Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Kulkenut keskellä Helsinkiä pelkkä kesämekko päällä.
Raiskausyritys, ollut taksin kidnappaama--poliisit perässä, hiihtänyt kesällä murtsikkaa Norjan vuorilla bikineissä
Vierailija kirjoitti:
Kaatanut koulussa jauhelihakastike-astian lattialle, tuotantoeläin-dokumenttien katsomisen seurauksena.
Tää on tosi hyvä :D voin kuvitella itsekin joskus tuohtuneeni yhtä raivokkaasti jostain syvästi vaikuttaneesta asiasta :D
Olen stalkannut miestä makaamalla pensaan alla aamulla klo 5.
Tapailin Jenkeissä asuvaa miestä. Hän otti viikon lomaa töistä ja tuli Suomeen vartavasten tapaamaan minua, lemppasin hänet 2 h sisällä siitä kun oli tullut koneesta ulos. Emme nähneet enää.
Kiinassa poliisisaattueessa sireenit ja vilkut päällä mustan auton takapenkillä.
Kävellyt Suomessa pilvien yläpuolelle, jossa paistoi aurinko.
Olen liftannut yöllä klo 3 tienvarressa. Autoja ei enää kulkenut.
Olen ollut maanjäristyksessä Japanissa.
Ollessani lukiossa, opettajani kantoi minut terkkarille.. Sain hermoromahduksen (oli mt ongelmia), joten terkkarilla terkkari ja opettaja pitivät minua kiinnipidossa ambulanssin tuloon asti :) Hävetti jälkikäteen..
Vierailija kirjoitti:
Istunut Sarah Jessica Parkeria suoraan vastapäätä
Piti antaa yläpeukku jos on kokenut saman, alapeukku jos ei. Eli 25 av-mammaa on istunut SJP:tä vastapäätä? Juuuuuu....
Lyönyt itsemurhaa puukolla yrittävää kaveria kasvoihin saadakseni puukon pois.
Lintsannut töistä lähtien risteilylle ja aamulla konferenssitilasta soittaen pomolle Ruotsinmaalta.
Kätellyt Suomen presidenttiä Sauli Niinistöä :)
Saanut hermoromahduksen pitkään jatkuneen stalkkaamisen ja seksuaalisenahdistelun vuoksi.
Liftannut poliisimiehen autoon.
Lähtenyt ulkomaanreissuun miesystävän kanssa vaikka työpaikalla olisi ollut henkilöstöhallinnossa haastattelu.
Olen ollut parvekkeen pöydällä mies päällä Helsingin Eirassa.
Korvani on vuotanut haisevaa mätää kuusi vuotta lapsena ollessani (olin 9-15 vuotias).