Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
2861/3463 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuoliset kollegat ovat ainoastaan potentiaalisia sänkykavereita. Jos meni töistä porukalla lounaalle, niin auta armias jos joukossa oli yksikään mies. Hän sai käydä joka työpäivä lounaalla ravintolassa, minua kuulusteltiin ja osoitettiin mieltä, jos kävin kerran kuukaudessa.

Oltiin 40+ vuotiaita.

Vierailija
2862/3463 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Junalla matkustaminen tuotti päänvaivaa exälle. Kuljin junalla kaikesta exän sekopäisistä luuloista huolimatta, joita oli mm: junien konduktöörit oli muka miun sänkykamuja, ravintolavaunussa muka kuksisin jonkun toisen matkustajan kanssa, menisin junan vessaan jonkun myös kuksimaan ym ym. 

Tuota... Uskoiko exä oikeasti omat juttunsa? Eihän tuollainen ole tervettä.

Uskoi noihin omiin juna teorioihin valitettavasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2863/3463 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi saanut syödä banaaneja enkä kurkkuja koska niitä syödessä miettisin toisten miesten kaluja!? En todellakaan "totellut" tollasta sairasta käskyä. 

Vierailija
2864/3463 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä erottaa sen, että toinen on mustasukkainen eikä vain kiinnostunut mitä toinen tekee? Tarkoitan jos kyselee kenen kanssa olit puhelimessa tai mitä puhelitte jonkun kanssa jne. Voiko syynä olla pelkkä uteliaisuus tai vastaava? Tai jos haluaa hakea aina toisen baarista/kaverin luota, niin onko kyse kontrollista vai siitä, että haluaa taata turvallisen kotimatkan?

Kysely voi olla uteliaisuutta, mutta on sellainen uteliaisuuskin aika rasittavaa.

Se, että "haluaa taata turvallisen kotimatkan" on osoitus holhoavasta asenteesta, jota en ainakaan omissa ihmissuhteissani sietäisi hetkeäkään.

Mä takaan turvallisen kotimatkan. Samalla mä säästän daamia odottamassa taksia ja daami säästää 30€ rahaa. Holhoanko mä nyt liikaa?

Riippuu siitä, saako illan viettää rauhassa ilman kyselyitä illan mittaan, ja oletetaanko, ettei kovin myöhään voisi sitten olla. Eli asian voi tehdä hyvin tai huonosti, siihen voi liittyä kotrollia taikka mustasukkaisuutta, tai sitten ei, jolloin kyse on oikeasti toisesta huolehtimisesta ja turvallisuudenhakuisuudesta. Se myös ratkaisee, onko holhoaminen liiallista, jääkö vänkäämään sitä että hakee, jos toinen vaikka sanoo, että tulee mieluummin muulla kyydillä, jos vaikka ei yhtään tiedä, kuinka pitkään menee, tai muuten haluaa mieluummin niin. Eli toisen todellilsta toivetta asiassa tulee kunnioittaa, kuten muissakin häntä itseään koskevissa asioissa.

Jos väkisin tarjoaa apuaan, se on selvästi enemmän sitä tarjoajaa varten kuin oikeasti toista varten, ja se siis myös ratkaisee, pitääkö ko. nainen tuollaisesta huolehtimisesta vai ei. Pakkoa tai mitään painostusta asiaan ei saa joka tapauksessa olla, eikä loukkaantumista, mököttämistä tai muuta mielenosoittamista, jos toinen haluaakin tulla kotiin omine aikoineen. Jos tällaista esiintyy, niin silloin ollaan ainakin vääräällä asialla, ja kyse on jo kontrolloinnista.

Tämähän riippuu ihmisistä. Exä kyseli kuulumisia kesken illan ja halusi hakea minut illanvietoista jne. En edes ajatellut johtuvan mustasukkaisuudesta. Mitä se ei ollutkaan. Hänellä oli vain tuollainen tapa. Ehkä jälkikäteen ajateltuna outo tapa mutta harmiton. Oli ja on varmaan vieläkin kiinnostunut mitä ympärillä tapahtuu.

Vierailija
2865/3463 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten silloinen kumppani oli sairaalloisen mustasukkaista sorttia. Pimahtaneita luuloja- ja tekoja oli puolen vuoden aikana monenlaisia, jonka jälkeen erottiin. Kaikkia en edes muista, mutta tässä pahimmat.. 

1. Hänen puhelimeensa tulleet puhelut puhelinmyyjiltä tms olivat oikeasti minun salaisia rakkaita, jotka muka esittivät puhelinmyyjiä ja täten yrittävät ärsyttää kumppaniani tahallaan..

2. Lähetteli eri meiliosoitteistaan minulle kuumia viestejä esittäen milloin gigoloa, milloin nörttiä ym, eli näin yritti "selvittää" lankeanko miesten iskuyrityksiin. Tunnistin kyllä hänet kirjoitusten takana enkä vastannut mitään viesteihin.. 

