuksille..?
Entinen kumppani kiikaroi asuntonsa ikkunasta ohikulkevia ihmisiä, sen takia kun oli "niin varma", että monet "oletetut" panoni kulkivat kotinsa ohi härnätäkseen häntä. Huuteli myös toisinaan kiikarointi hetkillään ikkunasta joillekin ohikulkijoille harhaluulojaan. Eipä ne kulkijat mitään kuulleet, kun etäisyyttä oli aika paljon.
Exä kilahteli puhelinmyyjille, jotka soittivat lankapuhelimeen. Luuli niitä kilpakosijoiksi. Ai, että mitä möykkää ja solvausta hän niille kiljui. Sitä ihmettelen, miksi puh.myyjät ihmeen pitkään kuunteli solvauksia puheluissa, että oisivat vaan lopettaneet puhelut nopeasti..? ehkä saivat sitten jotain hupia tosta, en tiedä..
Tyttöystävä erosi kolmen vuoden suhteen jälkeen kun lähetin naispuoliselle työkaverille "hyvää syntymäpäivää" viestin, jossa kerroin että näyttää ikäisekseen nuorelta. Kuulemma salailin asiaa kun en ollut kertonut.
Eksän talon terassilla näkyi ja kulki jonkun kissa (näin ikkunasta itse, ja sanoinkin siitä, puheeni meni kuuroille korville) niin eksä ryntäsi ovesta ulos ja huuteli suunnilleen näin: "kuka helvtin ukko siellä hiiviskelee toisten nurkissa!?", "ootko joku runggari!?" hölmistyneenä eksä tuli takaisin sisälle ja alkoi tivaamaan minulta et oliko se hiippari joku minun uusi mies.. Sanoin et siellä ulkona oli edelleen kissa eikä mikään mies.. Eksä totesi vaan "aijaa, selvä." ja lähti nukkumaan. Jäin vain ihmettelemään et mitä ihmettä tapahtui äsken, seuraavana päivänä eksä ei muistanut muka koko asiaa?!