Lue keskustelun säännöt.
Mä vihaan tätä talvea!
23.02.2006 |
Pitää pakata tenaville vaatteet päälle ja itselle myös että jaksaa seisoskella ulkona ja vetää välillä pulkkaa. Miksei talvi voi kestää vaan kuukauden ja loppuvuosi olisi kesää.
Joka vuosi vihaan enemmän tätä lunta ja kylmyyttä. Pitäisiköhän tosissaan harkita muuttoa jonnekin lämpimään...
Kommentit (3)
ihana ku saa olla hetken rauhassa ja siivota ilman,että joku sotkee sitämukaa...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
n kesa on taas kylla tosi kiva ja odotan kovasti etta paastaan kaymaan Suomessa tulevana kesana!!
Mutta eiköhän tuo aurinko ole alkanut jo paistamaan ja kevät tulee aivan kohta.