Vaimolla alkamassa ilmeisesti vaihdevuodet, miten tässä pitää toimia?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Anna tilaa jos sitä tarvitsee. Älä provosoi, ettet saa nyrkistä.
Ok.
Kauan tämä kestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna tilaa jos sitä tarvitsee. Älä provosoi, ettet saa nyrkistä.
Ok.
Kauan tämä kestää?
Useita vuosia - loppuiän. Suosittelen hormonikorvaushoitoa. Itse olen liimannut laastareita vatsanahkaani jo 10 v ja niistä todellakin on apua.
Kohtele häntä hyvin. Vaihdevuosissa olo voi olla tukala ja pinna kireällä. Kärsivällisyyttä.
Hänen hiuksensa ovat harmaantuneet ja hän haluaa vain sylittää pikkulapsia.
Kun minä taas mietin että milloin olisi MINUN vuoroni saada hellyyttä ja seksiä?
M59
Vierailija kirjoitti:
Kannusta menemään gynelle ja keskustelemaan asiasta siellä.
Miehillekin tulee vaihdevuodet.
Miehille EI tule vaihdevuosia, mutta useimmat ovat menettäneet potenssinsa joka tapauksessa jo 5-kymppisinä.
Vierailija kirjoitti:
Kun minä taas mietin että milloin olisi MINUN vuoroni saada hellyyttä ja seksiä?
M59
Eivätkö sinun hiuksesi ole harmaantuneet?
Vierailija kirjoitti:
M59
Olet vätys mutta luulet tietysti että olet yhtä päräyttävä kuin nuorenakin. Seisooko sinulla edes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M59
Eivätkö sinun hiuksesi ole harmaantuneet?
Eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillekin tulee vaihdevuodet.Miehille EI tule vaihdevuosia, mutta useimmat ovat menettäneet potenssinsa joka tapauksessa jo 5-kymppisinä.
Oho! Mun 60+ mies on sitte harvinainen.
Mitä sillä maholla lehmällä tekee? Kurvissa ulos luiskaan.
Ps. Sitä se nainenkin haluaa, omaa aikaa ja päläpälä.
Vierailija kirjoitti:
M59
Hiusten harmaantuminen on täysin luonnollista, samoin se ettei seksi aina kiinnostele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillekin tulee vaihdevuodet.Miehille EI tule vaihdevuosia, mutta useimmat ovat menettäneet potenssinsa joka tapauksessa jo 5-kymppisinä.
Kyllä miehille tulee vaihdevuodet. Ilmiötä kutsutaan andropaussiksi, ja siihen sisältyy paljon muutakin kuin erektiohäiriöt.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se emakko, ansaitset paremman
Noinko sinä kutsut naisia? Omaa äitiäsi ja vaimoasi? Joista jälkimmäinen on synnyttänyt sinun pikku sianporsaasi? Sinä et ainakaan ansaitse ketään.
Äksytys voi kestää kunnes niihin löytyy hyvä hoito. Ja jos on tähän asti käyttänyt hormonaalista ehkäisyä ja se jää kohta pois niin halut voivat vain kasvaa.
N50
Miehillekin tulee vaihdevuodet.