Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ainoastaan vasemmistolaisia kiinnostaa mitä maailman ihmisille tapahtuu?

Vierailija
13.05.2016 |

Jos lukee oikeistoliberaalimediaa, saa vain selville päivän päivän pörssiuutiset, eli sen kuinka saa tienattua lisää rahaa. Jos lukee persutyyppisten nationalistien suosimaa mediaa, saa selville kuinka kaikki muut maailman maat ovat läpeensä pahoja ja Suomi on paras. Ehkä jokunen Pohjoismaa on ihan ok.

Mutta kun lukee vasemmistolaisia lehtiä, siellä on uutisia ympäri maailmaa ja uutiset on yleensä kirjoitettu tavallisen ihmisen näkökulmasta antaen tavallisille ihmisille arvoa. Miksi ainoastaan vasemmistolaiset ovat huolissaan maailmasta?

Sitten on tietysti vielä valtamedia, joka yrittää olla poliittisesti riippumatonta, mutta ei siinö onnistu kun sitä lehteä pitäisi myydäkin. Toimittajat joutuvat käsittelemään poliitikkoja ja yritysjohtajia silkkihansikkain, jotta saisivat jatkossakin kirjoitettua heistä. Valtamedia kallistuu siis sinne oikeistoliberaaliin suuntaan, eli hyvin puolueellista sekin lopulta on. Mikään media ei voi edustaa absoluuttista totuutta, mutta vasemmistomedialla on sentään edellytykset olla puolueettominta, koska uutisoinnilla ei pyritä taloudelliseen voittoon, eikä Suomi mene muiden maiden edelle tärkeydessä.

Kommentit (171)

Vierailija
41/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto elää vihasta ja kurjuudesta. Tyytyväiset ihmiset eivät vasemmistoa äänestä. Siksi pitää huolehtia, etteivät ihmiset pääse liian tyytyväisiksi.

Kyllä, vaikuttaa olevan todella vihaista ja ilkeää porukkaa näissa maailman pelastajissa.

Vierailija
42/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman ihmisistä välittämistä on niin monenlaista. Sun juoppo naapuri, joka äänestää persuja, on sekin maailman ihminen. Se monesti unohtuu.

Mä en kestä näitä ylimielisiä ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa parempia ku muut. Vasemmalla tai oikeella tai keskellä... Ihan sama. Silti vahingollista muille tuo ASENNE. Mulle on ihan sama mikä on toisen poliittinen kanta. Kuuntelen ensin mitä sanottavaa ihmisellä on ennen ku alan yleistämään ja tuomitsemaan.

Ja tätä kommenttia tulee alapeuttumaan muuten ekana ne omasta mielestä suvaitsevimmat.

Nöyrimmin kysyn keneltä se naapurin juoppo unohtuu kerotko sieltä norsunluutornistasi totuuden meistä muista ihmisistä? Nöyrästi kiinnostaa miten et itse yleistä ja tuomitse sanoessasi noin ja miten tämä oma asenteesi on hyväksi maailmalle?

Niiltä, joilta se unohtuu. Tämä olikin se pointti: en voi sanoa ryhmää, josta kaikki ovat sitä tätä tai tota. Toisin kun täällä on tehty. Ei pidä yleistää. Kaikki vasemmistolaiset ei ole hyviä, välittäviä ihmisiä eikä oikeistolaiset pahoja. Ja toisinpäin. Ja jos et vieläkään keksi miksi mun yleistämätön asenne on hyväks maailmalle, niin en mä usko et voin tän enempää auttaa. Miksi muuten itse olet noin ivallinen? Onko siitä hyötyä maailmalle ja millä sen oikeutat?

Kukaan järkevä ei avais keskustelua noin ku ap, koska a. Väite ei voi järjellä ajatellen olla totta, b. tuollainen asenne ei johda ikinä mihinkään hyvään.

