Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Venäjän opiskelu oli vain tekosyy päästä huor***ien kanssa tekemisiin. Vaimoni oli tunnetun sivistyssuvun jäsen ja pintakuori oli kunnossa mutta tuollaisia junttimaisuuksia silloin tällöin väläytteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa eritellä, mutta se kokonaisvaltainen ahdistus 24/7 jos seurustelee suomslaisen naisen kanssa. Tuntuu että mikään elämässä ei saa olla omaa, edes asunnon sisustus tai omat mielipiteet, vaan naisen pitää saada kontrolloida kaikkea. Ehkä se että nainen "päättää" kotiintuloajat ja sen kauanko saa olla iltaisin esimerkiksi harrastuksissa.
Juu, tämä ei oo suominaisten haukkuma alue
Kommenttini tähän poistettiin muka moderointia varten, pyh.
No, muotoillaan toisin. Kun suomalainen mies avioituu itäisestä valtakuntanaapurista kotoisin olevan naisen kanssa, hän avioituu myös sikäläisen sisustuksen kanssa. Hän myös syö sikäläistä ruokaa, kuuntelee sikäläistä musiikkia ja televisiossa on vain yksi kanava, sikäläinen.
Suominaisissa on sentään monipuolisuutta, kaikki ei ole samasta muotista. Ja useimmiten kyllä miehelläkin on sanansa sanottavana, milloin heitä kiinnostaa.
Murhayritys. Että pääsen nuzzimaan muita, kun hän kuolee.
Itse kompuroi kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko näillä mustasukkaisilla mitään hoitokontaktia tai lääkitystä? Esim. sillä joka epäili naisen pettävän häntä taulussa olevan maanviljelijän kanssa?
Ja mitä nää oikein ajattelee oikeasti, että joku akvaario tai lintubongaus ja ne ELÄIMET on uhka? On juu varmasti ihan normaalia ja käytännössäkin tosi helppoa linnun kanssa harrastaa seksiä 😳
Miten kieroutunut niiden mielenmaisema on ja mitä ihmettä ne itse touhuaa kotona yksinään ?
Luojan kiitos, että osa uhreista on tajunnut lähteä jo siitä ekasta hulluilusta.
Harhaluuloisuushäiriö joka vaatisi lääkityksen. Kannattaa häipyä sen enempiä varoittelematta, ettei satu mitään vakavampaa. Hauskahan näitä on lukea mutta kun miettii miten sekaisin se ihminen on, niin se on jo toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Entinen kumppani poltti uunissaan kaikki sanomalehdet, joissa oli hänen mielestään minun rakkaudenkohteita.. Niitä lehtiä oli kymmenittäin. Kertoi tempauksestaan tekstarilla..😂
Minunkin eksä teki samankaltaista. Tussilla merkkasi kaikki miehet lehdistä, jotka ovat minun ihastuksia tms, ja sitten heitti ne lehdet takkaan sen jälkeen.
Kuulemma joku salarakas oisi ostanut mun kaikki kosmetiikat😄, en oisi yksin saanut mennä pesulle, koska tuuletusikkunasta varsin oisi joku mies mua tuijottanut (asuimme 6krs)😂. Emme onneksi pitkään olleet yhdessä.
Suuttui silmittömästi kun join limsaa suoraan pullosta. Ei suinkaan siksi, että se olisi inhottavaa vaan siksi, että kuulema sillä tavalla haaveilin toisen miehen kullista suussani.
Vierailija kirjoitti:
Suuttui silmittömästi kun join limsaa suoraan pullosta. Ei suinkaan siksi, että se olisi inhottavaa vaan siksi, että kuulema sillä tavalla haaveilin toisen miehen kullista suussani.
Ihan sairasta luuloa..
En olisi saanut käyttää kuukuppia, koska sen avulla sitten kuvittelisin toisen miehen munaa ja myös sexxiä.. Käytin kumminkin kuukuppia.
En olisi saanut käyttää kasvonaamioita, (ihonhoito) koska niiden avulla houkuttelisin miehiä!? En koskaan saanut vastausta et miten tuo käytännössä tapahtuu?! 🤔😂
Varoituskellojen pitäisi soida jo siinä vaiheessa, kun ylipäätään tarvitsee luvan toiselta yhtään mihinkään. Yhdessä sovitut pelisäännöt suhteessa on eri asia, mutta niidenkin täytyy koskea molempia ja olla oikeasti molemmille ok.
Mulla oli kanssa yks exä, joka sai kerran jostain päähänsä, että olen pettänyt häntä hänen kaverinsa kanssa. Ja tätä ei siis todellakaan ollut tapahtunut. Tuskin tunsin koko tyyppiä. Yritin kysyä, mistä exä oli tämän päähänsä saanut, mutta koskaan en saanut muuta vastausta, kuin "mitä sillä on väliä" jne. Jostain syystä pari vuotta jaksoin sitä, että melkein joka riidan yhteydessä tämä "pettäminen" nousi esille. Koskaan en varmuutta saanut, mistä tämä legenda sai alkunsa, mutta näin jälkikäteen luulen, että eräs toinen exäni kaveri on näin exälleni väittänyt. Se oli kuulopuheiden perusteella vähän sellainen, joka haluaa draamaa ympärilleen ja "sekoittaa pakkaa", jos on tylsää. Joka tapauksessa exa ei ikinä minuun sanaan asiassa luottanut ja lopulta kieltäydyin koko aiheesta puhumasta.
Miksi te ootte jatkaneet tollasia suhteita? Heti poikki vaan.
Ja kyllä, elämänkokemusta on sen verran, että tiedän tollasia hulluja olevan olemassa.
.