Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Kuulemma minulla oli salasuhde Nick Carterin (sen bäkkärien) laulajan kanssa ysärillä. Yhteydenpito tapahtui telepaattisesti bändin muusikkia kuunnellessani, intiimit hetket toteutui unieni kautta telepaattisesti. Olin 18v. ja silloinen poikaystäväni 20v. tuohon aikaan.
Entinen poikakaveri kasarilla ajoi prätkällään bussin takana, jolla menin töihin aamuksi. Sama toistui myös iltapäivällä. Eli ma-to teki tuota eli aina kun menin töihin. Syynä etten mene kenenkään miehen luo!? (hassua sinänsä, koska voihan se kuviteltu mies olla vaikka se bussikuski tai matkustaja bussissa, tai vaikka itse työpaikalla olla se mies) tää vaihtoehto ei sitten varsin tullut hänen mieleensä). 🤔😆
Vierailija kirjoitti:
Entinen poikakaveri kasarilla ajoi prätkällään bussin takana, jolla menin töihin aamuksi. Sama toistui myös iltapäivällä. Eli ma-to teki tuota eli aina kun menin töihin. Syynä etten mene kenenkään miehen luo!? (hassua sinänsä, koska voihan se kuviteltu mies olla vaikka se bussikuski tai matkustaja bussissa, tai vaikka itse työpaikalla olla se mies) tää vaihtoehto ei sitten varsin tullut hänen mieleensä). 🤔😆
*unohdin mainita että töihin mennessä ja töistä pois kun pääsin niin teki tuota seuraamista bussin takana prätkällään.
Laittoi jonkun seurantasovelluksen tms. jolla näki sijaintini jatkuvasti. En edes tajunnut sen olemassa oloa kunnes jouduin vaihtamaan puhelimen.
Jos hän oli yön poissa työmatkalla ja olin sillä välin pessyt lakanat, tarkoitti se että joku mies oli ollut luonani.
Joskus hän saattoi sanoa olevansa yön toisella paikkakunnalla työmatkalla, mutta tulikin yhtäkkiä yöllä kotiin tarkistamaan, etten pettänyt häntä
En koskaan pettänyt häntä, mutta lopulta ihastuin toiseen ja kun sen tajusin, otin kerralla avioeron. En siis tehnyt mitään toisen miehen kanssa vaan pelkästään ihastuin
Vein roskia. Ex kyttää ikkunasta koska olisin voinut kuulemma roskakatoksessa panna naapuria. Tämä hullu myös kyllä sitten minua kuristi ja repi tukasta. Loppui lyhyeen tämä suhde
Ex-aviovaimolla napsahti jokin päässä (en tiiä mikä) ja yhden vuoden ajan hän alkoi pakonomaisen sairaasti luulemaan että petän. Mm. kurkki ja tuijotti avoimesti naapurien ikkunoista sisään ja soitteli heidän ovikellojaan kiusaamis mielessä. Epäili et joku naapureista (sukupuoli/ikä ei vaikutanut epäilyyn) on mun seksikaveri. Soitteli satunnaisiin puh. numeroihin (otti netistä joittenkin random tyyppien numeroita ja osan numeroista näpytteli omasta päästään, eli valitsi jonkun känny liittymän suuntanumeron ja loput numerot lennosta keksi) ja ilmeisen moni vastasi puheluun/numero oli olemassa kun kuulin kuinka ex-vaimo kilahteli niille puheluiden vastaajille väittäen heitä minun seksikamuiksi. Otin eron vaimosta hyvin äkkiä.
En saanut käyttää polkupyörää, koska polkisin sillä miesten koteihin kuksimaan [ei ollut logiikkaa tuossa, koska minulla oli auto ja jolla olisin päässyt paljon kätevämmin kulkemaan].
Vierailija kirjoitti:
En saanut käyttää polkupyörää, koska polkisin sillä miesten koteihin kuksimaan [ei ollut logiikkaa tuossa, koska minulla oli auto ja jolla olisin päässyt paljon kätevämmin kulkemaan].
Logiikka ehkä oli siinä, että pyörällä olisit päässyt äänettömästi liikkumaan miesten koteihin. Naapurit eivät olisi kuulleet tuloasi jonkun miehen talon ulkopuolelle, jos olisit mennyt polkupyörällä, jotenka olisit salaa helposti voinut käydä. Polkupyörää ei myöskään voi jäljittää. Toisin kuin auto, joka pitää meteliä ja rekkaristakin naapurinkyylä voi katsoa, että kukas naapurin Pekalla on kylässä ja sitten ilmiantaa sut miehelles.
Entinen miesystävä jokunen vuosi sitten asunnossaan hajotti vasaralla läppärinsä, koska surffailessaan netissä jossain mainoksissa näkyi miehiä ja ne miehet tuijottaa ja himoaa minua eli tarkoituksella ne miehet tuli näkyviin eksän ollessa netissä, häntä kiusatakseen. Lähdin äkkiä asunnosta kotiini ja lopetin suhteen viestillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logiikka ehkä oli siinä, että pyörällä olisit päässyt äänettömästi liikkumaan miesten koteihin. Naapurit eivät olisi kuulleet tuloasi jonkun miehen talon ulkopuolelle, jos olisit mennyt polkupyörällä, jotenka olisit salaa helposti voinut käydä. Polkupyörää ei myöskään voi jäljittää. Toisin kuin auto, joka pitää meteliä ja rekkaristakin naapurinkyylä voi katsoa, että kukas naapurin Pekalla on kylässä ja sitten ilmiantaa sut miehelles.
Selitystä en koskaan saanut asiaan. Eli oli vaan jotain sairasta ajattelua.
Itselle selvisi jälkikäteen exäni mustasukkaisuus. Oli jopa hääpäivänä miettinyt jotain sanomistani niin, että olen kiinnostunut hänen kaveristaan. Eron jälkeen laukoi jotain muitakin sanomisiani tai tekemisiäni vuosien takaa. Mutta pettänyt olin tai suunnitellut sitä ainakin. Yksittäisen lauseen perusteella. Hyvä muisti hällä kyllä oli, täytyy sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se äänettömyys ei paljon hetkauta/takaa paljon mitään jos joku tuttu näkee pyörän selässä/ jonkun miehen luona😄 ja sillä pyörällä on hankalampaa/hitaampaa lähteä kauemmas miehen luo😄 (pikkukunnissa on aika riski lähteä pyörällä kuvitellun miehen luo, koska moni kunnan asukas tuntee tyypit ja tunnistaa kenen ajopeli). Autohan on monella tapaa kätevämpi lähteä kauemmas tapaamaan kuviteltuja miehiä, kun riski pettämisen paljastumisesta on pienempi vieraalla paikkakunnalla..
Pystyisin myös kirjoittamaan kirjan. Kaikesta mitä exä luuli. Kerran olin parhaan ystäväni kanssa viettämässä iltaa, niin poikaystävä vihjaili, että saattaisin pettää häntä ystäväni kanssa. Alkoi olla aika ahdistavaa puhetta
Olin muka rakastunut kaikkiin naapureihin ja olin ollut silleen niiden kaikkien kaa!?
Eksä hajotti taulun kodistaan, jossa näkyi maanviljelijä (mies) peltohommissa, koska epäili vahvasti että sillä miehellä ja minulla on sutinaa! Kertoi puhelimessa tästä teostaan🤔😂
.