Et vastannut miksi sallit oman yleistävän vasemmistoa vihaavan jauhamisesi josta syytät vasemmistoa. Vasemmisto on rehellinen toisin kuin oikeisto tämä keskustelu(tai sen puute) todistaa vain sen se ei ole yleistävää vaan luettavissa sinunkin tekstistä ja vastauksestasi(tai sen unohtamisesta). Terveisiä sinne norsunluutorniin kiemurtelijalle joka ei kanna vastuuta edes omista sanoistaan.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto elää vihasta ja kurjuudesta. Tyytyväiset ihmiset eivät vasemmistoa äänestä. Siksi pitää huolehtia, etteivät ihmiset pääse liian tyytyväisiksi.

Sittenhän suomalaiset ovat tyytyväisiä, vasemmistoliitto ei ole paljoa persuja edellä suosiossa, joten takiaispuolueista on kysymys.

Vierailija
44/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ketjussa näkee selkeästi sen epärehellisyyden ja syyttelyn määrän jota oikeiston puolustajat täällä jakavat ei se ole jäänyt keneltäkään huomaamatta. Valitettavaa on ettei oikeisto selkeästi halua mitään yhteistä siinä on suurin ero totuudesta ei saa heidän mielestään puhua. Se on vihaa heitä kohtaan jos sanoo totuuden ja esittää perustelut. Heidän valheensa taas aina on liikaa väitettyä syytöstä heitä kohtaan(eivät kanna vastuuta) tai muunneltua totuutta vaikka valehtelisi päin naamaa. Erikseen ei tarvitse esittää näistäkään esimerkkejä koska niitä on ruodittu ihan riittävästi julkisesti. Näin se edelleen menee todistakaa vain lisää. Syyttäkää miksi minä olen paha ja ivallinen ja kansanmurhaaja tai mitä vain valheitanne josta sitten yritätte vasemmistoa syyttää. Totuus on se että vasemmisto on rehellistä ja oikeisto valehtelevaa omanedun tavoittelijaa. Miksi sitä ei saisi ääneen sanoa?

Vierailija
45/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman ihmisistä välittämistä on niin monenlaista. Sun juoppo naapuri, joka äänestää persuja, on sekin maailman ihminen. Se monesti unohtuu.

Mä en kestä näitä ylimielisiä ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa parempia ku muut. Vasemmalla tai oikeella tai keskellä... Ihan sama. Silti vahingollista muille tuo ASENNE. Mulle on ihan sama mikä on toisen poliittinen kanta. Kuuntelen ensin mitä sanottavaa ihmisellä on ennen ku alan yleistämään ja tuomitsemaan.

Ja tätä kommenttia tulee alapeuttumaan muuten ekana ne omasta mielestä suvaitsevimmat.

Nöyrimmin kysyn keneltä se naapurin juoppo unohtuu kerotko sieltä norsunluutornistasi totuuden meistä muista ihmisistä? Nöyrästi kiinnostaa miten et itse yleistä ja tuomitse sanoessasi noin ja miten tämä oma asenteesi on hyväksi maailmalle?

Niiltä, joilta se unohtuu. Tämä olikin se pointti: en voi sanoa ryhmää, josta kaikki ovat sitä tätä tai tota. Toisin kun täällä on tehty. Ei pidä yleistää. Kaikki vasemmistolaiset ei ole hyviä, välittäviä ihmisiä eikä oikeistolaiset pahoja. Ja toisinpäin. Ja jos et vieläkään keksi miksi mun yleistämätön asenne on hyväks maailmalle, niin en mä usko et voin tän enempää auttaa. Miksi muuten itse olet noin ivallinen? Onko siitä hyötyä maailmalle ja millä sen oikeutat?

Kukaan järkevä ei avais keskustelua noin ku ap, koska a. Väite ei voi järjellä ajatellen olla totta, b. tuollainen asenne ei johda ikinä mihinkään hyvään.

Et vastannut miksi sallit oman yleistävän vasemmistoa vihaavan jauhamisesi josta syytät vasemmistoa. Vasemmisto on rehellinen toisin kuin oikeisto tämä keskustelu(tai sen puute) todistaa vain sen se ei ole yleistävää vaan luettavissa sinunkin tekstistä ja vastauksestasi(tai sen unohtamisesta). Terveisiä sinne norsunluutorniin kiemurtelijalle joka ei kanna vastuuta edes omista sanoistaan.. 

Päivän naurut. Vasemmisto nimenomaan ei ole rehellinen vaan valehtelee. Johtuu varmaan siitä että todellisia saavutuksia ei juurikaan ole joten pitää valehdella että noi muut on sitä ja tätä.

Vasemmiston kaikki ns. saavutukset on tehty toisten ansaitsemilla rahoilla. Hyvinvointivaltion perusta on se, että talous toimii ja ihmisillä on töitä ja ihmiset maksavat veroja ja niitä verovaroja voidaan jakaa erilaisina tukiaisina tarvitseville. Vasemmisto on vuosien mittaan joko unohtanut tämän perustan tai sitten ei ole ymmärtänyt sitä alkujaankaan. Tyypillisesti vasemisto lähtee vaaleihin mainostamalla kaikkia etuuksia joita he ovat saaneet aikaan joskus 50-100 vuotta sitten unohtaen että mikä mahdollisti ne edut: hyvinvoiva valtiontalous.

Se että nykyvasemmisto koittaa selittää että etuuksien jakamista voidaan jatkaa loputtomiin vaikka velkarahalla osoittaa miten pahasti vieraantunut vasemmisto on maailman tosiasioista.

Vierailija
46/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto kantaa huolta maailman ihmisten kohtaloista, koska se pitää kiinni periaatteistaan. Oikeiston periaate on saada hyötyä maailman ihmisitä tässä se ero miksi oikeistoa ei kiinnosta maailman ihmiset mutta vasemmistoa kiinnostaa. 90% suomalaisista äänestäjistäkin hyötyisi enemmän vasemmiston äänestämisestä. Vasemmisto on se jota kiinnostaa heidän ja meidän kaikkien kohtalo ja tulevaisuus, oikeistoa kiinnostaa miten he voivat hyödyntää heitä omiin tarpeisiinsa välittämättä heidän tulevaisuudesta.

Vierailija
47/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän naurut. Vasemmisto nimenomaan ei ole rehellinen vaan valehtelee. Johtuu varmaan siitä että todellisia saavutuksia ei juurikaan ole joten pitää valehdella että noi muut on sitä ja tätä.

Vasemmiston kaikki ns. saavutukset on tehty toisten ansaitsemilla rahoilla. Hyvinvointivaltion perusta on se, että talous toimii ja ihmisillä on töitä ja ihmiset maksavat veroja ja niitä verovaroja voidaan jakaa erilaisina tukiaisina tarvitseville. Vasemmisto on vuosien mittaan joko unohtanut tämän perustan tai sitten ei ole ymmärtänyt sitä alkujaankaan. Tyypillisesti vasemisto lähtee vaaleihin mainostamalla kaikkia etuuksia joita he ovat saaneet aikaan joskus 50-100 vuotta sitten unohtaen että mikä mahdollisti ne edut: hyvinvoiva valtiontalous.

Se että nykyvasemmisto koittaa selittää että etuuksien jakamista voidaan jatkaa loputtomiin vaikka velkarahalla osoittaa miten pahasti vieraantunut vasemmisto on maailman tosiasioista.

Tarkoitat että sinulla on mielestäsi oikeus valehdella muista epärehellisesti ja nauraa muille. No kukaan ei sinulta oikeasti sitä rehellistä keskustelua odottaakaan. Asenne josta syytät muita on edelleen sinun vain kiitos että jatkat sen todistamista. Täällä on jo todisteita sinun perustelemattomista syytöksistä muista ja vastaamatta jättämisesi keskusteluissa, mutta jatka toki tuolla linjalla keneltäkään ei jää huomaamatta halusi olla tekemättä yhteistyötä ja sanella norsunluutornistasi omia totuuksiasi muista joita et perustele.