3. Laittoi eri mies kavereitaan kyttäämään salaa minun kauppareissuja, illanviettoja kavereideni kanssa koska epäili vahvasti että oon pettämässä miesten kanssa jossain. Huomasin kyllä nopeasti tuon kyttäys kuvion ja se loppui aina lyhyeen kun eksytin itsekseni sekä kavereideni avulla kyttääjät, menemällä esim vessaan tai täpötäyteen tanssilattialle tanssimaan.. 

4. Kuulemma siksi juon tummapaahtoista kahvia kun sen avulla muistelen kiihkeitä panojani..

Loppujen lopuksi selvisi että ex-kumppani itse petti minkä kerkesi ja näin kuvitteli et minäkin niin tekisin.. 

Vierailija
2866/3463 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🦭

Vierailija
2867/3463 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä mustasukkaisuuden merkistä kannattaa nostaa kytkintä. Ei ole mitään syytä alistua elämään pelossa ja ahdistuksessa jonkun mielisairaan hyypiön vuoksi. Aatelkaa nyt vähän minkälaisia kersojakin noista sikiää.

Vierailija
2868/3463 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi saanut syödä banaaneja enkä kurkkuja koska niitä syödessä miettisin toisten miesten kaluja!? En todellakaan "totellut" tollasta sairasta käskyä. 

Munakoisot, kesäkurpitsat tai HK Sininen ei kuitenkaan ollut ongelma, jälkimmäinen valkomajoneesiin dipattuna tietty.

Vierailija
2869/3463 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 10v. sitten silloinen miesystävä asunnossaan hajotti telkkarinsa näytön iskemällä nyrkin siihen, koska epäili et petän häntä Risto Rytin kanssa. (Katsoin silloin jonkun hänestä kertovan dokumentin telkkarista.)

Ei luoja. Tää on paha ja myös se Mannerheim juttu. Ylipäätään kaikki luulot et petetään kuolleiden kanssa. 

Vierailija
2870/3463 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä satoa kun päästettiin 90-luvun lamassa jengi avohoitoon. Niiden kersat nyt mellastaa. Kiitos Esko Aho.

Vierailija
2871/3463 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä erottaa sen, että toinen on mustasukkainen eikä vain kiinnostunut mitä toinen tekee? Tarkoitan jos kyselee kenen kanssa olit puhelimessa tai mitä puhelitte jonkun kanssa jne. Voiko syynä olla pelkkä uteliaisuus tai vastaava? Tai jos haluaa hakea aina toisen baarista/kaverin luota, niin onko kyse kontrollista vai siitä, että haluaa taata turvallisen kotimatkan?

Kysely voi olla uteliaisuutta, mutta on sellainen uteliaisuuskin aika rasittavaa.

Se, että "haluaa taata turvallisen kotimatkan" on osoitus holhoavasta asenteesta, jota en ainakaan omissa ihmissuhteissani sietäisi hetkeäkään.

Mä takaan turvallisen kotimatkan. Samalla mä säästän daamia odottamassa taksia ja daami säästää 30€ rahaa. Holhoanko mä nyt liikaa?

Rii

Hyvin sanottu.

Kaverin mies tuli aikanaan hakemaan hänet ystävämme polttareista klo 20:00. Sen kauemmin ei omien sanojensa mukaan jaksanut olla lauantai-iltana ilman olutta. Kaverini oli kaiken lisäksi kaaso ja pääasiallisessa vetovastuussa polttarikekkereiden etenemisestä ja ohjelmasta.

Noin tuntia tätä ennen miehensä kävi pyörimässä juhlapaikan ulkopuolella kärsimättömän oloisena kyselemässä että joko lähdetään kotiin. Onneksi kaveri sai sitten sentään sen tunnin lisäaikaa.

Vierailija
2872/3463 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
2873/3463 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2874/3463 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-avovaimo ajoi polkupyörällään autoni takana aamuin, illoin kun menin töihin/lähdin töistä. Syy koska muka menisin naisten luo parittelemaan. Ihan älytöntä oli koko touhu, kun hetkessä eksä jäi pyörällään jälkeen kun autolla suhahdin hetkessä ohi😂 huomionarvoista on se että työpaikalleni oli matkaa yhteensuuntaan 20km..

Vierailija
2875/3463 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamani sipsit, jädet ymv olivat muka lähialueen miesten ostamia!? Että ne miehet niiden herkkujen avulla viekoittelee minut sänkyyn... Kissani oli muka uhka parisuhteelle, se vie kaiken huomion, ajan ym, olisi pitänyt se antaa pois. No en todellakaan antanut pois, ukko sai lähtöpassit. 

Vierailija
2876/3463 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
2877/3463 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubb

Vierailija
2878/3463 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissee

Vierailija
2879/3463 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarilla silloinen kumppani lähetteli miulle kirjeitä "muilta miehiltä tulleiksi", näin testaili minun uskollisuutta. Otin eron, ja lähetin nämä kirjeensä paluupostina kumppanille takaisin. 🙂

Vierailija
2880/3463 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen kumppani lähetteli eri puh numeroista mulle viestejä muilta naisilta tulleiksi, en vastannut mitään koskaan takaisin noihin viesteihin, soitin hänen varsinaiseen numeroonsa ja kerroin että voi lopettaa sairaat leikkinsä ja et tämä suhde oli tässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi