Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
281/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se kyttäys ja epäilyt ja ahdistavat tempaukset olivat pahoja niin pahinta minusta oli kuitenkin se, että kiltti ja perusrehellinen ihminen joutuu jatkuvan epäilyn alle ja se, että kumppani alkaa käyttäytyä muutenkin vihamielisesti. En tiedä, ovatko muut kokeneet samaa, mutta minun kumppanini keskittyi niin agendaansa, että kaikki lämpö ja hauskuus ja yhteinen tekeminen jäi pois. Hän eli vaan katkerassa kuoressaan minua kontrolloiden. 

Tämä! Mulla kuoli tehokkaasti myös rakkaus.

Vierailija
282/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti että alkaa kiehuu ja ällöttämään nää kertomukset! Ihan fyysisesti tulee huono-olo. Varsinkin noi tarkistukset alapäästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä lähti elokuvista keskenkaiken kun totesin miespäähenkilön olevan lempinäyttelijäni.:D

Hän lähetti jonkun tuttunsa seuraamaan baari-iltaani.

Vaihtoi puhelimeni pääsykoodin päiväkausiksi, eikä suostunut paljastamaan koodia.

Kävi käsiksi vieraaseen mieheen, joka tuli terassilla ottamaan vapaan tuolin minun vierestäni.:)

Yritti valehdella lähes kaikista kavereistani, että ovat haukkuneet minua seläntakana yms.

Raivosi koko yön kun olin puhunut tuntemattoman naisen kanssa sillävälin, kun raukka mies oli hakemassa juomia meille. Minulla kesti kolme tuntia ymmärtää, ettei kyseessä ollutkaan huono vitsi vaan oikeasti syyllisti, että heti selän käännettyään isken vieraita naisia (olen nainen ja hetero)

"Leikillään" uhkaili puukolla ja aina kun pelästyin, hän suuttui kun en kuulemma luota häneen.........

Huhhuh, enempää ei jaksa kertoa kun muistot saa vereni kiehumaan. Yritin erota monta kertaa, lopulta pääsin pois pakenemalla.

Vierailija
284/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oon lähdössä tyttökavereiden kans baariin mies haluaa aina harrastaa seksiä just ennenku lähden (etten varmaan lähde puutteessa liikenteeseen)

Verrattuna moniin muihin tää on oikeestaan aika söpö. :)

Vierailija
285/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa pari vuotta seurustelua takana  ja kaikkea hullua tapahtui. Lopulta ymmärsin heittää hänet pellolle kun hän pahoinpiteli minut niin pahasti etten voinut mennä duuniin pariin viikkoon.

Olin tiskaamassa ja heitin jonkun kastikkeenjämän kattilasta vessanpyttyyn. Se rengas jäi ylös. Hän tuli töistä ja oletti että on miesvieraita ollut kun se rengas on ylhäällä.

Tästä on aikaa jo 8v mutta sellainen "trauma" jäi että napauttelen kyläpaikoissakin sen renkaan aina alas, ja täällä himassakin vaikka sen on nykyinen mies itse jättänyt ylös.

Eilen aamulla en kiireessä löytänyt mun "vakkari" kahvimukia, otin jonkun muun ja töihin lähtiessä ihan ahdisti, että mies nyt laskee ja arpoo niitä mukeja, että joku on käynyt kahvilla... Mun nykyinen mies ei ole mustasukkainen, ja ihan kahdestaan oltiin koko viikonloppu 24/7, mutta tällaiset traumat edelleen mulle jäänyt. Sen hullun exän kanssa mun ois ollut pakko pestä tuo "ylimääräinen" kahvimuki heti.

Tuo hullu exä sai tuomion törkeästä pahoinpitelystä silloin aikoinaan, tosin vain ehdonalainen.

Vierailija
286/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan sairaalloisen mustasukkainen pettää aina itse. Jos ei muuten, niin siinä vainoharhaisuudessaan haluaa kostaa, kun kuvittelee kokoajan toisen tekevän samaa. Itselläni on ollut useampi tällainen miesystävä. On äärimmäisen raskasta, kun joutuu miettimään jokaisen liikkeen tarkoin, ettei vain toinen saa mistään mitään vainoharhaisia kuvitelmia. Jos laitat leipäpussin kaappiin eri kohtaan kuin yleensä, voi sairaalloisen mustasukkainen nostaa metelin, että paikalla on ollut toinen mies. Et uskalla enää vaihtaa petivaatteita, laittautua, vilkaista puhelinta, vaihtaa alushousujasi, hengittää.. Nämä hullut tarkkailevat jokaista pienintäkin liikettä ja ihan mikä vaan voi laukaista sairaat kuvitelmat. Lopulta kaikessa mitä tekee, alkaa vaikuttaa syylliseltä johonkin, kun yrittää epätoivoisesti olla tekemättä pienintäkään "virhettä". Ja varmasti näitä löytyy naisistakin, miehet vaan eivät taida niin helposti jaksaa täällä avautua, vaikka kokemuksia olisikin. Eikä nämä tyypit parane, vaan touhu menee aina vaan pitemmälle, vaikka kuinka yrität osoittaa olevasi luottamuksen arvoinen ja miellyttää!! Sitten onkin jälkeenpäin jännä kuulla tulleensa itse petetyksi, kaiken sen syyttelyn ja h**rittelun jälkeen :)

Onneksi nykyiseni ei tällainen hullu ole. Osoitti kyllä myös silloin tällöin näitä huolestuttavia piirteitä parin ensimmäisen seurusteluvuotemme ajan, nykyään on kuitenkin rauhoittunut ja luottamus selkeästi kohillaan. Siksi onkin kuvioissa edelleen enkä näe mitään syytä, miksi ei pysyisi jatkossakin. Saattaa joskus hikeentyä, jos vaikka saan joltakin exältä viestiä, tai muuta vastaavaa. Mutta tämä mielestäni on sitä normaalia, jopa imartelevaakin mustasukkaisuutta. 

T. Se, jonka ex tapasi laittaa auton renkaalle hiekkaa/kiviä 

Itse en katsele enää koskaan mitään ylimustasukkaista käytöstä ja luulisi kaikkien muidenkin tähän ketjuun osallistuneiden ottaneen kerrasta opikseen.

Oman exäni jälkeen tuli uusi poikaystävä, joka oli ihan jees, mutta alle vuoden seurustelun jälkeen humalapäissä alkoi esiintyä näitä mustasukkaisia juttuja. Eromietintää johtanut niitti oli se, kun oli viettämässä jotain polttareita tms. ja sieltä sitten kännipäissään soitti minulle kesken työpäiväni ja rähisi olevansa aivan varma, että minulla ja eräällä työkaverilla on suhde.

Aika pian jätin tuon miehen. En todellakaan enää jaksanut alkaa samaan rumbaan enää uudelleen.

T. Se, jonka ex tarkisti puhelimen viestilaskureita myöten ja koneen sivuhistorian lisäksi evästeet jne.

Vierailija
287/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman eksäni mustasukkaisuus alkoi vasta eron jälkeen. Erottiin siis muista (painavista) syistä, kun vihdoin sain revittyä itseni irti. Jostain syystä näin häntä silloin tällöin, vaikka asuin jo omillani ja hän kysyi että joko olen käynyt panemassa muita. Kun vihdoin päätin parin kuukauden jälkeen lopettaa totaalisesti eksän näkemisen, meni pari viikkoa ja eksä alkoi vongata. Kieltäytymiseni johti siihen, että eksä oli varma ettå minulla oli sukupuolitauti. Mitään muuta syytä hän ei keksinyt, miksi en haluaisi panna enää. :) Todella lievä juttu muihin verrattuna kyllä. Ihana eksäni kyllä yritti ottaa yhteyttä vielä vuodenkin jälkeen tästä, vaikka tiesi että olen uudessa suhteessa.

Vierailija
288/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä löydettiin keuhkoista pahalaatuisia kasvaimia, ja hän oli varma että kuolee syöpään. Sen jälkeen hän rupesi pohtimaan, että kuinka hän estää minua pettämästä häntä kuolemansa jälkeen. En kuulemma missään nimessä saisi löytää uutta miestä. Ainoa ratkaisu minkä hän keksi, oli se, että minun olisi tapettava itseni juuri ennen hänen kuolemaansa, ja mielellään vielä niin että hän näkee minun kuolevan. Näin hän voisi siis olla varma että en tule ikinä pettämään häntä. Hän teki jopa listan tavoista, joilla minun olisi tehtävä itsemurha. Listassa oli kaikkea mahdollista junan alle hyppäämisestä hukuttautumiseen.

Tää pääsee jo top 3:seen tässä ketjussa. Huh huh.

On varmaan ollut jokunen etäpesäke päässäkin. Sen ei tarvitse olla iso vika jos se on päässä.

Vierailija
289/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mitä tarinoita! 

Mun exän kanssa kun hengailin, huomion piti olla vain ja ainoastaan hänessä. Ei sietänyt sitä että esim. katsoin televisiota hetken tai luin kirjaa. Töissä käymisestä syyllisti myös, kun en kerennyt pitää hänelle seuraa (itse oli työtön).

Harrasti myös tuota täälläkin monta kertaa mainittua "oot pannut totakin" mantraa jos moikkasin kaupungilla miespuolisia ystäviä.

Puhelinta en saanut käyttää ollenkaan. Aloitti vähintään loppupäivän kestävän mykkäkoulun jos tsekkasin vaikka viestin parhaalta kaveriltani. Yhdessä vaiheessa alkoi jankata "laitteletko taas tinderissä kuumille miehille viestiä" jos tosiaan vaikka vastasin ystäväni viestiin.. :D Mulla ei ole ikinä ollut tinderiä. Jankkaamalla vaan jankkasi että tinder on. 

Vierailija
290/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei antanut minun mennä ilman häntä minnekään, joten lähti mukaan, kun lähdin ystäväni kanssa kerrankin viihteelle. No, nauroimme ja pidimme hauskaa ystävieni kanssa, niin kävi ystäväni päälle ja kaatoi kaljat päälleni, kun nauroimme kuulemma hänelle ja katselimme muita miehiä. Kotona iski sen jälkeen päähän niin lujaa, että molempien korvien tärykalvot puhkesivat ja silmät mustana + heitti vielä vaatteet revittynä rappukäytävään alasti.

Syytti minua pettämisestä, vaikka jätti minut toisen takia ja tämä toinen tuli vielä raskaaksi ja piti lapsen. Otin takaisin, kun alkoi katua ja sanoi, että on se niin väärin, kun hänelle kävi näin huonosti, vaikka ei koskaan petä, kun taas työkaverinsa, joka pettää koko ajan, ei ole sattunut näin kauheeta tilannetta. Just! En edes usko, että se työkaveri petti, vaan ex koitti vaan saada itselleen jotain sympatiapisteitä?!

Jouduin jättämään opintoni kesken loppusuoralla, kun ei päästänyt minua enää kouluun nähtyään minun hymyilleen ja vitsastelleen sellasen about  160-kiloisen miespuolisen luokkakaverini kanssa. Siinä meni unelma-ammattini. Myöhemmin myös asunto-osake ostettiin yhdessä, mutta koska se oli nimissäni, ex järjesti niin, että siitäkin jouduttiin luopumaan, koska sain hänen takiaan potkut jatkuvien poissaolojen takia. Jouduin keksimään tekosyitä hänen pahoinpideltyään minua niin pahasti fyysisesti ja henkisesti olin ihan rikki.

Tutki myös tietokoneet, puhelimet, roskikset, kaapit, kaiken ja nauhoitteli salaa eli piilotti kuunteluvälineitä työlaukkuuni. Kerran jäi kiinni siitä, kun nenäliinapaketin välissä oli mp3- nauhuri ja löysin sen, kun alkoi aivastuttaa ja nenä vuotamaan - mitäpä tapahtui? -sai kauheat raivarit minulle, että miksi koluan laukkuani niin tarkasti - WHAT??

Piilotteli omaa puhelintaan, johon tuli jatkuvasti soittoja tai tekstareita muilta naisilta, joka selvisi myöhemmin. Mun puhelimen piti olla aina näkyvillä ja kuin avoin kirja.

Suhde päättyi viimein siihen, kun mies ei varmaan kestänyt enää itseään ja omia valheitaan. Lähti yhden panonsa matkaan ja tämä nainen vielä nauroi minulle, kuinka nolaan itseni mustamaalaamalla kateuttani ja mustasukkaisuuttani niin ihanan miehen, joka rakastaa häntä koko sydämestään....just!

Vierailija
291/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mieltä naiset ovat tavasta jolla yritän tukahduttaa mustasukkaisuuteni?

En osaa laulaa enkä tanssia pätkääkään mutta en halua toisen jäävän niistä paitsi kun kerran tykkää laulaa ja tanssia. Tanssiessaan toisen miehen kanssa poistun tanssin ajaksi tupakalle tai muuten vain pois näköpiiristä ja vaihdan heti puheenaihetta tai olen mukamas kuuntelevinani jos puhuu miehestä kenen kanssa on tanssinut. Jos mies lyöttäytyy seuraan samaan pöytään, keksin jonkin (omasta mielestä ainakin) hyvän kohteliaan tavan lähteä yksikseni kotio päin tai kunnolliseen, viihtyisään "räkälään" missä ei ole karaokea koska on mukava puhua huutamatta kaverien kanssa. Tietenkin otan mielelläni rakkaani mukaan mutta en missään kohtaa pakota häntä lähtemään.  Jos hän siskonsa kanssa rupeaa muistelemaan menneitä suhteitaan, häviän taas paikalta koska ulkona oli jotain tekemistä tai naapurin kanssa hölisemään. Yritän myös hienovaraisesti välttää tapaamasta hänen entisiä miehiään ja seksikumppaneita koska tulee ahdistunut olo. En usko että on huomannut tätä vielä mut mietin miten hän reagoi kun huomaa että en pysty olemaan tekemisissä hänen entisten kanssa enkä kestä katsoa vieraiden miehien seuraa tanssien aikana/jälkeen? Kaverit on kaikki ihan ok eikä tunnu yhtään pahalta.

En ymmärrä miksi tuota on noin paljon alapeukutettu.

Kuulostaa ihan fiksulta toiminnalta.

Ehkä parempi olisi vain kertoa suoraan että miltä sinusta tuntuu.

Ei sillä toisella ole oikeutta tahallaan ärsyttää ja hieroa naamaasi muita miehiä.

En minäkään naisena tykkää siitä että mies jauhaa koko ajan existään ja muista naisista.

Tietty määrä mustasukkaisuutta on ihan normaalia ja on vähän outoa jos ei ole yhtään mustasukkainen mistään. Liika on aika liikaa.

Tässä ketjussa on niitä esimerkkejä siitä liiallisesta mustasukkaisuudesta.

Vierailija
292/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se mustasukkainen. Häpeän tätä heikkouttani ja olen itselleni vihainen että epäilen puolisoani (lähinnä henkistä puolta, että hän rakastuu toiseen), joka on luotettava ihminen. En todellakaan usko hänen pettävän (hän on rehellinen ja vilpitön) ja silti minua pelottaa välillä että hän löytää toisen ja jättää minut. Tiedän tämän olevan väärin puolisoani kohtaan ja yritän muuttua. Olen tehnyt jo paljon työtä mustis mieleni kanssa ja nykyään menee kuukausiakin että olen saanut ajatukseni ruotuun. Onhan tämä sairaus ja kontrolloinnin keino. Ja olen kertonut puolisolleni ajatuksistani ja miten tämä ahdistaa minua, etten aina pysty ajattelemaan loogisesti vaan mustasukkaisuus vie vallan. Olen kerran alentunut lukemaan mieheni kännykän läpi. Tunnustin heti ja pyysin anteeksi. En ole niin enää tehnyt. Se oli pohjanoteeraus ja häpeän sitä edelleen. Suuttuisin jos minulle tehtäisiin niin. En puolustele sairauttani/heikkouttani, mutta muistan kokeneeni samoja tunteita lapsena kun äitini lähti toisen matkaan ja jätti perheensä ja isäni latoi kaikki harteilleni ja kertoi miten hänet on petetty. Minua ahdisti ajatella äitiä toisen kanssa. En ymmärtänyt miksi hän hylkäsi minut. Ajattelin ettei kehenkään voi luottaa. Olen ajatellut meneväni terapiaan. Olen myös nykyään hiljaa jos olen mustis ja kirjoitan tuntemuksiani ylös siihen asti, että ymmärrän mitä on tapahtunut ja miten kannattaa suhteuttaa reaktionsa tapahtuneisiin ja että ymmärrän ongelman olevan pääni sisällä eikä puolisoni käytöksessä. Jos hän minut jättäisi niin selviäisin kyllä, tosin en usko koskaan löytäväni enää yhtä kärsivällistä ja rakastettavaa ihmistä elämääni. Siitä saisin syyttää vain itseäni - ja se ajatus ei kyllä lohduta.

Tosta kännykän tarkastuksesta tuli mieleen et täällä ollut useampikin ketju missä sitä on puolusteltu jos epäilee et mies pettää..tyyliin parempi saada varmuus.sit saanut alapeukkua ne viestit et missä se kyseenalaistetaa. Juu ja itsestäkin siis väärin ..koska ne älypäät ei tajua sitä et jos ei mitää löydykkääm niin ite ns pettivät.ja toisaalta vaikka löytyisikin niin silti väärin .

Vierailija
293/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oon lähdössä tyttökavereiden kans baariin mies haluaa aina harrastaa seksiä just ennenku lähden (etten varmaan lähde puutteessa liikenteeseen)

Verrattuna moniin muihin tää on oikeestaan aika söpö. :)

No ei ole söpöä. Eikä naisella ole mitään fyysistä estettä painaa menemään vaikka monta kertaa päivässä, jos sattuisi haluttamaan. 

Mun eksä taas alkoi säännöstellä seksiä. Ensin se oli ihan vaan sitä, että homma loppui siihen, kun oli itse saanut ja totesi jotain latteuksia tyyliin 'ei makeaa mahan täydeltä', kun huomasi minun olevan vielä halukas. Sitten lakkasi tekemästä aloitteita suurin piirtein kokonaan enkä minäkään niitä tehnyt, koska siinä vaiheessa jo aloin vihata häntä ja hänen kosketustaan. 

No, totta kai minä siis olen hänen mielestään pettämässä häntä alvariinsa, koska elän suhteessamme täysin puutteessa. En pettänyt, mutta totesin tarvitsevani toisenlaisen loppuelämän, joten sinne jäi eksä. 

Vierailija
294/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä mutta tarpeellinen ja varmasti terapeuttinenkin ketju. Huono itsetunto ja sairaalloisen seksikeskeinen ajatusmaailma vaikuttaa olevan miehessä hyvin räjähdysaltis ja vaarallinen yhdistelmä. Herää kysymys, että miten jotkut voivat olla noin sekaisin, että kuvittelevat kaiken elämänmenon pyörivän vain panemisen ympärillä? Suorastaan pelottavaa, että noin pahasti todellisuudentajuttomia ihmisiä liikkuu keskuudessamme aivan täysivaltaisina kansalaisina.