Tällä hetkellä taloutemme on huonompi kuin edellisen hallituksen aikana. Tällä hetkellä emme nouse tästä jos emme laita verosuunnittelua ja voittojen tavoittelua kuriin jos ei muuten on kasvua jostain muualta haettava. Ainoa epärealisti olet sinä, koska et edes uskalla puhua aiheista totta, vaan syytät klassisesti vasemmistoa kaikesta etkä kanna vastuuta sanomisistasi. Ja kohta varmaan syytät edellistä hallitusta joka oli kyllä kokoomuksen hallitus mutta mitä siitä syytä että mukana oli muitakin. Kokoomus on ajanut maamme talouden kuralle joten todistettavasti nämä omaisuutemme myyjät tuloerojen kasvattajat ovat syyllisiä näihin asioihin joista vasemmistoa syytät, eli he eivät tiedä miten talous toimii. He tietävät vain kuinka ottaa henkilökohtaista hyötyä muu ei ole merkityksellistä.

Vasemmisto haluaa rehellisempää talouspolitiikkaa jossa ei piilotella rahoja Panamaan tai tehdä tekaistuja toimeksiantoja omasta veroparatiisi yhtiöstä omaan firmaan suomessa jotta ei tarvitsisi maksaa veroja Suomeen. Eli vasemmisto haluaa tehdä yhteistyötä suomessa suomalaisten kanssa ja niin että talous juuri pyörii suomessa eikä veroparatiiseissa. Voittojen maksaminen osakkaille ei myöskään ole hyväksi taloudelle jos sen takia joudutaan tyrehdyttämään/vähentämään kotimaan maksukykyisiä asiakkaita. Mikään ei kasva jos ei ole varaa ostaa eikä mitään uutta synny jos ei ole potentiaalisia asiakkaita. Kyllä vasemmisto tietää miten talous toimii käytät velkaa keppihevosena(esität sitä vasemmiston syyksi) etkä edes perustele miksi maksukykyisten kansalaisten lisääminen heikentäisi meidän takaisin jaloille pääsyä? Maksukykyiset kansalaiset on ehto talouden pyörimiselle. Vasemmisto myös tuo esiin jatkuvasti oikeudenmukaisempia talousratkaisuja jotka on ajateltu talouden eikä oman edun kannalta.

Vierailija
48/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ketjussa näkee selkeästi sen epärehellisyyden ja syyttelyn määrän jota oikeiston puolustajat täällä jakavat ei se ole jäänyt keneltäkään huomaamatta. Valitettavaa on ettei oikeisto selkeästi halua mitään yhteistä siinä on suurin ero totuudesta ei saa heidän mielestään puhua. Se on vihaa heitä kohtaan jos sanoo totuuden ja esittää perustelut. Heidän valheensa taas aina on liikaa väitettyä syytöstä heitä kohtaan(eivät kanna vastuuta) tai muunneltua totuutta vaikka valehtelisi päin naamaa. Erikseen ei tarvitse esittää näistäkään esimerkkejä koska niitä on ruodittu ihan riittävästi julkisesti. Näin se edelleen menee todistakaa vain lisää. Syyttäkää miksi minä olen paha ja ivallinen ja kansanmurhaaja tai mitä vain valheitanne josta sitten yritätte vasemmistoa syyttää. Totuus on se että vasemmisto on rehellistä ja oikeisto valehtelevaa omanedun tavoittelijaa. Miksi sitä ei saisi ääneen sanoa?

Yksi kysymys sulle.

Miten teidän parempien ja rehellisten ihmisten, vasemmistolaisten, moraali kestää oikeiston jatkuvan mustamaalaamisen ja syyttelyn samalla, kun te elätte sosiaalituilla ja muilla almuilla, jotka yllätys yllätys, maksetaan vihaamanne talouselämän tienaamista rahoista? Eikö ylevän vasemmiston tulisi sylkeä keskiluokan ja porvarien almuille?

Vierailija
49/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska oikeistolainen ajatusmaailma vaatii jo määritelmällisesti kyvyttömyyttä empatiaan. Ihmiset nähdään pelkästä hyötynäkökohdasta.

Huvittavinta on miten läpitunkeva tämä ideologia nykyään on. Ihmiset eivät edes ymmärrä sitä. Miettikääpä asiaa näin: jos neuvostoliittolaiset eivät olisi koskaan kuulleetkaan kommunismista, miksi he olisivat ideologiaansa kutsuneet?

Tuo oli varmaan koherentti viesti pääsi sisällä ja vassarien runopiirissä. Muille se ei ihan aukea.

Vierailija
50/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kysymys sulle.

Miten teidän parempien ja rehellisten ihmisten, vasemmistolaisten, moraali kestää oikeiston jatkuvan mustamaalaamisen ja syyttelyn samalla, kun te elätte sosiaalituilla ja muilla almuilla, jotka yllätys yllätys, maksetaan vihaamanne talouselämän tienaamista rahoista? Eikö ylevän vasemmiston tulisi sylkeä keskiluokan ja porvarien almuille?

Yksi kysymys? Ja alat kertomaan mielipiteitäsi että vasemmisto kuvittelee olevansa jotain mitä sinä väität? Kutsutko tuota keskusteluksi tai kysymiseksi? Rahaa tekee kaikki ihmiset yhteisellä planeetalla ei teollisuus tai omistaja yksin tee rahaa me olemme täällä yhdessä emme yksin, onko tämä se yllätys yllätys sinulle. Sosiaalituet kuuluvat sivistykseen ja ovat aivan normaalia järkevää ennalta ehkäisyä. Suomalainen politiikka josta suomea on arvosteltu on että sosiaalituet eivät ole riittäviä vaan niin alhaisia että joudutaan vakioasiakkaiksi toimeentuloon vaikka sen kuuluisi olla vain välivaihe niin kuin ennen. Tämä johtuu siitä ettei työtä eikä kasvua ole kun syödään ostovoimaa pois potentiaalisilta asiakkailta. Viimeisin lauseesi kertookin sinun tavastasi keskustella "paremmin" asioista, ja todistaa asiat oikeistosta joita esität valheiksi aivan todeksi.

Vierailija
51/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto on rehellinen vaihtoehto sen tarkoitus on luoda yhteistä tulevaisuutta. Ei tarvitse eikä ole halujakaan mitään mustamaalata kun totuus riittää. Tätä mustamaalaamisväite ilmiötä harrastetaan oikeistopiireissä silloin kun on jääty kiinni jostain joka ei niin päivänvaloa kestä. Toisen syyttely silloin kun on itse jäänyt kiinni on kyllä ollut hyvin edustettuna politiikassa viime päiviä kevään mittaan ja oikeistolaiset ovat tätä harrastaneet kun ovat jääneet valehtelusta vääristelystä tai verojenvälttelystä kiinni.

Vierailija
52/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto on rehellinen vaihtoehto sen tarkoitus on luoda yhteistä tulevaisuutta. Ei tarvitse eikä ole halujakaan mitään mustamaalata kun totuus riittää. Tätä mustamaalaamisväite ilmiötä harrastetaan oikeistopiireissä silloin kun on jääty kiinni jostain joka ei niin päivänvaloa kestä. Toisen syyttely silloin kun on itse jäänyt kiinni on kyllä ollut hyvin edustettuna politiikassa viime päiviä kevään mittaan ja oikeistolaiset ovat tätä harrastaneet kun ovat jääneet valehtelusta vääristelystä tai verojenvälttelystä kiinni.

Pelkästään ketjun lukemalla saa ihan eri kuvan kuin mitä sinä koitat antaa.

Vierailija
53/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään ketjun lukemalla näkee miten oikeistolaiset yrittävät vääristää totuutta! Ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
54/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittoja tekevän valtionomaisuuden myyminen on lyhytnäköistä taloudesta mitään ymmärtämätöntä politiikkaa jossa ideologia ajaa järjen ohi. Tietenkin sekin on varmasti vasemmiston syytä että oikeistohallitus myy tulevaisuutemme tulot. Tuloerojen kasvattaminen on heikkoa talousosaamista. Jos ei ole asiakkaita ei ole kasvua. Tietenkin jos kasvua ei oikeisto haluakkaan vaan estää rehellisen kilpailun. Ei nouse tällä politiikalla uusia kilpailijoita markkinoille kotimaasta. Jos ei synny kilpailua ei markkinat kehity. Oikeisto ei juurikaan ymmärrä oikeasta talouden pidosta.

