Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se "Secret", vetovoiman laki -juttu on HEVONPASKAA!

Vierailija
09.05.2016 |

Sellaiseen uskoo vain herkkäuskoiset ihmiset jotka uskoo myös horoskooppeihin.

Kommentit (177)

Vierailija
1/177 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset jotka ottaa sen edes jotenkin tosissaan on ihan pimahtaneita. Jos universumin suuria salaisuuksia voisi ostaa kirjakaupasta, olisin ensimmäisenä jonossa. Secret-nainen vaan tahkoaa rahaa kun hörhöt menevät jekkuun.

Se enkelitukkatyyppi (Lorna Byrne) on ihan samaa kastia. Huh, kylläpä ärsyttää! Pitäisi varmaan liittyä vapaa-ajattelijoihin.

Vierailija
2/177 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. New age -hölynpölyä. Miksi se on ajankohtaista? Kuulen jo toisen kerran lyhyen ajan sisään mainittavan. Tutustuin siihen itse joskus n. 5v sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/177 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä samaa mieltä, että positiivinen ajattelu ja mielikuvaharjoittelu on aina hyvästä, ja kvanttifysiikka on paljastanut hyvin outoja asioita, jotka tuntuvat olevan ristiriidassa tuntemamme tieteen kanssa. Mutta siitä huolimatta pyrkisin ennemmin kannustamaan ihmisiä ihan käytännön tavoitteisiin :D

Vierailija
4/177 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vetovoiman laki on ihan universaalinen ilmiö, joskaan kaikille se ei sovi kuten Rhonda Byrne sen tarjoilee...

Vierailija
5/177 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut paskaa.

Itse en usko horoskooppeihin mutta uskon vetovoimanlakiin.

Vierailija
6/177 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Olen siinä samaa mieltä, että positiivinen ajattelu ja mielikuvaharjoittelu on aina hyvästä, ja kvanttifysiikka on paljastanut hyvin outoja asioita, jotka tuntuvat olevan ristiriidassa tuntemamme tieteen kanssa. Mutta siitä huolimatta pyrkisin ennemmin kannustamaan ihmisiä ihan käytännön tavoitteisiin :D

Positiivinen ajattelu ei aina ole hyvästä, esim. silloin kun tyytymättömyys johtaisi tilanteen korjaamiseen ja sitä kautta parempaan tulokseen. Turha positiivinen ajattelu voi ajaa sopeutumaan tilanteessa, joka kannattaisi mieluummin muuttaa.

7/177 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Positiivinen ajattelu ei aina ole hyvästä, esim. silloin kun tyytymättömyys johtaisi tilanteen korjaamiseen ja sitä kautta parempaan tulokseen. Turha positiivinen ajattelu voi ajaa sopeutumaan tilanteessa, joka kannattaisi mieluummin muuttaa.

Kai sekin on, miten sen ajattelee. Itse koen positiivisena ajatteluna senkin, että voinko parantaa tilannettani ja millä.

Vierailija
8/177 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut paskaa.

Itse en usko horoskooppeihin mutta uskon vetovoimanlakiin.

Miten voi ihminen olla tyhmä. :D :D

Vierailija
9/177 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vetovoiman laki on totta mutta siitä on liian ruusuinen kuva. Se on perseestä ja riesa.

Vierailija
10/177 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin nykyisen aviomieheni kuukausi sen jälkeen, kun aloin tehdä Attract true love -meditaatiota ja voitin arvassa 100 000 kun aloin "tavoitella" rahaa :D olen akateeminen skeptikko, mutta en voi olla enää uskomatta siihen, että ajatuksilla ja energialla on jotain tekemistä elämänkulumme kanssa. Jokainen kohtaa vastoinkäymisiä, mutta tärkeintä on, miten niihin suhtautuu. Tekee hyvää psyykeellekin.

Vierailija
11/177 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin nykyisen aviomieheni kuukausi sen jälkeen, kun aloin tehdä Attract true love -meditaatiota ja voitin arvassa 100 000 kun aloin "tavoitella" rahaa :D olen akateeminen skeptikko, mutta en voi olla enää uskomatta siihen, että ajatuksilla ja energialla on jotain tekemistä elämänkulumme kanssa. Jokainen kohtaa vastoinkäymisiä, mutta tärkeintä on, miten niihin suhtautuu. Tekee hyvää psyykeellekin.

Trollaa jossakin muualla.

Vierailija
12/177 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakas ap! Eihän se voi sinulla toimia, kun et edes anna mahdollisuutta. Sinä toteat, että se on "hevonpaskaa", jolloin laki toteuttaa toiveesi ja sinulle se on hevonpaskaa :D

Vierailija
13/177 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman epäilen että kovin skeptinen tekisi attractive true love -meditaatiota. Mutta muuten samaa mieltä osittain ja akateeminen semiskeptikko olen. Omasta kokemuksesta toimii joskus pelottavankin hyvin. Jos omat toiveet ei ole kristallinkirkkaita ja linjassa sisimpien toiveiden kanssa voi käydä Niinkuin Andy McCoy muotoili. Pitää varoa mitä toivoo koska sitten voi käydä niin että saa sen. Tms.

Vierailija
14/177 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalskahtaa noituudelle.

Vierailija
15/177 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko linkin tuohon rakkausmeditaatiooon. Lupaan kokeilla täydestä sydämestäni pari kuukautta, sillä aviomiehen uupelo täälläkin.

Vierailija
16/177 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel Osteen on myös menestyneesti pukenut vetovoiman lain kristinuskon kaapuun ja johtaa uskovaisia harhaan uskottelemalla universumin olevan Jumala. 

Vierailija
17/177 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetovoiman laki toimii siinä mielessä, että kun tavoitteet on kirkkaina mielessä, huomaa paremmin niihin liittyvät mahdollisuudet ja pystyy suuntaamaan ponnistelunsa niitä kohti. Taas hevonhumppaa sellainen että universumi aistii mielitekosi ja antaa ne sulle kun toivot ihanihanoikeesti. Varma höpöjutun merkki on se että opin epäonnistumisista voidaan aina kätevästi syyttää testaajaa itseään joka ei vaan ole tarpeeksi uskossa jos juttu sakkaa.

Vierailija
18/177 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin varmasti... :D :D :D

Vierailija
19/177 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo... jos se toimii systeemi on totta. Jos se ei toimi, niin vika on sinussa, mutta systeemi on totta...

Vierailija
20/177 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetovoiman laki toimii täydellisesti, mutta sen käyttäminen vaatii panostamista ja opettelua ja pitkäjännitteisyyttä. Se ei toimi sormia napsauttamalla ja ihan vaan niin, että haluaa riittävästi jotain asiaa. Laki täytyy sisäistää täydellisesti ja minulla siihen meni aikaa vuosia. Nyt olen elänyt kymmenkunta vuotta vetovoiman lakia hyväksikäyttäen. Kun sen oppii, se ei ole ollenkaan vaikeaa eikä työlästä. Mutta niinkuin Raamatussakin sanotaan jotenkin siihen tyyliin, että vaikka laiskalla olisi ruokakuppi edessään, niin hän kuolee nälkään kun ei viitsi lusikoida ruokaa suuhunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän