Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
2801/3463 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvänen aika mitä PELLEJÄ! Ja ihmeellistä seksiorientoitumista kun kaikesta vain panemiset mielessä.

Mitähän seuraisi jos kaksi tuommoista äärimustasukkaista laittaisivat suhteen pystyyn? Varmaan sossurahojen turvin istuisivat huoneen vastakkaisissa nurkissa kyräilemässä ja tuijottamassa toisiaan silmää räpäyttämättä ja alleen paskoen ettei kumpikaan ehtisi panna naapurin kanssa edes sen silmänräpäyksen aikana.

Eivätkä he voisi edes harrastaa seksiä keskenään, kun epäilee toisen ajattelevan tilalle jonkun toisen. 

Eksäni myös teki itselleen täysin epäluonteenomaisen tyylimuutoksen aiemman kumppanini tyyliä mukaillen. Siis ihan pysyvästi kehoon. 

Vierailija
2802/3463 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/3463 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 10v. sitten silloinen miesystävä asunnossaan hajotti telkkarinsa näytön iskemällä nyrkin siihen, koska epäili et petän häntä Risto Rytin kanssa. (Katsoin silloin jonkun hänestä kertovan dokumentin telkkarista.)

Järkyttävää. Onko noilla tyypeillä jo joku henkinen sairaus, kun oikeasti epäillään pettämistä kuolleiden kanssa!? 

Varsin on joku henkinen sairaus..kukaan ns terve ei epäile tuollasta.. 

Vierailija
2804/3463 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyyppi menee vähän eri kategoriaan, kuin ketjussa kuvaillut. Sairas oli kyllä omalla tavallaan ja oli joitain eristämisen merkkejä, kuten painostaminen muuttamaan kauas silloiselta paikkakunnalta kaupunkiin, josta en tuntenut ketään. Oli myös alkoholisti ja väkivaltainen. Ex ei koskaan myöntänyt mustasukkaisuuttaan, mutta se paistoi hänestä ulos niin, että yritti epätoivoisesti saada minut mustasukkaiseksi. Kehui aina naispuolisia ystäviään todella vuolaasti ja oikein odotti, että suuttuisin. Kun en provosoitunut, kehuminen vain yltyi. Hän oli toki mustis miespuoleisille kavereilleni, mutta ei sentään yrittänyt estää minua olemasta yhteyksissä heihin. Tuijotti vain heitä rumasti eikä yrittänyt olla kohtelias tai tehdä tuttavuutta. Tämä ihminen eli ja hengitti draamasta, tykkäsi puhua pahaa kavereistaan toisilleen ja saada riitoja aikaiseksi. Lähetteli kännissä toki tappouhkauksia, kun erottiin enkä enää antanut seksiä. 

Vierailija
2805/3463 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2806/3463 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko näillä mustasukkaisilla mitään hoitokontaktia tai lääkitystä? Esim. sillä joka epäili naisen pettävän häntä taulussa olevan maanviljelijän kanssa?

Vierailija
2807/3463 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä (nainen) huuteli viikon ajan mustis päissään parvekkeeltaan kaikille ohikulkineille ihmisille sairaita luulojaan. Esim. "Mene siitä ukonkäppänä, oot epätoivoinen kun miestäni yrität siinä", "Mene siitä laardi mamma lastenkärryjesi kanssa kotiisi, mieheni on varattu", "Mitä vttua mummeli tuijottaa kotiini päin, ootko sairas, mieheni ei oo kotona", "Nosta housus zaatana senkin wannabe-ganstajonne, ei miestäni kiinnosta sun perseet, häivy!" ym ym monia huuteluja. Jätin eksän hyvin äkkiä tämän jälkeen. 

Vierailija
2808/3463 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten exäni (silloin 34v) sai jonkun yhtäkkisen mustisraivokohtauksen (ei ollu tuota ennen mustis tms), kun mitään sanomatta tuli eteeni katsoessani telkkaria ja heitti koriste-esineen päin ikkunaa, joka tietysti hajosi sisäpuolelta. Syy miksi noin teki oli et näki mukamas jonkun miehen metsässä mua tuijottaen ja halusi teollaan uhitella miestä pysymään kaukana. Itse en nähnyt metsässä yhtään mitään, eli varsin kuvitteli omiaan. Minä lähdin äkkiä kotiini ja lopetin suhteen heti. 

Vierailija
2809/3463 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kertoa liian yksityiskohtaisesti, mutta draamat on vedetty mm. biiseistä. Kuuntelin kuulemma muiden miesten ääniä (päättelin rivien välistä, että olin k!!hottunut niistä, hänen mukaansa.) Ikinä en ole noin hullua juttua kuullut, nyt on sekin koettu. Totta kai rajoittamista myös, eli millekään miehelle ei saanut kirjoittaa mitään neutraalia. Sehän on itsestäänselvyys, ettei mitään flirttailevaa saa kirjoittaa varattuna. En ala sen enempää avaamaan asioita, mutta sanotaan näin että tunnen ihanaa vapautta nyt, kun ei tarvitse kuunnella sitä jatkuvaa kaikesta suuttumista. En käsitä miten on edes mahdollista sekoilla tuolla tavoin :D tässä oli vasta pienen pieni osa kaikesta. Täytyykin seuraavan kanssa oikein testata, että miten hän reagoi noihin samoihin asioihin. Jos reaktio on samanlainen kuin sekopäällä, niin se oli sitten siinä ennen kuin alkoikaan. TOISAALTA sekopää osasi kyllä, tietysti, piilottaa pahimman ensialkuun....

Vierailija
2810/3463 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Tuo biisihullu ei ollut pelottava, vaan lähinnä rasittava, koska hänelle ei voinut sanoa yhtään mitään ilman draamakohtausta. En koskaan pelännyt hänen tekevän mitään, vaan olin vain väsynyt siihen jatkuvaan sellaiseen.

Vierailija
2811/3463 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubbbb

Vierailija
2812/3463 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oisi saanut kuin omistaa lankapuhelimen ei siis ollenkaan älyluuria. Syynä et pettäisin eksää älyluurin kautta (ihan pimahtanut käsky, koska voihan lankapuhelimella, tietokoneella, kirjeillä ym pettää yhtälailla.) en tietenkään totellut käskyä ja otin eron. 

No oli kyllä kaikinpuolin järjestön käsky, ei (tajunnut?) käskijä huomioida muutkin yhteydenpitotavat. 😃😃

Vierailija
2813/3463 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2814/3463 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varis ikkunan takana aiheutti epäilyn, et se tuo minulle jonkun kirjeen salarakkaalta🤔😂

Vierailija
2815/3463 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ajoi polkupyörällä takanani kun menin aamuisin kouluun kävellen, syy siksi ettei kukaan jätkä tuu juttusille.. Typerä ja tehoton keino sinänsä, koska ei tehnyt muulloin tuota😂 eihän se riitä vaan aamuisin kytätä, voi sitä muinakin aikona pettää..ei ollu logiikkaa ei koko hommassa. Exältä loppui aamukyttäykset kuin seinään kun aloin bussilla kulkee kouluun (niin miksiköhän siirryin bussilla kulkemiseen😃). 

Vierailija
2816/3463 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa eritellä, mutta se kokonaisvaltainen ahdistus 24/7 jos seurustelee suomslaisen naisen kanssa. Tuntuu että mikään elämässä ei saa olla omaa, edes asunnon sisustus tai omat mielipiteet, vaan naisen pitää saada kontrolloida kaikkea. Ehkä se että nainen "päättää" kotiintuloajat ja sen kauanko saa olla iltaisin esimerkiksi harrastuksissa.

Juu, tämä ei oo suominaisten haukkuma alue

Vierailija
2817/3463 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä lähti ulos kodistaan juoksemaan jonkun miehen perään, joka on se minun sexikamu. Paitsi että mitään miestä ei näkynyt ja eksä oli kovassa humalassa silloin. Eli näki harhoja. 

Voi ei.. 😂

Vierailija
2818/3463 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysärillä poikaystäväni (25v.) oli järkyttävän mustis, sen 3 kuukautta mitä seurusteltiin. Pahimmat mustis tempaukset:

_Kaupassa joulun alla karkkeja jaellut joulupukki kuulemma tuijotti minua sillä silmällä ja koko karkkien jako oli "vain" peitetarinaa, että pukki saisi minua katsella himoiten.

_Luin kirjaa sohvalla ja yhtäkkiä poikaystävä syöksyi tv:n eteen ja huusi: "kuka *piip piip* mies katsoo tänne meidän kotiimme ja just sinua!?" hölmistyneenä totesin: "Siintä tv-ruudusta heijastuu vain sinun kuvajaisesi..?" poikaystävä ei sanonut mitään ja lähti huutaen ulos asunnosta. 

_ Poikaystävä kurkki naapuri asuntojen ikkunoista sisään, syynä et saattaisin olla jossain niistä seksiä harrastamassa jonkun asukkaan kanssa. Jäi äkkiä kiinni kyttäämisestään, yksi asukas soitti poliisit, poliisi jututti häntä, tajusi lopettaa tekonsa.

_Poikaystävä vastasi lankapuhelimeensa, johon isäni soitti. Jostain

Ihan sairas tyyppi oli kun luuli omaa kuvajaistaan muuksi henkilöksi. 

Vierailija
2819/3463 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis

Vierailija
2820/3463 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ysärillä poikaystäväni (25v.) oli järkyttävän mustis, sen 3 kuukautta mitä seurusteltiin. Pahimmat mustis tempaukset:

_Kaupassa joulun alla karkkeja jaellut joulupukki kuulemma tuijotti minua sillä silmällä ja koko karkkien jako oli "vain" peitetarinaa, että pukki saisi minua katsella himoiten.

_Luin kirjaa sohvalla ja yhtäkkiä poikaystävä syöksyi tv:n eteen ja huusi: "kuka *piip piip* mies katsoo tänne meidän kotiimme ja just sinua!?" hölmistyneenä totesin: "Siintä tv-ruudusta heijastuu vain sinun kuvajaisesi..?" poikaystävä ei sanonut mitään ja lähti huutaen ulos asunnosta. 

_ Poikaystävä kurkki naapuri asuntojen ikkunoista sisään, syynä et saattaisin olla jossain niistä seksiä harrastamassa jonkun asukkaan kanssa. Jäi äkkiä kiinni kyttäämisestään, yksi asukas soitti poliisit, poliisi jututti häntä, tajusi lopettaa tekonsa.

_Poikaystävä vast

Päivän paras kommentti! 😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan