Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Ollut yhdysvalloissa kokaiinidiilerin kämpillä. Tai itseasiassa kämpän isäntää pidettiin tasaisissa meth huuruissa, että busines voi pyöriä rauhassa. Ei paras ilta.
(en itse ole käyttäjä)
Joutunut hankkimaan potilaalle lähestymiskiellon
Olen harrastanut seksiä miehen kanssa, jolla on mikropenis.
Olen jäänyt jumiin toisen miehen alle vaikka samaan aikaan oli treffit yhden miehen kanssa.
Kävin yhteen aikaan kolmella eri terapeutilla sekä vielä ryhmäterapiakäynneillä.
Harrastin 17-vuotiaana vuodenvaihteessa seksiä saunassa parhaan ystäväni ja kahden miehen kanssa, joista toinen on luultavasti elämäni rakkaus, vaikka onkin nyt jo taaksejäänyttä elämää (valitettavasti).. Ikää nyt 26v.
Ollut vm. 1935 avomersun kyydissä.
Käynyt Westminster Abbeyn keittiössä
Olen aikonut aloittaa sukupuolenkorjausprosessin, mutta muuttanut sitten mieltäni täysin.
Olen tietoinen että täällä voidaan kerätä ihmisistä tietoja.
Harrastanut luostarissa seksiä
Vierailija kirjoitti:
Liftannut poliisimiehen autoon.
Liftannut poliisiautoon.
Olen 28 enkä ole koskaan seurustellut :(
Olen saanut kyydin kotiin Rolls-Royce Phantomilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen istunut Lontoossa taksin etupenkille ja sanonut kuskille: "follow that cab!"
Minä olen sanonut tuon Ateenassa :-).
Mä oon sanonu tuon Espanjassa
Tehnyt talvella yksin viikon mittaisen hiihtovaelluksen lapissa. Olen nainen.
Pääsin statistiksi jenkkisarja Pawn stars:iin (suom. Panttilainaamo) kuvauksiin Las Vegasissa. Lopuksi halasin Rick Harrisonia. Ja kyllä, sarjan kuvaukset tehdään feikkimyymälässä johon valitaan "asiakkaat", oikea panttilainaamo on seinän takana.
Nähnyt junan silpoman ruumiin lähietäisyydeltä.
Olen käyttänyt toista ihmistä seksuaalisesti hyväksi :/