Ketä Disney hahmoa muistutat?
Itse saatan olla luonteeltani lähinnä Kaunottaren ja hirviön Belle :D
Kommentit (108)
Peter Pan täällä myös. Ikuinen elämäntapa lapsi, en halua koskaan kasvaa aikuiseksi.. Ehkä siksi valitsinkin alan, jossan työskentelen lasten kanssa, että pääsen leikkimään ja pelamaan mm. polttopalloa :D
Vierailija kirjoitti:
Elsa. Olen vähän miettinyt että hänen hallitsemattomista tunteista aktivoituvat "jäätävät voimat" ja tapa sulkea muut elämästään satuttamisen pelossa saattaa kuvastaa epävakaata persoonallisuushäiriötä.
No mieti nyt, se suljettiin yksin omaan huoneeseen vuosiksi, ehkäpä sillä on jonkinsortin pers.häiriö saattanut kehittyä
Taidan olla ne Tuhkimon haltijattaret,joku niistä.Tykkään herkuista,olen vähän pyöreä ja haluaisin tuoda iloa ihmisten elämään,ei vaan aina jaksa omaansakaan,mutta sinnepäin.
Vierailija kirjoitti:
Pinokkio, koska mulla on pitkä nenä ja usein tuntuu, että pääni on puusta.
Em. Lumikin äitipuoli rakastaa sinua. Olet ihana.
Jasmin. Mieheni on lähi-idän "tyhjätasku", itselläni vähän parempi tilanne vanhempieni ansiosta.
Olen aivan kuin identtinen kaksoisolento Tähkäpäästä tukkani vain on lyhyempi ja rintani valtaisat... Suuret silmät... Kauniit kasvot... Villi luonne ;) Olen mielestäni kaunein Disney-princessa
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan kuin identtinen kaksoisolento Tähkäpäästä tukkani vain on lyhyempi ja rintani valtaisat... Suuret silmät... Kauniit kasvot... Villi luonne ;) Olen mielestäni kaunein Disney-princessa
Miehenikin sanoi samaa... Hänen mielestään olen vielä kauniimpi kuin Tähkäpää koska olen uhkea... Mieheni pitää rinnoistani enemmän kuin Tähkäpään rinnoista... Hän on komea itsekin...
Ulkonäöltäni Lumikki, mut luonteeltani enemmän joku sivurooliin osallistuja..
Olen Minni Hiiri. Olen neuvokas ja naisellinen, hiukan neuroottinen tosin. Ja avokkaani lompsuvat aina. Hermotkin menee välillä, kuten Minnillä, ja olen myös suht hyvä komentelemaan toisia.
Haluaisitteko kuvia.. Tähkäpää princessa kakkosesta... Isoin rinnoin?
Ehkä Pärsky. Hieman höpsö, söpö. Innostunut uusista seilkkailuista, mutta tosi paikan tullen järki kädessä ja hieman pelokaskin. Pulleat posket. :D
Ariel. Impulsiivinen adhd-tyyppi joka tietää mitä tekee, ainakin suunnilleen.. 😃