miehen exä suuttui onnittelusta
Miehelläni on yhteinen lapsi exänsä kanssa, joka oli äidillään viettämässä äitienpäivää. Ollaan menossa minun äidilleni ja oli sovittu että haemme lapsen yhdeltä mukaan. Myös kaksipikkusisarusta (meidän) oli mukana. Vein kukan ja halasin ja onnittelin vilpittömästi niin exä tokaisee tylysti että ei ois tarttenu mitää kukkii ostaa, en mä sun äitis oo. Jäin hämmentyneenä sanattomaks ja vast autos purskahdin itkuun. Miten joku voi olla noin ilkeä vaikka saa kivan eleen...
Kommentit (39)
Ei sun tarvitse äitien päivänä juhlistaa vierasta äitiä. Menee helposti itsesi korostamiseksi kun lähdet ostamaan lahjoja ulkopuoliselle äidille.
Mitäs olet tollanen oksettava perheenrikkoja. Olisin ollut törkeämpi.
Miksi lapsi piti äidiltään hakea noin aikaisin?
En olisi suostunut. Pitäisin rankkana vittuiluna.
Joskus pollyannailu on herttaista, joskus se taas menee typeryyden ja yliyrittämisen puolelle.
Miehesi lapsi ei ole sinun lapsesi eikä äitisi lapsenlapsi, joten mietipäs nyt. Oletko ihan idiootti! Asuuko lapsi siis teidän kanssa ja jos niin miksi?
oletpas ap typerä----miksi sinun piti menää halailemaan ja kukkia viemään??? urpå!!
Veit toisen naisen lapsen noin aikaisin vierailemaan OMAN äitisi luona?! Idiootti.
Ihanaa ettei itse joudu olemaan missään uusperhesekoilussa mukana! Tästä täytyy etenkin näin äitienpäivänä olla kiitollinen.
Asumme yhdessä perheenä ja ku muut sisarukset on menossa mummilaa isompikin tahtoo ettei jää paitsi mistään. Joka vuos kello yks on äitinpäivälounas. Ei ole exä vastannut mitään miehen viesteihin kun kysyttiin loukkattiinko jotenkin ja myöhemmin pahottelut. Tämä äitienpäivä ei ole ollut niin mukava tosiaa..
Ap
Vittu sä olet ap tyhmä. Ihanko miehesi entistä kiinnostaisi jonkun uuden pillun onnittelut... :D
Ihan tosi kiva ele hei ja miksei se ymmärrä... Osaatko miettiä yhtään muuta kuin omaa napaasi?
Jaa-a, ap, kyllä mulle tulee kanssa mieleen, että jutun idiootti olet sinä. Sun käytös oli överimakeaa, varsinkin jos sinä liityt eroon, toi oli jopa v*ttuilevaa.
Sun onnittelut tuntuu vittuilulta kun exä istuu äitienpäivänä nyt yksin kotonaan kun ennen siellä oli "perhe"! Nyt se perhe on sulla. Kaapattuna mukaan sun äitisi luo. Hyvää äitienpäivää juu.
Apua, minusta ele kuulostaa kivalta. Taustat tietenkin vaikuttaa paljon, mutta jos olette olleet aina hyvissä väleissä, kuten voisi päätellä siitä että kukan päätit viedä, niin tosi outo ärähdys.
Sehän on itsestään selvää että äitienpäivänä lapset ovat tietenkin äidillään, käydään mummolassa jos lähellä.
Tosi jänniä nää reagtiot. Mun mielestä ensisijaisesti pitäs puolisisaruksien vanhempina koittaa tulla toimeen keskenään eli pointsit sulle ap. Exä käyttäytyi kuin wt-ämmä tilanteessa. Kyllä meillä ainakin kavereiden keskenkin iloisesti toivotellaan äitien päivät koska ollaanhan me äitejä kaikki. Ymmärrän miksi annoit kukan. Onhan hän äiti lapselle joka on tärkeä osa elämääsi :)
Heh, tulee mieleen mun exäni nykyinen, joka itse tosiaan meni yhteen miehen kanssa jolla lapsi, mutta hän ei voinut sietää että miehensä on mun kanssa sitä vähääkään (lapsen asiat) tekemisissä ja haukkui mua mm.omalle lapselleni aina kun hän oli siellä. Sitten tulin ekaa kertaa raskaaksi nykyiselle miehelleni ja kerroin siitä exälleni joulun alla. Kappas, seuraavalla kerralla tää nainen juoksee halaamaan mua ja onnittelee ja antaa joululahjan :D selkeästi uhka oli poistunut, vaikka exä oli ex ihan syystäkin. Nykyään meillä jo täysin neutraalit välit, onhan tosta kaikesta jo vuosia aikaa.
Jospa hän suree, että hänen perheensä on rikki ehkä sinun takiasi?