Vierailija
295/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa laulaa enkä tanssia pätkääkään mutta en halua toisen jäävän niistä paitsi kun kerran tykkää laulaa ja tanssia. Tanssiessaan toisen miehen kanssa poistun tanssin ajaksi tupakalle tai muuten vain pois näköpiiristä ja vaihdan heti puheenaihetta tai olen mukamas kuuntelevinani jos puhuu miehestä kenen kanssa on tanssinut. Jos mies lyöttäytyy seuraan samaan pöytään, keksin jonkin (omasta mielestä ainakin) hyvän kohteliaan tavan lähteä yksikseni kotio päin tai kunnolliseen, viihtyisään "räkälään" missä ei ole karaokea koska on mukava puhua huutamatta kaverien kanssa. Tietenkin otan mielelläni rakkaani mukaan mutta en missään kohtaa pakota häntä lähtemään.  Jos hän siskonsa kanssa rupeaa muistelemaan menneitä suhteitaan, häviän taas paikalta koska ulkona oli jotain tekemistä tai naapurin kanssa hölisemään. Yritän myös hienovaraisesti välttää tapaamasta hänen entisiä miehiään ja seksikumppaneita koska tulee ahdistunut olo. En usko että on huomannut tätä vielä mut mietin miten hän reagoi kun huomaa että en pysty olemaan tekemisissä hänen entisten kanssa enkä kestä katsoa vieraiden miehien seuraa tanssien aikana/jälkeen? Kaverit on kaikki ihan ok eikä tunnu yhtään pahalta.

Ei sillä toisella ole oikeutta tahallaan ärsyttää ja hieroa naamaasi muita miehiä.

En minäkään naisena tykkää siitä että mies jauhaa koko ajan existään ja muista naisista.

Tietty määrä mustasukkaisuutta on ihan normaalia ja on vähän outoa jos ei ole yhtään mustasukkainen mistään. Liika on aika liikaa.

Tossa koko kuviossa on niin paljon pielessä, että ei sitä voi kuin alapeukuttaa. 

Kuinka paljon niitä entisiä miehiä ja seksikumppaneita oikein on ja niihin alvariinsa törmää? Joku paikallinen pubiruusu? Ja kuka alkaa jauhaa kumppaninsa kuullen jotain entisistä panoistaan?

Vierailija
296/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei antanut minun mennä ilman häntä minnekään, joten lähti mukaan, kun lähdin ystäväni kanssa kerrankin viihteelle. No, nauroimme ja pidimme hauskaa ystävieni kanssa, niin kävi ystäväni päälle ja kaatoi kaljat päälleni, kun nauroimme kuulemma hänelle ja katselimme muita miehiä. Kotona iski sen jälkeen päähän niin lujaa, että molempien korvien tärykalvot puhkesivat ja silmät mustana + heitti vielä vaatteet revittynä rappukäytävään alasti.

Syytti minua pettämisestä, vaikka jätti minut toisen takia ja tämä toinen tuli vielä raskaaksi ja piti lapsen. Otin takaisin, kun alkoi katua ja sanoi, että on se niin väärin, kun hänelle kävi näin huonosti, vaikka ei koskaan petä, kun taas työkaverinsa, joka pettää koko ajan, ei ole sattunut näin kauheeta tilannetta. Just! En edes usko, että se työkaveri petti, vaan ex koitti vaan saada itselleen jotain sympatiapisteitä?!

Jouduin jättämään opintoni kesken loppusuoralla, kun ei päästänyt minua enää kouluun nähtyään minun hymyilleen ja vitsastelleen sellasen about  160-kiloisen miespuolisen luokkakaverini kanssa. Siinä meni unelma-ammattini. Myöhemmin myös asunto-osake ostettiin yhdessä, mutta koska se oli nimissäni, ex järjesti niin, että siitäkin jouduttiin luopumaan, koska sain hänen takiaan potkut jatkuvien poissaolojen takia. Jouduin keksimään tekosyitä hänen pahoinpideltyään minua niin pahasti fyysisesti ja henkisesti olin ihan rikki.

Tutki myös tietokoneet, puhelimet, roskikset, kaapit, kaiken ja nauhoitteli salaa eli piilotti kuunteluvälineitä työlaukkuuni. Kerran jäi kiinni siitä, kun nenäliinapaketin välissä oli mp3- nauhuri ja löysin sen, kun alkoi aivastuttaa ja nenä vuotamaan - mitäpä tapahtui? -sai kauheat raivarit minulle, että miksi koluan laukkuani niin tarkasti - WHAT??

Piilotteli omaa puhelintaan, johon tuli jatkuvasti soittoja tai tekstareita muilta naisilta, joka selvisi myöhemmin. Mun puhelimen piti olla aina näkyvillä ja kuin avoin kirja.

Suhde päättyi viimein siihen, kun mies ei varmaan kestänyt enää itseään ja omia valheitaan. Lähti yhden panonsa matkaan ja tämä nainen vielä nauroi minulle, kuinka nolaan itseni mustamaalaamalla kateuttani ja mustasukkaisuuttani niin ihanan miehen, joka rakastaa häntä koko sydämestään....just!

Ootko hakenu apua tuohon läheisriippuvuuteesi mikä saa sinut kestämään kaikkea tuota? Sä et voi syyttää miestä kaikesta. Et esimerkiksi koulun keskeyttämisestä ja asunnon menettämisestä, kun olet itse päättänyt laittaa miehen omien toiveidesi edelle. Ota vastuu omista ongelmistasi ettet päädy toistamaan niitä.

Vierailija
297/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi varmaan, että monella on samoja kokemuksia juuri tuosta kuin minullakin. Eli ihmetellään miehen käytöstä ja yleensä sitten kotiinpalattua tulee joko turpaan, hajoaa jotain tai järjetön raivokohtaus. Koska silloinhan ne tunteet on tukahdetettu sen sijaan, että olisi kohdattu tilanne ja jopa puhuttu sen naisensa tai miehensä kanssa heti, ettei tämmöistä edes tapahtuisi??!!! Kyseessähän on sairas toiminta!

Vierailija
298/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta tässä kohtaa kahvit tyrskähti suusta.

Vierailija
299/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan aisoissa vielä kun et pura sitä toiseen vaan itseksesi mietit. Minusta ihan hyvä tapa käydä vähän tupakalla tai muualla jos tuntuu vaikealta. Voit kyllä mielestäni pyytää että sinun kuullen ei jaamata menneitä miehiä. Se on ikävää sinua kohtaan.

Vierailija
300/3463 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko hakenu apua tuohon läheisriippuvuuteesi mikä saa sinut kestämään kaikkea tuota? Sä et voi syyttää miestä kaikesta. Et esimerkiksi koulun keskeyttämisestä ja asunnon menettämisestä, kun olet itse päättänyt laittaa miehen omien toiveidesi edelle. Ota vastuu omista ongelmistasi ettet päädy toistamaan niitä.

Siis en ole mitenkään läheisriippuvainen, en vain ollut aiemmin nuorena tarpeeksi kypsä tekemään juurikin kypsempiä valintoja. Minulla on nykyään terve mies ja itsekin kasvoin normaalissa ja terveessä perheessä. Totta on kuitenkin, että aikoinani kestin liian kauan ja toipuminen kesti kauan - vuosia. Noista jutuista on jo pari vuosikymmentä aikaa ja uuden normaalin miehen kanssa ei ole kyllä mitään ongelmia ollut, koska molemmat meistä ovat normaalilla moraalilla ja terveellä mielellä varustettuja.