Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui 80-luvulla, silloinen tapailu mies, huom vain tapailu, paljastui häiriintyneeksi tyypiksi. Näimme vain 4 krt erilaisissa julkisissa paikoissa. Joka kerralla kun näimme, hän sai raivareita, käyttäytyi sopimattomasti.
Ensimmäisellä kerralla mies alkoi ruokaravintolassa rähisemään tarjoilijalle (mies) koska mukamas katsoi minua kieli lipoen tiskin takaa, huuteli mm. Staanan gigolo, älä ahdistele naistani ym sontaa. Lopputulemana portsari heitti miehen ulos ja sai porttikiellon ravintolaan.
Toisella kerralla mies heitti puistossa kuoharit päälleni, koska kävelin mukamas viettelevästi hetkeä aiemmin jollekin vanhalle papalle, ja olen kuulemma säälittävä eukko kun noin tein.
Kolmannella kerralla näimme porukalla (hänen sekä minun kavereita oli mukana) rannalla, mies sai raivokohtauksen ja heitti hiekkaa minun päälleni, koska katsoin mukamas himoiten naispuolista ystävääni. Edes kavereiden puuttuminen ti
Mikä sai sut eka treffien jälkeen suostumaan toisiin treffeihin? Ja kolmansiin? Ja neljänsiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ootte jatkaneet tollasia suhteita? Heti poikki vaan.
Ja kyllä, elämänkokemusta on sen verran, että tiedän tollasia hulluja olevan olemassa.
Kukaan ei ole täydellinen, kaikissa on jotain vikoja.
Kiipesi puuhun katsoo onko vieraita 😀
Ex-poikakamu oli sairaalloisen mustasukkainen, nää luulot/tempaukset tapahtui ysärillä. Olimme 26v molemmat. Seurusteltiin vain 4 kuukautta ja tänä aikana oli tämmöisiä juttuja:
- Heitti kaljan sisällön (jäänyt edelliseltä päivältä pöydälle) rullaverhojen päälle aamulla kun herättiin, syynä koska oli muka nähnyt verhon takana muka mieshahmon, joka tuijotti minua!? (mahdotonta koska kämppänsä oli 5krs).
- Seinäkellonsa pinnasta heijastui telkkarista Onnen pyörä ohjelman juontaja ja siintähän se show alkoi. Huutoa, kiroilua ja manailua tyyliin kuka hiton mies seuraa naistani hänen kotonaan ym, ja sitten kello koki kohtalonsa nyrkin muodossa. Pamaus oli melkoinen kun kello hajosi nyrkin voimasta ja tippui sitten lattialle.
- Osti itse bornolehtiä ja jätti niitä kotini eri paikkoihin ja sitten väitti että minä ostan niitä ja tahallani teen eksän mustasukkaiseksi. Eli toisin sanoen yritti tehdä minusta pettäjä naisen ja hullun kiusaajan.
- Irrotti polkupyörästäni monet kerrat irti satulan, syy koska kun aina ajelin pyörällä, kihnutin itseäni satulaa vasten ja ajattelin samalla miehiä.
Nuo on kyllä pahimmat sairaat luulot et petetään kuolleiden henkilöiden kanssa eli Rytin ja Mannerheimin kanssa.. Mitä täällä kerrotaan.
Okei, onhan nää tarinat ihan creepyjä!
Mutta oon alkanut aina vähän miettiä, kun joku puolisoaan mustasukkaiseksi haukkuu, että onko siihen kuitenkin joku ihan pätevä syy taustalla.
Olen ny katsonut keski-ikäisen naisen puuhailuja, joutuen tahtomattani itsekin osaksi sitä.
Kihloissa oleva ihminen tapailee muita salassa, kertoo kumppanilleen olevansa kaverin kanssa ja pyytää kaveria valehtelemaan puolestaan.
Uskon, että kumppani aavistaa jotain ja se aiheuttaa epävarmuutta/-tietoisuutta, mikä ilmenee kyselemällä tietoa toisen puuhailusta. Sitten tämä kyselyn kohteeksi joutunut pettäjä haukkuu ympäriinsä toista sairaalloisen mustasukkaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Okei, onhan nää tarinat ihan creepyjä!
Mutta oon alkanut aina vähän miettiä, kun joku puolisoaan mustasukkaiseksi haukkuu, että onko siihen kuitenkin joku ihan pätevä syy taustalla.
Olen ny katsonut keski-ikäisen naisen puuhailuja, joutuen tahtomattani itsekin osaksi sitä.
Kihloissa oleva ihminen tapailee muita salassa, kertoo kumppanilleen olevansa kaverin kanssa ja pyytää kaveria valehtelemaan puolestaan.
Uskon, että kumppani aavistaa jotain ja se aiheuttaa epävarmuutta/-tietoisuutta, mikä ilmenee kyselemällä tietoa toisen puuhailusta. Sitten tämä kyselyn kohteeksi joutunut pettäjä haukkuu ympäriinsä toista sairaalloisen mustasukkaiseksi.
Huomaa, ettet todellakaan tiedä, mistä puhut ja ettei sinulla ole kokemusta (sairaalloisen) mustasukkaisesta ihmisestä
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä.
Musta tuli pettämisten myötä täysin vainoharhainen. En enää uskonut mihinkään enkä luottanut kehenkään. Itse en ikinä pettänyt.
Niin tämä!!!
Vierailija kirjoitti:
Ex-poikakamu oli sairaalloisen mustasukkainen, nää luulot/tempaukset tapahtui ysärillä. Olimme 26v molemmat. Seurusteltiin vain 4 kuukautta ja tänä aikana oli tämmöisiä juttuja:
- Heitti kaljan sisällön (jäänyt edelliseltä päivältä pöydälle) rullaverhojen päälle aamulla kun herättiin, syynä koska oli muka nähnyt verhon takana muka mieshahmon, joka tuijotti minua!? (mahdotonta koska kämppänsä oli 5krs).
- Seinäkellonsa pinnasta heijastui telkkarista Onnen pyörä ohjelman juontaja ja siintähän se show alkoi. Huutoa, kiroilua ja manailua tyyliin kuka hiton mies seuraa naistani hänen kotonaan ym, ja sitten kello koki kohtalonsa nyrkin muodossa. Pamaus oli melkoinen kun kello hajosi nyrkin voimasta ja tippui sitten lattialle.
- Osti itse bornolehtiä ja jätti niitä kotini eri paikkoihin ja sitten väitti että minä ostan niitä ja tahallani teen eksän mustasukkaiseksi. Eli toisin sanoen yritti tehdä minusta pettäjä nais
Tässä on ollut varmaan skitsoaffektiivinen häiriö kyseessä tai jopa paranoidinen skitsofrenia. Hirveän surullista varmaan nuoren ihmisen vanhemmille, että lapsi noin sairastuu.
Vierailija kirjoitti:
Nuo on kyllä pahimmat sairaat luulot et petetään kuolleiden henkilöiden kanssa eli Rytin ja Mannerheimin kanssa.. Mitä täällä kerrotaan.
Skitsofrenia
Niin tuttuja tarinoita ja tekoja.
Mä olin exän kanssa on/off suhteessa n.15v. ja lapsiakin siunaantui 2.
Suhde alkoi tietenkin ihanilla rakkauden tunnustuksilla ja huomiolla.
Olin ihaninta mitä hälle oli tapahtunut. Kihlat tuli nopeasti( joka oli ensimmäinen merkki siitä että haluaa mut "omistaa").
Pikkuhiljaa mukan tuli epäilyt ja eristäminen sekä pilkkaaminen ja muu epätoivottu huomio.
Jos ostin uusia vaatteita; ne oli muita miehiä varten ja petin.
Panin kuulemma exiä kun olin tapaamassa ystäviä.
Sain nähdä ystäviä vain muutaman tunnin kerrallaan ja tänä aikana tekstaili mulle jatkuvalla syötöllä, jos en vastannut niin olin pettämässä.
Jos "sain luvan" mennä baariin, piti sopia että harrastetaan seksiä kun palaan jotta tietää etten ole muita pannut poissaollessani. Mun piti olla kiitollinen ja näyttää se, olihan hän ollut ystävällinen ja päästänyt mut ulos.
Koton oli kaiken maailman sääntöjä jotka olen onneksi jo unohtanut. Sääntöjä siis mulle ja lapsille.
Kerran olin syömässä keittiön pöydän ääressä ja hän tuli tivaamaan todella uhkaavasti mulle että "onko sulla jotain kerrottavaa, sano nyt onko sulla panoja" jankkasi ja jankkasi kunnes uskoi lopulta ettei mulla oli toisia.
Tutki mun Facebook sivua silmä kovana jatkuvasti.
Uhkaili jatkuvasti kaikin mahdollisin keinoin. Alisti.
kerran kännipäissään kotiin tullessa tuli lasten huoneeseen jossa nukuin lapseni vieressä ja alkoi kuristamaan ja huutamaan. Lapsihan siinä heräsi ja säikähti.
Seksiä piti olla lähes päivittäin koska jos en antanut: petin. Jos en ollut innokas, petin.
Elämä päivittäin tämmöisen ihmisen kanssa joka vaatii huomiota, vakuutteluja jne. on henkisesti todella rankkaa.
Hän itse sai mennä ja liikkua miten huvittaa, tulla kännissä kotiin ja sammua eteisen lattialle.
Mulla ei saanut olla miespuolisia ystäviä.
Mut on raiskattu kun olin 16v. ja se oli kuulemma mun oma vika ja muistutti siitä aika ajoin.
En muista kaikkea mikä on onni.
Eksä repi afrikan tähden rosvo pelinappulat pelatessa, kun ajatteli et oon pihkassa siihen rosvo hahmoon (itse väitti noin). Oltiin molemmat kolmekymppisiä tuolloin.
Ex-kundikaveri nuoruudessa luuli minun kotini monia ohikulkevia miespuolisia kävelijöitä jne minun rakastajiksi, et siksi ne miehet kulkevat kotini ohi et odottavat tilaisuutta päästä banemaan kanssani ym sonta väitettä.
Junalla matkustaminen tuotti päänvaivaa exälle. Kuljin junalla kaikesta exän sekopäisistä luuloista huolimatta, joita oli mm: junien konduktöörit oli muka miun sänkykamuja, ravintolavaunussa muka kuksisin jonkun toisen matkustajan kanssa, menisin junan vessaan jonkun myös kuksimaan ym ym.
Vierailija kirjoitti:
Junalla matkustaminen tuotti päänvaivaa exälle. Kuljin junalla kaikesta exän sekopäisistä luuloista huolimatta, joita oli mm: junien konduktöörit oli muka miun sänkykamuja, ravintolavaunussa muka kuksisin jonkun toisen matkustajan kanssa, menisin junan vessaan jonkun myös kuksimaan ym ym.
*jonkun kanssa siis
En olisi saanut omaan asuntooni hommata kissaa tai ylipäätään mitään lemmikkiä. Kuulemma se lemmikki oisi uhka ja pilaisi elämänrytmit/parisuhteen, ylipäätään pilaisi kaiken elämässä. Jätin eksän syystäkin ja hommasin sitten itselleni kaksi kissaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuota... Uskoiko exä oikeasti omat juttunsa? Eihän tuollainen ole tervettä.
.