Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
2901/3463 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuttui silmittömästi kun join limsaa suoraan pullosta. Ei suinkaan siksi, että se olisi inhottavaa vaan siksi, että kuulema sillä tavalla haaveilin toisen miehen kullista suussani.

Taisi itse haaveilla miehen kullista suussaan.. 

Vierailija
2902/3463 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-kundikaveri nuoruudessa luuli minun kotini monia ohikulkevia miespuolisia kävelijöitä jne minun rakastajiksi, et siksi ne miehet kulkevat kotini ohi et odottavat tilaisuutta päästä banemaan kanssani ym sonta väitettä. 

On siinä kundilla ollut "huolta" ja kyttäämistä kenties sadoista ohikulkevista miehistä et ne on muka salarakkaita, no sairastahan tollanen käytös on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/3463 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin mäkkärissä niin imin kuulemma pirtelöä munan imemistä matkien,paineli vihaisena ulos ja potki siellä penkkejä.

Vierailija
2904/3463 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin mäkkärissä niin imin kuulemma pirtelöä munan imemistä matkien,paineli vihaisena ulos ja potki siellä penkkejä.

Miten edes voi pirtelöä juodessaan kuvitella et se olisi kuin käkkelin imemistä, eihän niissä oo mitään samaa...😂

Mut joo, ihan sairasta luuloa..taisi olla kumppanilla itsellä tuo imeskely mielessä vaan. 

Vierailija
2905/3463 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2906/3463 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muskan Jari ja Mari biisi aiheutti skitsoja reaktioita. Mm. kappeleessa kerrotut henkilöt olivat mun panoja ja kimppakivaa harrastettiin. 

Vierailija
2907/3463 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä laittoi seurantalaitteen autooni, jotta voi reealiajassa seurata missä ajan (eli epäili et miesten luona käyn). Löysin sattumalta laitteen ja laitoin sen exän autoon. Eipä heti älynnyt et oon löytänyt laitteen ja laittanut autoonsa, ihmetteli kiroillen miten pystyy omaa ajoonsa seuraamaan, ja miten ei nää enää liikkeitäni😂 pettymys oli hällä melkoinen kun tajusi totuuden et oli kaivanut kuoppaa itselleen vaan. 

Vierailija
2908/3463 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubb

Vierailija
2909/3463 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä heitti kaktukseni talvella pihalle, koska koki sen uhkana suhteelle. Sain pelastettua kasvin pian ja samalla annoit rukkaset exälle. 

Vierailija
2910/3463 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi saanut tehdä vaniljapirtelöä, koska muka kuvittelisin sen (värin perusteella) vieraan miehen spermaksi, jota sitten nautiskellen joisin. Myös maitokiisselin kanssa sama homma. Jätin pöhkön eksän äkkiä. 

Vierailija
2911/3463 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissee

Vierailija
2912/3463 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita luuloja on..mm nuo pettämiset kuolleiden henkilöiden kanssa, vinksahtaneet mielikuvat ruuista, luullaan ohikulkevia ihmisiä rakastajiksi ym ym. 

Vierailija
2913/3463 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2914/3463 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2915/3463 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2916/3463 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea mahdollista oli, mutta sen minkä olen lukenut, niin tällaista ei ole tullut eteen. Eli siivosin kaappeja ja yhdestä kirjekuoresta löytyi vanhoja "paperisia" valokuvia, jotka olin ottanut itsestäni itselaukaisemen avulla. Istuin siinä lapsuuden kotini sängyssä ja asuinkin vielä sielä tuolloin. Kuvat oli ihan hymyileviä kilttejä kuvia joissa istuin sängyn reunalla. Ei mitään nykyajan selfie poseerauksia. Näytin tyhmänä miehelle kuvia, mutta hän ei niistä ilahtunut, vaan alkoi sanomaan, että joku kundi on ne ottanut ja on ilm.peuhattu juuri sängyssä kun näytän niin onnelliselta, enkä ylöskään ole näköjään päässyt. Väitti vielä, että mitään itselaukaisevaa kameraa ei ole koskaan ollutkaan kuin korkeintaan kuvaamoissa.  Sitten olin kuulemma säilyttänyt ne juurikin tämän ihanan miehen takia muistona. Hän käski tuhota kuvat, mutta onneksi en tehnyt niin, vaan pidettiin mykkäkoulua viikon verran. Olisi tenhnyt mieli sanoa, että näytän siksi niin onnelliselta, koska olin tuolloin täysin tietämätön siitä millaisen hirviömiehen tulen kohtaamaan. Onneksi on nykyään ex.

N.52

Vierailija
2917/3463 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2918/3463 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi saanut tehdä vaniljapirtelöä, koska muka kuvittelisin sen (värin perusteella) vieraan miehen spermaksi, jota sitten nautiskellen joisin. Myös maitokiisselin kanssa sama homma. Jätin pöhkön eksän äkkiä. 

Minulla oli kanssa samanlaista, exä yritti kieltää jäätelöpuikkojen/tuuttien syömiset, koska oletti et kuvittelin niiden syömisten aikana toisten miesten kaluja. 

Vierailija
2919/3463 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin vuonna 2007 2 kuukautta parikymppisenä saman ikäisen jätkän kanssa, joka oli sairaan mustis. Hänellä se näkyi seuraamisena/kyttäämisenä fyysisesti. Tässä temppunsa:

*Yritti monet kerrat tulla työpaikalleni paukuttaen lujaa ulko-ovea (ulko-ovi oli aina lukossa) et joku päästäisi hänet sisään. Halusi siis tulla kyttäämään minua etten petä työkavereiden kanssa töissä. Sitten yhden kerran pomo soitti poliisit häiriköivästä jätkästä ovella, ja poliisit jututti ja käski lopettamaan touhun. Meni viesti perille, ei enää tehnyt tuota.

*Olimme kahdestaan vaatekaupassa, ja yhtäkkiä jätkä sai päähänsä et kaikissa sovituskopeissa oli mun salaisia miesrakkaita häntä piilossa..eli lähti marssien koppeja päin ja avasi verhot niistä kaikista, pahaksi onneksi kaikissa kopeissa oli asiakkaita sovittamassa vaatteita, ja melutaso oli melkoinen kun kaikki sovittelijat huuteli tyyliin mitä ihmettä, mitä sää meinaat..!? No mitä teki tämä sankari, sanoi vain "oho" ja lähti juosten karkuun. Miehen karkaaminen jäi lyhyeksi kun minä ja myyjä oltiin vartija kutsuttu paikalle, joka oli siis lähistöllä. Sai mies puhuttelut vartijalta ja porttikiellon kauppaan.

*Meni tuijottamaan estottomasti asuntonsa lähialueen kotien ikkunoista sisään, mihin siis vaan ylti ja mihin oli estottomat näköyhteydet (ei ole verhoja tms edessä), ja saattoi niin kauan tuijotella että joku asukas näki ja tuli ikkunaan kohti, sitten vasta jätkä lähti karkuun. Syy miksi teki tuota oli et halusi etsiä minun panot.

*Huuteli autostaan (avasi ikkunan) ainakin silloin kun olin kyydissä tosi monille ohikulkeville miehille sairaita epäilyjään kuinka tietää et käyt vokottelemassa ja panemassa naistani kun silmä välttää yms, ja jos joku mies jotain vastasi takaisin, näytti keskaria tms, niin johan sai voitonriemuisen vahvituksen epäilyilleen..

*Soitteli veljelleni häirikköpuheluita, koska oli aivan varma et veljeni ei ole veli, vaan oikeasti joku salarakkaani, jonka olen siis "ristinyt" veljekseni etten jäisi kiinni pettämisestä. Sitten tuli se päivä lun veljelleni tuli mitta täyteen ja hän meni häirikön koti-ovelle ja soitti ovi-kelloa. Kumppani avasi oven, ja veljeni sanoi: "Olen siis tyttöystäväsi isoveli nimeltään Matti (nimi keksitty), jota siis kuvittelet pikkusiskoni salarakkaaksi, ja sitäkautta olet häiriköinyt aivan turhaan minua sairailla puheluillasi, et jos vielä yhdenkin soiton teet, niin teen sinusta rikosilmoituksen. Kuulemma kumppani oli mennyt hiljaiseksi, ja mutissut vaan "sori" ja laittanut ulko-oven kiinni. Oli mennyt viesti perille, ja loppui häiriköinti siihen. 

Vierailija
2920/3463 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi saanut käyttää punaisia keltasia&oransseja vaatteita, koska ne on muka "signaaleja" muille miehille tulla kanssani panemaan. En tietenkään totellut käskyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi