Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvon konservatiivinen mies

Vierailija
16.10.2023 |

Minä Vihreitä kannattava feministi nainen en estä sinua etsimästä perinteisiä arvoja vaalivaa naista. Saat mielihyvin lentää sellaiseen maahan missä arvostetaan perinteisiä sukupuolirooleja ja perhettä. Miehenä oot vastuussa omista valinnoistasi,aivan kuten me naisetkin. Se että Turkissa asuva perheesi todennäköisesti vaatii taloudellisia uhrauksia,kenties jopa täällä Suomen päässä telttaan muuttamista kumpuaa edellä mainitusta arvovalinnasta. Älä syitä toisia siitä ettet syystä tai toisesta saa aikaiseksi perinteisen vaimon hankkimista. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua nyt oikein kaivelee?

Vierailija
2/18 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, ok?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon konservatiivisia miehiä. Ihan perinteiset suomalaiset vaimot niillä on. Harmittaako sinua, kun feministit eivät oikein ole miesten suosiossa?

Vierailija
4/18 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vihreä taas seonnut. 

Vierailija
5/18 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tosi katkera vuodatus tuo on. Sääliksihän noita vihreitä kannattavia feministinaisia käy. Niille kaikki on niin tavattoman vaikeaa. Sillä aikaa, kun ne meukaa niitä feminismiasioitaan, niin muut elävät omaa elämäänsä, joka feministeillä jää elämättä.

Vierailija
6/18 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa olla persutrolli.

Vierailija
7/18 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joku vihreä taas seonnut. 

Se on tää syksy, vihreyden tilalle tulee harmaata ja synkkää. Ootas vielä muutama kuukausi niin alkaa olla niuvanniemi kunnossa.

Vierailija
8/18 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiiviset ja seksistiset miehet ovat feministinaistenkin suosiossa. 

Vierailija
9/18 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naimisissa monessa asiassa konservatiivisen miehen kanssa, ja olen itsekin monessa konservatiivinen. Kyllä meitä ihan täällä Suomessakin on, molemmissa sukupuolissa, enkä toivo että meidän täytyis lennellä muille kuin lomamatkoille :)

Vai sanotko, ettemme saisi asua täällä, koska olemme konservatiivisia joissain asioissa?

Vierailija
10/18 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Toisinaan. Missään ei ole niin paljon haastetta ja värinää feministille kuin naisia vihaavassa persussa.

Vierailija
11/18 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä olen naimisissa monessa asiassa konservatiivisen miehen kanssa, ja olen itsekin monessa konservatiivinen. Kyllä meitä ihan täällä Suomessakin on, molemmissa sukupuolissa, enkä toivo että meidän täytyis lennellä muille kuin lomamatkoille :)

Vai sanotko, ettemme saisi asua täällä, koska olemme konservatiivisia joissain asioissa?

Mieheltäkö on sinulle tarttunut tuo toisen sanomisten vääristely? Todennäköisemmin kuitenkin itseään vihaava nainen löytyy jostain kehitysmaasta kaveriksi.

Vierailija
12/18 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani konservatiivit saavat elää ihan niin kuin haluavat, kunhan noudattavat lakia ja antavat muiden elää omaa elämäänsä. Niin, ja eivät nostele kodinhoitotukia viittä vuotta, "koska imetys." Jääköön nainen minun puolestani kotiin lastaan hoitamaan viideksi vuodeksi, mutta omilla tai miehensä rahoilla.

Vierailija
13/18 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Toisinaan. Missään ei ole niin paljon haastetta ja värinää feministille kuin naisia vihaavassa persussa.

Vain sinä puhut persuista.

Vierailija
14/18 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen konservatiivi ja liberaali, sekosiko pääsi?

Vierailija
15/18 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tämä on muuten tosiasia. Mitä kovempi feministi vassari jänkkääjä ja miesten halveksija, sitä useammin sillä on joku poliisi tai lähiögangsteri tai rahalla alistava toimitusjohtaja miehenä. Ilmeisesti feminismi on todellisuudessa vain naisten tapa kertoa, että haluaa mieheltä turpaan niin kovaa ettei enää pysty vastarintaan.

Vierailija
16/18 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreillä ei ole mitään äärikonservatiivisia miehiä vastaan - päinvastoin! Mutta heidän täytyy olla kehitysmaalaistaustaisia eikä länsimaalaisia kolonialistisia valkonaamoja.

Vierailija
17/18 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen konservatiivi ja liberaali, sekosiko pääsi?

Arvokonservatiivi ja talousliberaali? Ei paha yhdistelmä ollenkaan.

Vierailija
18/18 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sovinisti enkä konservatiivi mutta feministejä vihreitä naisia pitää vihata joka tapauksessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän