miehen exä suuttui onnittelusta
Miehelläni on yhteinen lapsi exänsä kanssa, joka oli äidillään viettämässä äitienpäivää. Ollaan menossa minun äidilleni ja oli sovittu että haemme lapsen yhdeltä mukaan. Myös kaksipikkusisarusta (meidän) oli mukana. Vein kukan ja halasin ja onnittelin vilpittömästi niin exä tokaisee tylysti että ei ois tarttenu mitää kukkii ostaa, en mä sun äitis oo. Jäin hämmentyneenä sanattomaks ja vast autos purskahdin itkuun. Miten joku voi olla noin ilkeä vaikka saa kivan eleen...
Kommentit (39)
Noinko suureksi uhkasi ja ihan hirveäksi asiaksi mahdollisesti koetaan, että se exä menee uuden naisen kanssa yhteen? Ja koska yhteinen lapsi on, pitäisi edes yrittää käyttäytyä sivistyneesti? Miksi naisista tulee tuommoisia katkeria mulkkuja eron jälkeen? Ainoa tyydyttävä ratkaisu olisi siis se, että ex jäisi loppuiäkseen yksin? Ottakaapa rakkaat kanaset huomioon, että 50% liitosta päättyy eroon
T. Ihan ekalla kierroksella oleva lapseton nainen, miehelläkään ei lapsia ja ihan mukava ex.
Minusta ap oli fiksusti ja mukavasti tehty. Äitienpäivänä juhlitaan ihan yleisestikin äitejä ja minusta sinulta mukava ele osoittaa, että tietenkin se ex on miehensä ja lapsen äiti. Minulla ainakin face täynnä "onnea kaikille äideille "-julistuksia. Ex oli moukka
Vierailija kirjoitti:
Noinko suureksi uhkasi ja ihan hirveäksi asiaksi mahdollisesti koetaan, että se exä menee uuden naisen kanssa yhteen? Ja koska yhteinen lapsi on, pitäisi edes yrittää käyttäytyä sivistyneesti? Miksi naisista tulee tuommoisia katkeria mulkkuja eron jälkeen? Ainoa tyydyttävä ratkaisu olisi siis se, että ex jäisi loppuiäkseen yksin? Ottakaapa rakkaat kanaset huomioon, että 50% liitosta päättyy eroon
T. Ihan ekalla kierroksella oleva lapseton nainen, miehelläkään ei lapsia ja ihan mukava ex.
Otetaanpa huomioon kanaseni myös se, että 50% liitoista päättyy kuolemaan. T. Myös ekalla ja vikalla kierroksella oleva lapseton nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaanpa huomioon kanaseni myös se, että 50% liitoista päättyy kuolemaan. T. Myös ekalla ja vikalla kierroksella oleva lapseton nainen.
Aa eli si ä tai miehesi on kuolemassa? Et voi muuten tätä yhtään mistään satavarmasti, ettei joskus eroa tule.
Edelleenkään en tajua, miksi on niin ihan hirvittävän kova paikka jos ex menee uuden kanssa yhteen? Jos asiaan liittyy pettämistä niin sitten tietenkin ymmärrän, mutta noin muuten.
Vau... Nyt on joiltaki jäänyt mielialalääkkeet ottamatta... Ilman tarkempia kysymyksiä hypätään olettamukseen että ap on syyllinen eroon ja järkyttävät haukkumiset alkaa. O.o
Ap, syitähän on yhtämonta kuin ihmisiäkin. Huonosta päivästä siihen ettei pidä sinusta. Koska en tunne sinua, en voi arvuutella miksi hän käyttäytyi noin. Onnittelun olisin itsekin ottanut vastaan, mutta kukkia ihmetellyt itsekin. Tarkoittikohanhän oikeasti olla töykeä, kun äänensävy nyt jää kirjoitetusta tekstistä puuttumaan?
Vierailija kirjoitti:
Minusta ap oli fiksusti ja mukavasti tehty. Äitienpäivänä juhlitaan ihan yleisestikin äitejä ja minusta sinulta mukava ele osoittaa, että tietenkin se ex on miehensä ja lapsen äiti. Minulla ainakin face täynnä "onnea kaikille äideille "-julistuksia. Ex oli moukka
Ei. Tämä ex jäi nyt omana äitienpäivänään ihan yksin kun päinvastoin olisi pitänyt olla ehkä hänen äidillään lounasta eli siis lapsensa oikealla mummolla. Ei sinun, uuden vaimon äidin luokse kuulu tämä lapsi äitienpäivänä ainakaan. Olette puhuneet että haetaan hänet ja että on kivaa kun yhdessä mennään lounaalle kaikki.. jne. Ei lapsi ymmärrä oman äitinsä pahaa oloa välttämättä vielä. Aikuisten pitäisi olla viisaampia. Lapsi tekee kuten aikuiset agiteeraavat. Ja vielä tämä sinun suurieleinen kuna tuominen. Jos hänen entinen miehensä olisi antanut kukan, se olisi ollut ymmärrettävää, mutta että sinä. Ei missään tapauksessa sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
oletpas ap typerä----miksi sinun piti menää halailemaan ja kukkia viemään??? urpå!!
Kukat olisin vielä ymmärtänyt, mutta että halaus!
Miksei voisi yrittää tulla toimeen uusperhekuviossa? AP teit oikein. Jos exä haluaa tapella/käyttäytyä huonosti lapsien edessä niin typerähän tuollainen ihminen on..
Oikeesti sun tekosi oli tosi tökeröä ja asiatonta. Mieti nyt edes vähäsen! Jos mulle tehtäisiin noin niin mulkaisisin tosi vittumaiseen sävyyn. Sun tekosi oli tosi tahditonta.
Mä en edes haluaisi tavata mieheni kumppania. No onneksi olen pitkässä liitossa ja ydinperheessä.
Aikoinaan naapuri erosi niin se äijä toi sutturansa mukana, kun haki lapsensa ex-vaimolta. Vaihto tapahtui ulkona silmieni edessä ja täytyy sanoa ettei ollut kivaa katsottavaa. Lapset itki äidin perään ja äijä vaan haluaa esitellä uutta tyttöystäväänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein avaudu miksi lapsi haettaisiin oman äitinsä luota viettämään isän uuden anopin äitienpäivää?
Siksi provotutka sano *piip*
Just tänään eksä tuli tuomaan lapsia äitienpäiväksi uuden vaimonsa kanssa. Juteltiin kauan aikaa ja tämä vaimo kantoi siinä lasten tavaroita sisälle. Kahvitkin oisin keittäny, mut heillä oli kiire. Miksi pitää kyräillä ja vihata? Mulla ainakaan ei oo mitään katkeria tunteita tätä uutta rouvaa kohtaan, vaikka (oih herranjee) hän on mua kymmenen vuotta nuorempikin! :D
Tuskin sitä ap:n miehen lasta on väkisin viety äidiltään ap:n äidin luokse syömään? Kyllähän äiti olisi voinut sanoa, että nyt vietetään äitienpäivää oman äidin luona.
Mun mielestäni on vain positiivinen asia, että miehen lapsi edellisestä liitosta on tervetullut "mummolle" sisarusten kanssa mukaan, eikä tätä jätetä ulkopuolelle.
Toki, jos ap:n ja miehensä suhde on alkanut pettämisestä, ymmärrän exän reaktion, ja siinä tapauksessa ap on törppö, mutta ei missään ole sanottu, että näin on käynyt.
Ap:n ele oli minusta mukava.
Joillain on taas ollut vaikea päivä, kun pitää ap:lle ilkeillä. Nämä "onnellinen ydinperheestäni" -korostajat näissä ketjuissa etenkin oikein huutavat omaa epävarmuuttaan. Miksi muuten olisi tarve sanoa toiselle noin rumasti? Oli kukkien viemisestä mitä mieltä tahansa, ex käyttäytyi epäkohteliaasti. Ei noin sanota kenellekään.
Ei mies halunnut kukkia viedä mutta meillä on tapana onnitella kaikkia niiku kaupan kassat. Exän äiti on kuollut joten he eivät olisi siellä ainakaa mummulle mennyt ja ei kertaakaa exä sovittessa ilmassut että aika olisi huono, lapsi on sen verta iso että päättää aikalailla itse missä juhlapyhät viettää sovitusti tietenkin. Ap
Ihme tollukoita täällä, musta teit kauniisti. Me vietetään kaikki juhlapyhät ja merkkipäivät eksien ja nyksien ja mukuloiden kanssa yhtenä isona porukkana, ettei lasten tarvi edes miettiä kenen kanssa ollaan joulut sun muut. Ihme sitruunapilluja nämä loukkaantujat.
Kukahan tässä se wt-ämmä on?