Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Vierailija kirjoitti:
Pystyisin myös kirjoittamaan kirjan. Kaikesta mitä exä luuli. Kerran olin parhaan ystäväni kanssa viettämässä iltaa, niin poikaystävä vihjaili, että saattaisin pettää häntä ystäväni kanssa. Alkoi olla aika ahdistavaa puhetta
Mullakin sama kokemus eksästä. Luuli et petän häntä ystävieni kanssa missä vaan, milloin siis tapasin ystäviäni. Myös puheet kimppakivasta ystävien kanssa olivat normisettiä..
Exä lähti ulos kodistaan juoksemaan jonkun miehen perään, joka on se minun sexikamu. Paitsi että mitään miestä ei näkynyt ja eksä oli kovassa humalassa silloin. Eli näki harhoja.
Vierailija kirjoitti:
Exä lähti ulos kodistaan juoksemaan jonkun miehen perään, joka on se minun sexikamu. Paitsi että mitään miestä ei näkynyt ja eksä oli kovassa humalassa silloin. Eli näki harhoja.
Voi ei..😆
Olin muka rakastunut pyykkikoneeseen, syy koska vastasin pyykkihuollosta taloudessa😃
Lintujen bongaus tuotti kumppanille luuloja. Siksi tuota harrastusta harrastin hänen mukaansa et tutustuisin sitä kautta miehiin ja niiden kaa pettäisin-ja myös ne linnut tuotti huolta.. Olin muka maanisesti lääpällään niihin😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex suuttui kun kuuntelin Tuure Kilpeläisen "tahtoisin, tahtoisin" -biisiä. Oli 100varma että mulla on joku toinen.
Hei täällä melkein sama, mutta biisi oli Laura Närhen - Tämä on totta. Kappaleessa lauletaan nimenomaan pettämisestä, mutta ei sen kuuntelu kenestäkään pettäjää tee...
Ja samaan sarjaan, kappaleena Anne Mattilan Kaipuuni on uskomaton.... ja valitettavasti nykyisen kumppanin toimesta
Entinen kumppani poltti uunissaan kaikki sanomalehdet, joissa oli hänen mielestään minun rakkaudenkohteita.. Niitä lehtiä oli kymmenittäin. Kertoi tempauksestaan tekstarilla..😂
Kävin toisinaan itekseni saunomassa ja kumppanille tämä oli punainen vaate: siksi niin tein koska monet miehet katsoisi minua saunan ikkunasta sisälle😂 huomionarvoista on se ettei saunassa ole ikkunaa. Mutta se ei estänyt sairasta luulemista.
Vierailija kirjoitti:
Olin muka rakastunut pyykkikoneeseen, syy koska vastasin pyykkihuollosta taloudessa😃
Teidän kone ei kuitenkaan murissut pestessään että Jari, Jari, Jari, kuten jonkun kauan sitten ketjuun kirjoittaneen? :D
Akvaariokalani aiheutti sairaita epäilyjä ex-kumppanille. Mm. siksi minulla oli kuulemma akvaario, että sen kautta teen tahallani exän mustasukkaiseksi, en saisi ruokkia kaloja kuin 2x viikossa (ruokkiminen vie kuulemma liikaa aikaa parisuhteelta), kalat on rakastuneet minuun ja se on uhka hänelle yleensäkin..erosin kahjosta eksästä pian.. Onneksi emme asuneet ikinä yhdessä.
Musiikin kuuntelu aiheutti eksälle suuria epäilyjä. Olin kuulemma rakastunut siihen ja siihen laulajaan, jotkut biisit kertoi siitä et olen eksää pettänyt, yritin esim. Iloisilla biiseillä vttuilla jostakin eksälle, taikapeili yhtyeen musiikki sai erityisen suuret tunnekuohut aikaan, en tiiä miksi😄.
En oisi saanut kuin omistaa lankapuhelimen ei siis ollenkaan älyluuria. Syynä et pettäisin eksää älyluurin kautta (ihan pimahtanut käsky, koska voihan lankapuhelimella, tietokoneella, kirjeillä ym pettää yhtälailla.) en tietenkään totellut käskyä ja otin eron.
Petin muka exää seuraavilla tavoilla:
-kaikki puhelut joihin vastasin lankapuhelimeen olivat muka miehiltä (ihan sama vaikka oma äiti soitti niin luuli tuota)
-kuistilla näkyi talvella miesten kenkien jalanjälkiä, luuli miehiä minun rakkaiksi (olivat minun kengistä tulleita jälkiä)
-epäili kaikkia lähialueen postinjakajia minun sänkykavereiksi kun jakelivat postia postilaatikkoon (eikös se ole ihan normaali käytäntö jakaa postia laatikkoon, kelle postia tulee😆.)
-kävin kaupassa siksi autolla että poikkean samalla miesten luona panemassa.
Ei hyvänen aika mitä PELLEJÄ! Ja ihmeellistä seksiorientoitumista kun kaikesta vain panemiset mielessä.
Mitähän seuraisi jos kaksi tuommoista äärimustasukkaista laittaisivat suhteen pystyyn? Varmaan sossurahojen turvin istuisivat huoneen vastakkaisissa nurkissa kyräilemässä ja tuijottamassa toisiaan silmää räpäyttämättä ja alleen paskoen ettei kumpikaan ehtisi panna naapurin kanssa edes sen silmänräpäyksen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Musiikin kuuntelu aiheutti eksälle suuria epäilyjä. Olin kuulemma rakastunut siihen ja siihen laulajaan, jotkut biisit kertoi siitä et olen eksää pettänyt, yritin esim. Iloisilla biiseillä vttuilla jostakin eksälle, taikapeili yhtyeen musiikki sai erityisen suuret tunnekuohut aikaan, en tiiä miksi😄.
Jos sulla on toinen, koko kaupunki tietää sen mua ennen...
Konkretisoi pelon naurunalaiseksi joutumisesta. Tai ehkä sun lempinimi on Jossu? Jossulla on toinen...
Vierailija kirjoitti:
Exä alkoi pukeutumaan ja käyttäytymään kuin "oletettu miun salarakas, mitä hän epäili (eli julkkis), perusteluna et unohtaisin sen julkkiksen ja himoaisin exääni julkkiksen näköisenä😄 ai luoja mitkä naurut sain kun monena päivänä tuota toteutti ja toki suuttui.. Lopetti kumminkin hölmöilynsä.
Oliko edes Andy McCoy tai Jack Sparrow? 🙈
Exä alkoi pukeutumaan ja käyttäytymään kuin "oletettu miun salarakas, mitä hän epäili (eli julkkis), perusteluna et unohtaisin sen julkkiksen ja himoaisin exääni julkkiksen näköisenä😄 ai luoja mitkä naurut sain kun monena päivänä tuota toteutti ja toki suuttui.. Lopetti kumminkin hölmöilynsä.