Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa kun joku sanoo "sun pitää oppia pitämään puoles!"

Vierailija
04.04.2026 |

Olen hiljainen, vähän vetäytyvä ujo ihminen. Sattui tälläinen tapaus kun olin viettämässä aikaa ihmisporukalla että joku sanoi mulle. Mielestäni osaan sanoa ei mutta olen hiljainen ja ujo, joten olikohan vaan vittuilua? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että et vain niele muilta ihmisiltä 

asiatonta käytöstä sinua kohtaan ja se vo ilmetä monin eri tavoin.

Lainatakseni yhtä lempiartisteistani " jos joku satuttaa et vaikene hiljaa".

Ja tiedän mistä puhun, koska olen itse tyypillinen vaaka, kaihdan viimeiseen asti ristiriitoja ja eripuraa yms ja kys piirre on vielä potenssiin 100 kiitos lapsuuteni kokemusten.

Vierailija
2/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen rako tuli tuohon alkuun tuossa tekstissä, se ei ollut tarkoitus😡

-1-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sanoja ajatteli, että vaikeneminen on myöntymisen merkki? Ja kuvitteli, että et päätä itse, mihin suostut. 

Vierailija
4/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien puolien pitäminen on sitä, että toimii omien arvojen mukaan. Sanoo ei, sanoo mitä haluaa ja mitä ei halua. Ei mene vain virran mukana eikä suostu asioihin joista ei pidä.

Vierailija
5/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vastaaviin kommentteihin vastannut, että valitsen taisteluni. 

Ei kaikesta kannata tehdä kynnyskysymystä.

Vierailija
6/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tätä, sitten kun jotain sanoo, saa vastauksen: miksi riitelet.  Oikeasti ainoa mitä voi  tehdä on väistää heitä joilta ei apua saa.

Vierailija
7/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa että osaa pitää omat rajat

Vierailija
8/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin juuri, että kannattaa tarkaan valita ihmiset, joiden kommentilla on väliä! Kaikki puhuvat omista lähtökohdista ja näkökulmista, ulkopuolinen harvoin edes tietää koko tarinaasi. Ja osa voi jopa haluta nakertaa istetuntoasi noustakseen itse korkeammalle. Jotta kommentilla olisi mitään arvoa, mieti onko se ylipäätään totta. Sitten mieti, kuka sen sanoi ja onko hän ihminen, jonka käsiin luottaisit elämäsi, lapsesi, firmasi yms. Jos ei, ei hänen sanoillaan ole oikeasti paljoa arvoa sinulle. Tällä tavalla opin itse asettamaan muiden mielipiteet oikeaan kontekstiin ja niiden vaikutus omaan ajatteluun vaimeni.

Vierailija
9/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu nainen kertoi baarissa: hän sinkkuna aina joutuu olemaan töissä kaikki juhlapyhät, kun perheelliset on vapaalla. Sanoin, et koita nyt pitää puoliasi, ei ihmistä voi kohdella noin! Sanot esihenkilölle, et kyllä ne pyhävapaat kuuluu mullekin ja jos et usko, niin otan/otat liittoon yhteyttä! (sieltä tulee ukaasi ja vähän ylemmälle taholle!).

t. m60

Vierailija
10/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku aukoo päätään, sä auot sen nenän verisuonet ja muotoilet kasvojen luuston uuteen uskoon.

Ja sukupuolella ei ole nykyään väliä, naisten kannattaa oppia olemaan hiljaa miesten edessä.

Vierailija
11/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että et vain niele muilta ihmisiltä 

asiatonta käytöstä sinua kohtaan ja se vo ilmetä monin eri tavoin.

Lainatakseni yhtä lempiartisteistani " jos joku satuttaa et vaikene hiljaa".

Ja tiedän mistä puhun, koska olen itse tyypillinen vaaka, kaihdan viimeiseen asti ristiriitoja ja eripuraa yms ja kys piirre on vielä potenssiin 100 kiitos lapsuuteni kokemusten.

Tuo ei liity millään lailla horoskooppimerkkiin. Itse tunnen kolme vaakaa, jotka eivät kaihda ollenkaan puolustautua, ja heissä om myös riidanhaastajan vikaa.

Vierailija
12/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on fyysinen vihko johon kirjaan henkilöt, niiden teon ja tapahtuman ajankohdan.

Olen edennyt urallani jo siihen vaiheeseen, että tuosta on ollut iloa. 

Vierailija
13/13 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät reilusti kuokkaan vaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan