Ketä Disney hahmoa muistutat?
Itse saatan olla luonteeltani lähinnä Kaunottaren ja hirviön Belle :D
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Ystävissä englantia puhuvia sen vuoksi varmistan Rapunzelilla ;) *Tähkäpää Uhkea*
Voisit olla pelkkä Rapunzel,se on "kansainvälinen" nimi kyseiselle satuhahmolle. Mua muuten ärsyttää,että se on Disney-versiossa käännetty Tähkäpääksi,luin pienenä alkuperäisen Grimmin sadun jonka suomennos oli Porkkanainen(koska sadussa raskaana oleva nainen himoitsi naapurin noidan kasvimaasta porkkanoita ja vaihtoi sitten vauvansa niihin),jotenkin se on aina tuntunut mun mielestä "oikealta" suomennokselta :D En nyt tarkkaan muista mihin kasviin alkuperäinen nimi viittasi.Joku vuohenkaali?
Olen kuin Tähkäpää rapunzel... uhkea versio vain ;) disneyn rapunzel kovin lattea rinnoistaan, ei sovi minuun ;)
Nuorena olin kuin Ariel, uhkarohkea, naiivi punapää, nykyään muistutan enemmän Ursulaa, iso ja rääväsuinen mamma.
Mahdollisesti,ellei teitä sitten ole useampia :D Hassua muuten,miten joskus oikeassa elämässä tulee vastaan "fiktiivisiä hahmoja".Kerran kun olin kirjakaupan kassalla töissä,sinne tuli asiakas,joka oli kuin Sinkkuelämää-Carrien venäläinen taiteilija.Hän jopa osti taiteilijantarvikkeita.