Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsena pahoinpideltiin, taas pitäisi mennä äitienpäiväksi käymään

Vierailija
08.05.2016 |

Kerran täysi-ikäisyyden kynnyksellä sain otettua puheeksi. Kielsivät ja sanoivat että ei noin nuori voi sellaista muistaa, olet keksinyt koko jutun. Aion katkaista välit heti kun se on taloudellisesti mahdollista vaikka tiedän, että se vaikuttaa perintööni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menet sinne? Mulla on ihan hyvät vanhemmat enkä mene heille äitienpäiväksi.

Mun äiti uhkas jättää mut perinnöttömäksi kerran, mutta kun nauroin päin naamaa etten halua sitä ja käskin häntä tuhlaamaan kaiken, niin sen jälkeen ei ole perinnöstä keskusteltu.

Vierailija
2/4 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet sinne? Mulla on ihan hyvät vanhemmat enkä mene heille äitienpäiväksi.

Mun äiti uhkas jättää mut perinnöttömäksi kerran, mutta kun nauroin päin naamaa etten halua sitä ja käskin häntä tuhlaamaan kaiken, niin sen jälkeen ei ole perinnöstä keskusteltu.

Perheessäni ei oikein osata keskustella. Lähinnä säät ja mitä ruokana puhutaan ja katsellaan hölmistyneinä ympärille. En oikein tiedä miksi menen. On se kuitenkin mun perheeni, niin kurjaa kuin se onkin. Niin ja olen masentunut opiskelija, jos en menisi niin en saisi pian minkäänlaista taloudellista tukea, ja sitä nyt valitettavasti tarvitsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini siis hyvin laskelmoiva, jollain tapaa kieroutunut persoonallisuus.

Vierailija
4/4 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos keksitkin nuo "muistot" itse? Katkaisisit välit perheeseen ihan turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi