Ketä Disney hahmoa muistutat?
Itse saatan olla luonteeltani lähinnä Kaunottaren ja hirviön Belle :D
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Mietin luonnettani... Olen kiltti kuin Nalle puh kuten joku jo sanoi... Ja hauska... Villi ;) Mutta luotettava. Vähän kuin Belle... Kauniimpi vain, Tähkäpää Uhkea ;D
Veikkaan, ettei vertauksella Nalle Puhin aivoihin tarkoitettu kilttiä luonnetta.
Oletteko muut Disney princessat koskaan asuissa joista miehenne pitää... Kuin elokuvasta suoraan?
Hei Tähkis, ne sanoo sua tyhmäksi. Olet tyhmä kuin Nalle Puh pikkuriikkisine aivoineen. Menikö perille?
Olen niin kaunis ja uhkea... ETtei haittaa vaikka joku luulisi tyhmäksi... Mieheni rakastaa kasvojani ja rintojani, uhkeita...
Loukkaava kirjoitus kuitenkin..: EI Nalle puh ole tyhmä hieman höpsö vain..
Olen seksikäs ja tiedän sen... Seksikäs tähkäPÄä... Liikaa viiniä ;D ;D
Vierailija kirjoitti:
Olen seksikäs ja tiedän sen...
Seksikäs tähkäPÄä... Liikaa viiniä ;D ;D
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/8e/50/19/8e5019ce8f7dcdcf4a68… kyllä oletkin niin seksikäs :) :) :)
Vierailija kirjoitti:
Olen niin kaunis ja uhkea... ETtei haittaa vaikka joku luulisi tyhmäksi... Mieheni rakastaa kasvojani ja rintojani, uhkeita...
Olet kyllä niin uhkea.....mekossasi.....Uhkea kurvikas princessa Tähkäpää;)))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elsa. Olen vähän miettinyt että hänen hallitsemattomista tunteista aktivoituvat "jäätävät voimat" ja tapa sulkea muut elämästään satuttamisen pelossa saattaa kuvastaa epävakaata persoonallisuushäiriötä.
No mieti nyt, se suljettiin yksin omaan huoneeseen vuosiksi, ehkäpä sillä on jonkinsortin pers.häiriö saattanut kehittyä
Tarkoitettiin nyt varmaan symbolisesti. Kaikkihan alkoi Elsan lapsuudessa tapahtuneesta traumasta, sitä ennen kaikki oli hyvin. Ja ihan omasta valinnasta se huoneeseensa sulkeutui, vaikka vanhemmat kai neuvottomuuttaan piilotteluun kannustikin.
Vierailija kirjoitti:
Aivot kuin nalle Puhinalla ;) Hauska höpsö... Voin ollakin. Suuret rinnat ovat naisen kruunu sanoo mieheni... Princessa tarvitsee kruununsa ;)
Tuksu on saapunut AV:lle!
Elsaa minäkin. Luonteeltani siis. Toisaalta oon myös aikamoinen Aku Ankka.
Minulla on jopa TÄhkäpään asu mieheni iloksi... Ei se virallinen asu ole mutta violetti ja saman tyylinen korsettimainen... Taidan tänään öljytä rintani ja olla miehelleni Tähkäpää Uhkea.. ;D