Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Olen ollut bussissa, joka ajoi henkilöautosta tippuneen 2v lapsen yli.
Menin koomaan liiasta viinanjuonnista.
Seisoin maa-ampiaisten pesän päällä ja ampiaiset hyökkäsivät mutta yksikään ei pistänyt minua. En tiedä miksi.
Puoliksi orpo kirjoitti:
Kokenut isän itsemurhan =(
Voimia. Voi olla tuskallista. Oman isäni puolesta olen taas helpottunut, sillä hänen ei tarvitse enää kärsiä henkisesti, vaikka itsellä tuska ja ikävä jäikin. Pikkuvelikin pysyi aina pikkuveljenä, eikä koskaan miehistynyt..
Kokenut väkivaltaa ja kauhua pienenä.
Ne kokemukset kun on aistinut henkimaailman.
Olen löytänyt oman isäni hirttäytyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi viestini hävisi(poistettiin?), mutta olen syönyt joutsenen lihaa, eikä se tarkoita sitä että olen salametsästänyt tai joku muu on. Tietyissa tilanteissa se on täysin mahdollista. Lankaan lentäneet kuolleet joutsenet ym. Mitään rikollista ei ole tapahtunut.
Oliko poliisin lupa? Kuolleena löytynyt rauhoitettu eläin kuuluu valtiolle. En usko, että olisit niin vanha että olisit syönyt sitä laillisesti metsästettynä.
Nykyään näitä löytyy paljon kuolleena linjoihin lentäneinä, itse myös haudattu monta samasta syystä, ilmoitettu kyllä poliisille, mutta sanoneet tyyliin että ei kiinnosta, tehkää mitä haluatte. Ennen oli toisin.
Joo näin on. Meidän talon viereisen pellon yli menee iso sähkölinja, johon toisinaan lentää joutsenia. Naapuri soitti yhdestä joutsenesta poliisille ja kysyi saako sen laittaa ruuaksi. Poliisi antoi luvan. Joutsenia on nykyisin todella paljon, joten niitä myös kuolee paljon. Se varmaan vaikuttaa tuohon ns. välinpitämättömyyteen. Sorry ohis.
Yllättäen mammat kirjoittaa panojuttujaan. No mitäpä muutakaan.
Liftasin teininä samana yönä, samassa risteyksessä jossa pari tuntia minun jälkeen murhaaja otti kyytiin liftaritytön joka löytyi tapettuna.
Sen jälkeen en liftannut paitsi kerran kun oli hätätapaus ja jouduin raiskausyrityksen kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Lentänyt kaupungin yllä viulunsoiton opettajani ohjaamassa pienkoneessa.
Lentänyt myöskin pienkoneella Helsingin yllä, työkaverin kanssa. Pääsin itsekkin vähän ohjaamaan.
Laskuvarjohyppy (ei tandem vaan itsenäinen)
Minulta on kerran yritetty ostaa huumeita.
Ikinä en ole kuitenkaan ollut tekemisissä niitten kanssa.
Ap:een kokemus on mun veivi-listalla!
Pannut Playboyn keskiaukeamatyttöä.
Minua kohti on ammuttu konekiväärillä. Meni sen verran läheltä, että tunsin luotien aiheuttaman ilmanpaineen.
Käynyt kahdessa eri salabaariasa.
Olen käyttänyt suonensisäisiä huumeita ja silti opiskellut yliopistossa.