Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Tumputtanu työpaikalla työpisteellä orgasminpartaalle työkaverin ollessa samassa huoneessa.
Tuijottanut pyssynpiippuun lääkärini osoittaessa sitä, ollen tosissaan.
Tavannut lättähatussa miehen jolla oli pistooli hihassaan, ottaen sen esille vastapäätäni ja minun ollen muuten yksin junanvaunussa kanssaan. Oli vielä kännissä kun sitä asettaan käsitteli piippu välillä minuunkin päin. Kyllä pelotti. Sanoi käyneensä juuri räiskämässä...
Vierailija kirjoitti:
Pitänyt elävää ja lentokykyistä talitiaista kädessäsi.
Mulla se oli kirjosieppo, mutta samaa kokoluokkaa kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutunut identiteettivarkauden kohteeksi
Mä myös. Lisäksi kätellyt George Bush senioria ja illallistanut & jatkanut yökerhoon Jorma Uosukaisen kanssa. Nämä kolme toki eri aikoina :D.
Mutta kuka on Jorma Uosukainen??
Vierailija kirjoitti:
Minulta on päässyt pieru samalla hetkellä kun laukesin naisen suuhun.
Sama, mutta itse olen naisena pieraissut vahingossa, kun laukesin suuseksissä. (Nolotti kyllä, mutta minkäs teet. Mies otti huumorilla onneksi ja totesi tehneensä hyvää työtä :D )
Painanut aikuisiällä alle 40kg
Matkustanut ambulanssilla 200 kilsaa ja keskellä ei mitään iski pissahätä ja menin kyykkypissalle metsään ambulanssimiehen pitäessä tippapulloa ylhäällä, mietin vaan jälkeenpäin että oli varmaan koominen tilanne jos joku olis nähnyt, lanssi parkissa syrjätiellä ja ukko pitää tippapulloa ylhäällä kun mulla on housut kintuissa:)
Vierailija kirjoitti:
Olen istunut Lontoossa taksin etupenkille ja sanonut kuskille: "follow that cab!"
Minä olen sanonut tuon Ateenassa :-).
Ollut Helsingin asematunnelin alla olevassa tunnelissa.
Olen kulkenut kansalliskirjaston maanalaisissa tunneleissa tuomiokirkon alla.
Lukenut tämän aloituksen huolimattomasti ja peukuttanut "väärin", siis vastoin ohjeistusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt jotain hävytöntä papin kylppärissä.
Siinäkö poreammeessa alakerrassa?
Ei.
Oksentanut ja ripuloinut samaan aikaan :) Useampaan otteeseen peräkkäin. (ruokamyrkytys)
Harrastanut säädyttömyyksiä krstalon kellarissa aamuyöllä ja jäänyt kiinni.
Harrastanut seksiä pääluottamusmiehen kanssa raahaten tämän pikkujouluista sotkuiseen kämppään.
Kotonani on tehty kotietsintä.
Siinä sitten keittelin kahvit ja tein ruoan loppuun kun ne kävi läpi asuntoa läpi.
Ollut yhdynnässä keskellä järveä yhdelle tarkoitetussa kanootissa
Liftannut poliisimaijan kyydissä Aulavalta keskustaan.