Ketä Disney hahmoa muistutat?
Itse saatan olla luonteeltani lähinnä Kaunottaren ja hirviön Belle :D
Kommentit (108)
Roope Ankka. Olen myrtsi, epäluuloinen ja pidän rahasta. Tosin olen paljon tuhlailevaisempi kuin Roope, joten ehkä olenkin hetkessä eläjä -Aku, joka mällää palkkansa nopeasti ja myöhemmin suree kun on matti kukkarossa :D
Elsa. Olen vähän miettinyt että hänen hallitsemattomista tunteista aktivoituvat "jäätävät voimat" ja tapa sulkea muut elämästään satuttamisen pelossa saattaa kuvastaa epävakaata persoonallisuushäiriötä.
Pocahontas. Olen henkeen ja vereen luintoihminen, enkä niinkään välitä moderneista hienouksista ja kulutuksesta.
Pinokkio, koska mulla on pitkä nenä ja usein tuntuu, että pääni on puusta.
Peter Pan. Olen reippaasti yli kolmekymppinen, mutta olen lapsenmielinen ikiopiskelija, enkä tahdo aikuistua (asettua aloilleni ja tehdä aikuisten asioita, kuten perhe, ura, oma asunto, jne). Rakastan kiipeilemistä, lentämistä (lentokoneella), huvipuistoja, leikkipuistoja, metsässä ja pelloilla temmeltämistä, pelejä ja leikkejä, eläimiä, vanhoja piirrossarjoja, hurjapäisiä harrastuksia, vapautta, jne.
Mikä se hömppänoita onkaan Ankkalinnassa. Matami Mimmi?
Hyväntahtoinen, vähän ilkikurinen. Ulkomuodoltanikin vähän samanlainen.
se on de ville
itse olisin paavo eräaukkola, se mystinen keltainen kulahtanut juustopala.
Mulan, koska yritän olla cool ja urhee, mut epäonnistun kumminki ja pukeudun poikamaisesti ja koen usein ulkopuolisuuden ja riittämättömyyden tunnetta.
Pocahontas. "On veljiäni sade sekä tuuli / ja ystäviä luodut metsieeeeeen!" ♡
Olen juuri tuollainen luonnonystävä. Pocahontas olisi myös valmis kuolemaan periaatteidensa puolesta, kuten minäkin. Lisäksi hiippailen puskissa kurkkimassa komeita miehiä. (No en xD)
Ariel, näin on eräs mieskin joskus sanonut... Ja yhtä hölmö rakkaudessa! +sain sen prinssini lopulta (toisin kuin alkuperäissadussa)
Elsa.