Vierailija
55/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvästi vasemmiston ideologia on aina ollut tämä ihmisestä ja tulevaisuudesta välittäminen ilman vasemmistoa olisi varmasti ollut muutamat vallankaappaukset joita oli paljon siihen aikaan kun ei ollut vasta voimia ja sääntöjä yhteiselle elämiselle. Ennen oli vain maaorjat ja rikkaat nämä päättyivätkin sitten aina verisesti ja tästä saa kyllä rikkaat syyttää itseään ei ihmisiä voi kiusata omanedun nimissä ellei halua turpaansa saada. Eli vasemmisto on rauhan takaava voima. Muista Stubbin joskus sanoneen että rahalla saa rauhaa. Tämä on kaksiteräinen miekka jota moni itsekäs ei halua ymmärtää. Olemme täällä kaikki yhdessä.

Vierailija
56/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitot on yksityisiä ja tappiot yhteisiä, näinhän se menee nyky oikeistolla. Ainahan pankeille pari miljardia veronmaksajien rahaa löytyy. Köyhimmille ihmisille suomessa ei riitä yhtään vaan vähentää pitää. Näin vaikka noottia tulee eu: n suunnalta. Myöntäisivät että ovat helvetin ahneita joille mikään ei riitä. Verotkin kiertävät kun ei paljosta ole varaa maksaa.

Vierailija
57/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Vasemmistomediassa asiat esitetään unelmahöttönä ja "uutiset" ovat lähinnä mielipidekirjoituksia. Oikeistolaisemmassa valtavirran mediassa asioihin on taas lähes poikkeuksetta neutraalimpi ja analyyttisempi ote.

Vierailija
58/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomihan jakaa kehitysapua verorahoista, oli hallitus oikeistolainen tai vasemmistolainen.

Minua kiinnostaa ensisijaisesti mitä suomalaisille tapahtuu ja se ei taas tunnu kiinnostavan vasemmistoa tippaakaan. Ollaan maailman mittakaavassa todella pieni kansa tässä Venäjän vieressä. Suomella ei ole ollut siirtomaita joten ei olla kovinkaan vastuussa esim. Afrikan maiden tilanteesta.

Vierailija
59/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. Katso vaikka suomen vasemmistoa eli demareita, vas-liittoa ja vihreitä. 

Demareita ei kiinnosta pätkääkään mitä tavalliselle ihmiselle kuuluu tai mitä tavallinen ihminen haluaa. Demarit valtaan päästyään järkkää suojatöitä demarikavereilleen ja varmistavat että ay-liikkeen ökyedut ei kapene. Ay-liike taas tekee jättivoittoja verottomasti ja lähinnä maksaa vuosi vuodelta paksummaksi muuttuville johtajilleen järjetöntä palkkaa. Niin ja jarruttaa kaikkia uudistuksia ihan vaan varmuuden vuoksi.

Vasemmistoliitto taas voisi nykyään vaihtaa nimensä vasemmistoanarkistiliitoksi. Porukka on kun jalkapallohuligaanit jossain muualla. Aina kun nämä on liikkeellä, jotain hajoaa tai syntyy tappelu. Jos ei muiden niin poliisien kanssa. Suomessa vaan ei osata pelata jalkapalloa joten jäljelle jää pelkät huligaanit.

Vihreät taas on kunnostautuneet sillä että heitetään verovarat mitä järjettömämpiin kehitysprojekteihin luonnonsuojelun nimissä. "Luovat" liikemiehet kiittää koska rahaa riittää paskanjauhajille.

Yksikään näistä ei ole kiinnostunut mitä tavallinen keskivertokansalainen haluaisi, eli:

- työtä (josta maksetaan palkkaa)

- turvallisen ympäristön (poliiseja vähennetään, terveydenhoito menee kauemmaksi, kaikesta säästetään)

- ylipäänsä sen tunteen että kansalaista kuunnellaan. Nyt virkamiehistölle ja poliitikoille tuntuu olevan kunnia-asia pyyhkiä perseensä kansan toiveilla kerta toisensa jälkeen. Esim. melkein kaikki kansalaisaloitteet, malmin lentokenttä, tekijänoikeusmafian vedätykset, koulutusleikkaukset, pakkoruotsi, jne, jne.

