Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A+-verestä on pulaa

Vierailija
13.05.2016 |

menkääpä ihmeessä luovuttamaan. SPR tarvitsee tukeanne.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jos saisin verta luovuttaa. Itse olen muutaman kerran saanut verensiirtoja ja ilman niitä olisin kuollut. Arvostan todella paljon kaikkia teitä ihania ihmisiä, jotka luovuttavat verta.

Vierailija
2/17 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR on itse aiheuttanut sen, että verta ei tipu. Minun AB-vereni pysyy minun omissa suonissani, SPR ei sitä pääse myymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään en saa luovuttaa koska terveystila ja tuntuu et romahan itkuun sen takia :( tahtoisin niin paljon auttaa että musta ois ees jotain hyötyä

Vierailija
4/17 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPR on itse aiheuttanut sen, että verta ei tipu. Minun AB-vereni pysyy minun omissa suonissani, SPR ei sitä pääse myymään.

Sama. En mene enää ikinä SPR:n verenluovutukseen, ja harmittaa ne kerrat kun olen käynyt aiemmin.

Vierailija
5/17 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa luovuttajaksi, painan 8kg liian vähän. Meitä on todella monia, mikseivät keksi pienempiä pusseja?

Vierailija
6/17 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. En mene enää ikinä SPR:n verenluovutukseen, ja harmittaa ne kerrat kun olen käynyt aiemmin.

Onneksi teitä kiihkoilijoita (yhden asian ihmisiä) on vähän

Vierailija
7/17 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi teitä kiihkoilijoita (yhden asian ihmisiä) on vähän

niimpä, kiihkoillaan muiden henkien kustannuksella. kyllä varmasti sitten veri kelpaa kun itse olevat teholla.

Vierailija
8/17 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana joten en voi luovuttaa. Olen luovuttanutkin useamman kerran. Siitä tulee hyvä mieli. 

Vierailija
9/17 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse makoilen nyt sairaalassa ja saan jonkun luovuttamia verihiutaleita. Itselläni olisi sairaudestani johtuen ollut hengenlähtö lähellä pari kertaa aikaisemmin ellei SPR:stä olisi verta saanut ja kaksi pientä lastani olisivat joutuneet elämään ilman äitiä. Kiitos, olen teille luovuttajille elämäni velkaa!

Vierailija
10/17 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista myös kieltäytyä veren saannista jos joskus tarvitset sitä. Se voi olla vaikka jonkun etnisesti väärän.

Jos et luovuta, et saakaan. Olisiko reilua?

Vierailija
11/17 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse makoilen nyt sairaalassa ja saan jonkun luovuttamia verihiutaleita. Itselläni olisi sairaudestani johtuen ollut hengenlähtö lähellä pari kertaa aikaisemmin ellei SPR:stä olisi verta saanut ja kaksi pientä lastani olisivat joutuneet elämään ilman äitiä. Kiitos, olen teille luovuttajille elämäni velkaa!

Miksi alapeukku?! En mä täällä omasta valinnasta ole tai mitenkään nauti sairaana olosta.

Vierailija
12/17 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, olin ulkomailla ja en saa luovuttaa vielä.

Vierailija
13/17 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukku?! En mä täällä omasta valinnasta ole tai mitenkään nauti sairaana olosta.

Siksi kun olet suostunut vastaanottamaan saastaisen rikollisjärjestön hankkimia verihiutaleita :D

Vierailija
14/17 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan liian vähän joten eivät huoli mua luovuttamaan.

Vierailija
15/17 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkakunnallani lopetti verenluovutuspaikka niin en viitsi ajaa 200km luovuttamaan

Vierailija
16/17 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin luovuttaa, mutta pelkään pistämistä. Saako käyttää emloja?

Vierailija
17/17 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin luovuttaa, mutta pelkään pistämistä. Saako käyttää emloja?

saa kai jos sairaalassakin ennen verikokeita saa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi