Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ainoastaan vasemmistolaisia kiinnostaa mitä maailman ihmisille tapahtuu?

Vierailija
13.05.2016 |

Jos lukee oikeistoliberaalimediaa, saa vain selville päivän päivän pörssiuutiset, eli sen kuinka saa tienattua lisää rahaa. Jos lukee persutyyppisten nationalistien suosimaa mediaa, saa selville kuinka kaikki muut maailman maat ovat läpeensä pahoja ja Suomi on paras. Ehkä jokunen Pohjoismaa on ihan ok.

Mutta kun lukee vasemmistolaisia lehtiä, siellä on uutisia ympäri maailmaa ja uutiset on yleensä kirjoitettu tavallisen ihmisen näkökulmasta antaen tavallisille ihmisille arvoa. Miksi ainoastaan vasemmistolaiset ovat huolissaan maailmasta?

Sitten on tietysti vielä valtamedia, joka yrittää olla poliittisesti riippumatonta, mutta ei siinö onnistu kun sitä lehteä pitäisi myydäkin. Toimittajat joutuvat käsittelemään poliitikkoja ja yritysjohtajia silkkihansikkain, jotta saisivat jatkossakin kirjoitettua heistä. Valtamedia kallistuu siis sinne oikeistoliberaaliin suuntaan, eli hyvin puolueellista sekin lopulta on. Mikään media ei voi edustaa absoluuttista totuutta, mutta vasemmistomedialla on sentään edellytykset olla puolueettominta, koska uutisoinnilla ei pyritä taloudelliseen voittoon, eikä Suomi mene muiden maiden edelle tärkeydessä.

Kommentit (171)

Vierailija
21/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin keskustelussa huomaa selvästi miten tarkoituksenmukaisen leimaavaa on oikeistolaisten valehtelu vasemmistosta. Ei ole halua esittää miten voisi olla paremmin(mitä he eivät haluakkaan) vaan kaikki on toisen syytä koska minä sanon niin vailla asiallista keskustelua. Oikeisto näyttää tässäkin keskustelussa vihaansa ihmistä kohtaan.

Öh, eikös vasemmiton puolelta toi leimaaminen alkanu jo heti otsikossa? :D

Vierailija
22/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vasemmistolaiset on rehellisiä itselleen he eivät halua pyrkiä esittämään jotakuta muuta muuna kun se/hän todellisuudessa on. Heillä ei ole tarvetta leimata ryhmiä(rasismin kaltainen toiminta) vaan keskustella itse aiheesta. He eivät halua saavuttaa henkilökohtaista etua toisen kustannuksella vaan pitää huoli että jokaisella on hyvät oltavat, tulevaisuus, rauha, luontoa jäljellä. Asioita tulee jakaa jotta meillä olisi tulevaisuutta yhdessä. He eivät ajattele me vastaan te vaan me kaikki erilaiset yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolueetnta objktiivista tiedovälitystä ei ole koskaanllut,kaikkein vähite vasemmistolaisissa lehdissä! Lue mieuummn Hesaria kuin Tiedonantajaa. Jokaisen lukijan pitää vain tiedostaa sanomasi median sidos vallanpitäjiin. Hyödyllisintä on seurata useita medioita ja niden uutisointia. Itse seuraan päivittäin Hesaria, maakuntlehtiä, Ylen ja Maikkarin uutiset telkkarista ja netistä ja blogeja siihen päälle. Kun ei itse voi olla uutistapahtumien luona on tyydyttävä median luomaan todellisuteen ja tiedostaa sen rajoitukset.

Vierailija
24/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista totuuden sanominen ei ole leimaamista. Oikeisto ajattelee itseään ja vihaa vasemmistoa, koska vasemmisto kertoo oikeistolaisten puuhista totuuden. Se syyttely kääntyy oikeastaan aina niin että vasemmistoa syytetään valehtelusta, vaikka todisteet puhuvat puolestaan. Kuten viimeisinkin tapaus eduskunnassa sitä erikseen mainitsematta

Vierailija
25/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman ihmisistä välittämistä on niin monenlaista. Sun juoppo naapuri, joka äänestää persuja, on sekin maailman ihminen. Se monesti unohtuu.

Mä en kestä näitä ylimielisiä ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa parempia ku muut. Vasemmalla tai oikeella tai keskellä... Ihan sama. Silti vahingollista muille tuo ASENNE. Mulle on ihan sama mikä on toisen poliittinen kanta. Kuuntelen ensin mitä sanottavaa ihmisellä on ennen ku alan yleistämään ja tuomitsemaan.

Ja tätä kommenttia tulee alapeuttumaan muuten ekana ne omasta mielestä suvaitsevimmat.

Vierailija
26/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vasemmistolaiset on rehellisiä itselleen he eivät halua pyrkiä esittämään jotakuta muuta muuna kun se/hän todellisuudessa on. Heillä ei ole tarvetta leimata ryhmiä(rasismin kaltainen toiminta) vaan keskustella itse aiheesta. He eivät halua saavuttaa henkilökohtaista etua toisen kustannuksella vaan pitää huoli että jokaisella on hyvät oltavat, tulevaisuus, rauha, luontoa jäljellä. Asioita tulee jakaa jotta meillä olisi tulevaisuutta yhdessä. He eivät ajattele me vastaan te vaan me kaikki erilaiset yhdessä. 

Ai vasemmistolaiset ei leimaa ryhmiä :D

Luepa huolella tää keskustelu uudelleen.

Vierailija
27/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on klassinen teema eli oletko sunin lukija vai timesin vai kenties jonkun muun. On hyvä lukea tosiaan kaikkia lehtiä ja ehdottomasti myös jopa mv lehteä, vasemmistolaiset lehdet ovat kyllä harvinaisen avoimia ja rehellisiä. Tosin jokainen media tällä hetkellä kertoo tarinaa enemmän kuin koskaan. Eli jokainen lehti ja media on kuitenkin tarinaa suoltava ryhmä, koska tarinat kiinnostavat. Se realistinen käsitys on luotava ihan itse, moni muu lehti tai oikeistolainen media valehtelee voimakkaasti, mielipide provosoi kyllä aivan suoraan totuuksistaan, vasemmistolaiset vain kertovat väritetyn ehkä liian siirappisen kuvan voi sitten miettiä itse kumpi on pahempaa?

Vierailija
28/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oikeistolainen ajatusmaailma vaatii jo määritelmällisesti kyvyttömyyttä empatiaan. Ihmiset nähdään pelkästä hyötynäkökohdasta.

Huvittavinta on miten läpitunkeva tämä ideologia nykyään on. Ihmiset eivät edes ymmärrä sitä. Miettikääpä asiaa näin: jos neuvostoliittolaiset eivät olisi koskaan kuulleetkaan kommunismista, miksi he olisivat ideologiaansa kutsuneet?

Vierailija
29/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja höpöhöpölöpö...

Itse olet just mitä ilmeisin todiste siitä leimaamisesta ja jonkun ryhmän (vasemmiston) glorifioimisesta, joka ei ikinä johda mihinkään hyvään. Eihän tuollainen ajattelu ole sitä tasa-arvoa nähnytkään.

Jokainen tajuaa varmaan järjellä, että poliittinen suuntautuneisuus ei kerro ihmisestä ku yhden osan ja mätiä omenoita löytyy joka korista. Ja myös niitä huipputyyppejä. Siis JÄRJELLÄ.

Vierailija
30/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman ihmisistä välittämistä on niin monenlaista. Sun juoppo naapuri, joka äänestää persuja, on sekin maailman ihminen. Se monesti unohtuu.

Mä en kestä näitä ylimielisiä ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa parempia ku muut. Vasemmalla tai oikeella tai keskellä... Ihan sama. Silti vahingollista muille tuo ASENNE. Mulle on ihan sama mikä on toisen poliittinen kanta. Kuuntelen ensin mitä sanottavaa ihmisellä on ennen ku alan yleistämään ja tuomitsemaan.

Ja tätä kommenttia tulee alapeuttumaan muuten ekana ne omasta mielestä suvaitsevimmat.

Nöyrimmin kysyn keneltä se naapurin juoppo unohtuu kerotko sieltä norsunluutornistasi totuuden meistä muista ihmisistä? Nöyrästi kiinnostaa miten et itse yleistä ja tuomitse sanoessasi noin ja miten tämä oma asenteesi on hyväksi maailmalle?

Vierailija
31/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä totuus on höpöhöpöä, josta ei keskustella. Asioista ei puhuta koska on aina itse oikeassa aina oikeammalla järjellä ja aina muiden vikaa(vasemmiston) onko tämä oikeistolaisempaa keskustelua ja mihin se johtaa?

Vierailija
32/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on klassinen teema eli oletko sunin lukija vai timesin vai kenties jonkun muun. On hyvä lukea tosiaan kaikkia lehtiä ja ehdottomasti myös jopa mv lehteä, vasemmistolaiset lehdet ovat kyllä harvinaisen avoimia ja rehellisiä. Tosin jokainen media tällä hetkellä kertoo tarinaa enemmän kuin koskaan. Eli jokainen lehti ja media on kuitenkin tarinaa suoltava ryhmä, koska tarinat kiinnostavat. Se realistinen käsitys on luotava ihan itse, moni muu lehti tai oikeistolainen media valehtelee voimakkaasti, mielipide provosoi kyllä aivan suoraan totuuksistaan, vasemmistolaiset vain kertovat väritetyn ehkä liian siirappisen kuvan voi sitten miettiä itse kumpi on pahempaa?

Tässä on ihan faktaa esim. hesarilla on monia kampanjoita mielipidevaikuttamiseen, erikseen niitä mainitsematta. Hesari on todella oikeistolainen provokatiivinen julkaisu.

Vierailija
33/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto ei ole sama kuin kommunismi, tämän toivoisi oikeistoa ihkuttavien ymmärtävän. Kärjistettynä oikeistolla raha on ihmistä tärkeämpi ja vasemmistolla toisinpäin. Kokoomuslainen ei katsele mailmaa taikalasien läpi vaan taalalasien. 

Vierailija
34/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nöyrimmin kysyn keneltä se naapurin juoppo unohtuu kerotko sieltä norsunluutornistasi totuuden meistä muista ihmisistä? Nöyrästi kiinnostaa miten et itse yleistä ja tuomitse sanoessasi noin ja miten tämä oma asenteesi on hyväksi maailmalle?

Niiltä, joilta se unohtuu. Tämä olikin se pointti: en voi sanoa ryhmää, josta kaikki ovat sitä tätä tai tota. Toisin kun täällä on tehty. Ei pidä yleistää. Kaikki vasemmistolaiset ei ole hyviä, välittäviä ihmisiä eikä oikeistolaiset pahoja. Ja toisinpäin. Ja jos et vieläkään keksi miksi mun yleistämätön asenne on hyväks maailmalle, niin en mä usko et voin tän enempää auttaa. Miksi muuten itse olet noin ivallinen? Onko siitä hyötyä maailmalle ja millä sen oikeutat?

Kukaan järkevä ei avais keskustelua noin ku ap, koska a. Väite ei voi järjellä ajatellen olla totta, b. tuollainen asenne ei johda ikinä mihinkään hyvään.

Vierailija
35/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomusliasethan välittävät siitä naapurin juopostakin. Ain niin, eihän siellä Kauniaisissa naapurit olekaan juoppoja.

Vierailija
36/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto elää vihasta ja kurjuudesta. Tyytyväiset ihmiset eivät vasemmistoa äänestä. Siksi pitää huolehtia, etteivät ihmiset pääse liian tyytyväisiksi.

Vierailija
37/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallintorekisterien piilottelu on oikeiston teemaa hyvinvointipalvelujen yksityistäminen nato ja sodanlietsonta venäjää kohtaan, työehtojen heikentäminen tuloerojen kasvattaminen.. tässä hieman rakastettavia oikeistolaisteemoja ihan oikeasta elämästä.

Vierailija
38/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto ei ole sama kuin kommunismi, tämän toivoisi oikeistoa ihkuttavien ymmärtävän. Kärjistettynä oikeistolla raha on ihmistä tärkeämpi ja vasemmistolla toisinpäin. Kokoomuslainen ei katsele mailmaa taikalasien läpi vaan taalalasien. 

Kokoomuslainen kelpaa kyllä maksumieheksi.

Vierailija
39/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä totuus on höpöhöpöä, josta ei keskustella. Asioista ei puhuta koska on aina itse oikeassa aina oikeammalla järjellä ja aina muiden vikaa(vasemmiston) onko tämä oikeistolaisempaa keskustelua ja mihin se johtaa?

Kuule, lue tämäkin ketju läpi. Katsopa ketkä täällä yleistää ja ivaa ja osoittaa epäkunnioittavaa käytöstä. Just nuo maailman ainoat ihmisrakkaat! Eikö tämä ole ihan älyttömän ironista? Minä en usko pätkääkään, että poliittinen kanta kertoo mitään ihmisystävällisyydestä.

Vierailija
40/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallintorekisterien piilottelu on oikeiston teemaa hyvinvointipalvelujen yksityistäminen nato ja sodanlietsonta venäjää kohtaan, työehtojen heikentäminen tuloerojen kasvattaminen.. tässä hieman rakastettavia oikeistolaisteemoja ihan oikeasta elämästä.

Natohan on sosialidemokraattien projekti.

http://www.savonsanomat.fi/kotimaa/Jaakonsaari-Nato-on-sosiaalidemokraa…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän