Ketä Disney hahmoa muistutat?
Itse saatan olla luonteeltani lähinnä Kaunottaren ja hirviön Belle :D
Kommentit (108)
HEL-NYC kirjoitti:
Ulkonäöllisesti varmaan lähinnä Jasmine.
Ursulaa sinä muistutat etkä jasminea.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
:D Ei, kyllä taidan olla lähempänä Jasminea kuitenkin, vaikken ihan spot-on onneksi olekaan. Ursula on hiukan liian vanha, väärän väriset hiukset ja kroppa on melko pahasti väärän mallinen. Ketä sinä? Jöröä?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
:D Ei, kyllä taidan olla lähempänä Jasminea kuitenkin, vaikken ihan spot-on onneksi olekaan. Ursula on hiukan liian vanha, väärän väriset hiukset ja kroppa on melko pahasti väärän mallinen. Ketä sinä? Jöröä?
No ensinnäkin olet yhtä lihava kuin Ursula läskisorminesi. Älä valehtele itsellesi ;)
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
No ensinnäkin olet yhtä lihava kuin Ursula läskisorminesi. Älä valehtele itsellesi ;)
No, BMI onneksi vielä näyttää alle 25. En ollut koskaan ajatellutkaan, että minulla on läskit sormet, mutta onneksi av auttaa aina.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
No, BMI onneksi vielä näyttää alle 25. En ollut koskaan ajatellutkaan, että minulla on läskit sormet, mutta onneksi av auttaa aina.
Se on vain päässäsi. Ja kyllä, ne on Läskin ihmisen sormet. Normipainoisilla ei ole sellasia :)
Hiusten perusteella tähkäpää. Tosi paksut vaaleat lähes polviin yltävät laineikkaat hiukset.
Olin töissä Pariisin Disneylandissä Mikki Hiirenä kaksi vuotta. Mikki siis lienen sitten, täysin räjähtänyt ja hikinen sellainen. Mykkäkin vielä, ja backstagella päätön.
Olen aina mieltänyt itseni Arieliksi,mutta viikonloppuna veljeni kanssa jutellassa tulin siihen tulokseen,että olenkin huomionkipeä,naiivi Anna.Veljeni on Elsa.Hauska ketju muuten tuota Prinsessa Nalle Puhia lukuunottamatta! :)
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vähän OT mutta mitä vikaa Ursulassa on?Näyttävä nainen :D Tosin olin vähän järkyttynyt,kun luin joku aika sitten,että hahmo perustuu johonkin kuuluisaan drag queeniin(Divine).
Naapurissani muuten asuu aivan ilmetty Jasmine,emme ole jutelleet moikkailua enempää,hän saattaa hyvinkin olla maanpaossa oleva prinsessa.Miksi hyvä ketju pitää pilata jollain olen tisskikäs bimbo-trollailulla ja muiden irvimisellä? :O
Prinsessa Ruususta 100 vuoden unessaan.
Olen aivan sairaan väsynyt aina ja koko ajan.
Tähkäpää täällä... Liikaa kirjoitin eilen,viini oli hyvää. Päänsärkyä ei Tähkäpäällä näin ole ennen ollutkaan. Muutin Facebookissa lempinimekseni Tähkäpää Rapunzel ;) muutkin sanoivat sopivaksi nimeksi.
En ole tyhmä... Eilen viiniä join liikaa ja vaikutin tyhmemmältä siksi. Olen todella fiksu ja mieheni on rikas enkä siksi käy töissä nyt. *Tähkäpää Uhkea*
Kerroin varakkuudesta ettette hauku kuinka join viiniä sunnuntaina. *Tähkäpää Uhkea*
Vierailija kirjoitti:
Tähkäpää täällä... Liikaa kirjoitin eilen,viini oli hyvää. Päänsärkyä ei Tähkäpäällä näin ole ennen ollutkaan. Muutin Facebookissa lempinimekseni Tähkäpää Rapunzel ;) muutkin sanoivat sopivaksi nimeksi.
Oletko varma,että et ole vieläkin kännissä?Tähkäpäähän on vain suomenkielinen vastine Rapunzelille,miksi lempinimessäsi on turhaa toistoa? Vai käytätkö normaalistikin nimestäsi jonkinlaista tuplaversiota?
Tulee mieleen joku ikivanha Jerry Lewis-leffa,jossa päähenkilön nimi oli MyronMyron,koska äiti joutui huutamaan hänelle pienenä ainakin kahdesti ennen kuin hän kuuli,että kutsuttiin kotiin.
Ystävissä englantia puhuvia sen vuoksi varmistan Rapunzelilla ;) *Tähkäpää Uhkea*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vähän OT mutta mitä vikaa Ursulassa on?Näyttävä nainen :D Tosin olin vähän järkyttynyt,kun luin joku aika sitten,että hahmo perustuu johonkin kuuluisaan drag queeniin(Divine).
Naapurissani muuten asuu aivan ilmetty Jasmine,emme ole jutelleet moikkailua enempää,hän saattaa hyvinkin olla maanpaossa oleva prinsessa.Miksi hyvä ketju pitää pilata jollain olen tisskikäs bimbo-trollailulla ja muiden irvimisellä? :O
Oi kiitos. Puhut varmaan minusta :*
Niin... ja en ole edes Disneyn hahmo