Ja yksikään mainitsemistasi puolueista ei ole hallituksessa.

------------------------------

- työtä (josta maksetaan palkkaa)

* nykyhallitus (kok, kesk, ps) haluavat leikata palkkoja

- turvallisen ympäristön (poliiseja vähennetään, terveydenhoito menee kauemmaksi, kaikesta säästetään)

* nykyhallitus (kok, kesk, ps) tekee juuri näin

- ylipäänsä sen tunteen että kansalaista kuunnellaan. Nyt virkamiehistölle ja poliitikoille tuntuu olevan kunnia-asia pyyhkiä perseensä kansan toiveilla kerta toisensa jälkeen. Esim. melkein kaikki kansalaisaloitteet, malmin lentokenttä, tekijänoikeusmafian vedätykset, koulutusleikkaukset, pakkoruotsi, jne, jne.

* nykyhallitus (kok, kesk, ps) tekee juuri näin

Vierailija
60/171 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat että sinulla on mielestäsi oikeus valehdella muista epärehellisesti ja nauraa muille. No kukaan ei sinulta oikeasti sitä rehellistä keskustelua odottaakaan. Asenne josta syytät muita on edelleen sinun vain kiitos että jatkat sen todistamista. Täällä on jo todisteita sinun perustelemattomista syytöksistä muista ja vastaamatta jättämisesi keskusteluissa, mutta jatka toki tuolla linjalla keneltäkään ei jää huomaamatta halusi olla tekemättä yhteistyötä ja sanella norsunluutornistasi omia totuuksiasi muista joita et perustele.

Tällä hetkellä taloutemme on huonompi kuin edellisen hallituksen aikana. Tällä hetkellä emme nouse tästä jos emme laita verosuunnittelua ja voittojen tavoittelua kuriin jos ei muuten on kasvua jostain muualta haettava. Ainoa epärealisti olet sinä, koska et edes uskalla puhua aiheista totta, vaan syytät klassisesti vasemmistoa kaikesta etkä kanna vastuuta sanomisistasi. Ja kohta varmaan syytät edellistä hallitusta joka oli kyllä kokoomuksen hallitus mutta mitä siitä syytä että mukana oli muitakin. Kokoomus on ajanut maamme talouden kuralle joten todistettavasti nämä omaisuutemme myyjät tuloerojen kasvattajat ovat syyllisiä näihin asioihin joista vasemmistoa syytät, eli he eivät tiedä miten talous toimii. He tietävät vain kuinka ottaa henkilökohtaista hyötyä muu ei ole merkityksellistä.

Vasemmisto haluaa rehellisempää talouspolitiikkaa jossa ei piilotella rahoja Panamaan tai tehdä tekaistuja toimeksiantoja omasta veroparatiisi yhtiöstä omaan firmaan suomessa jotta ei tarvitsisi maksaa veroja Suomeen. Eli vasemmisto haluaa tehdä yhteistyötä suomessa suomalaisten kanssa ja niin että talous juuri pyörii suomessa eikä veroparatiiseissa. Voittojen maksaminen osakkaille ei myöskään ole hyväksi taloudelle jos sen takia joudutaan tyrehdyttämään/vähentämään kotimaan maksukykyisiä asiakkaita. Mikään ei kasva jos ei ole varaa ostaa eikä mitään uutta synny jos ei ole potentiaalisia asiakkaita. Kyllä vasemmisto tietää miten talous toimii käytät velkaa keppihevosena(esität sitä vasemmiston syyksi) etkä edes perustele miksi maksukykyisten kansalaisten lisääminen heikentäisi meidän takaisin jaloille pääsyä? Maksukykyiset kansalaiset on ehto talouden pyörimiselle. Vasemmisto myös tuo esiin jatkuvasti oikeudenmukaisempia talousratkaisuja jotka on ajateltu talouden eikä oman edun kannalta.

Samaa jankutusta ja valehtelua tulee näemmä uudelleen ja uudelleen kommentoi noille mitä tahansa. Siinä vasemmiston koko kuva. Ei asiaa mutta valheita sitäkin enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi