Ketä Disney hahmoa muistutat?
Itse saatan olla luonteeltani lähinnä Kaunottaren ja hirviön Belle :D
Kommentit (108)
Sekä ulkonäöllisesti että luonteelta Elsa, lisäksi siskoni on ihan ilmetty Anna. Hauska sattuma, vaikken ko. leffasta hirveästi innostukaan :)
Toisaalta samaistun myös Aku Ankkaan - jatkuvaa epäonnea, vilkkaat siskonpojat, ärsyttävä naapuri ja työ, josta en tykkää :D
Aivot kuin nalle Puhinalla ;) Hauska höpsö... Voin ollakin. Suuret rinnat ovat naisen kruunu sanoo mieheni... Princessa tarvitsee kruununsa ;)
Shrek - ulkomuoto täsmää täysin, en vaan ole vihreä vaan harmaanvalkoinen
Mieheni on aivan kuin prinssi myös... Komea... Jalosukuinen komistus... Jalo luonteeltaan... Ei vaan ratsasta ;)
harrastan punttisalilla käyntiä ja sen johdosta, minulla on samanlainen vartalo kuin herkuleella. kun kesäisin kuljen puistossa ylävartalo paljaana, huomaan tyttöjen ihailevan lihaksikasta vartaloani.
Vierailija kirjoitti:
harrastan punttisalilla käyntiä ja sen johdosta, minulla on samanlainen vartalo kuin herkuleella. kun kesäisin kuljen puistossa ylävartalo paljaana, huomaan tyttöjen ihailevan lihaksikasta vartaloani.
Nam... Oltaisiin näyttävä pari... Olen kuin Tähkäpää mutta rintava nainen, uhkea... Mutta olen varattu... Onneksi mieheni on kuin prinssi ;)
Olisit varmasti Herkules kiinnostunut jos tapaisit minut... Useimmat miehet ihailevat, olen kauniskasvoinen ja kuin oikea princessa oikeasti ;)
Naiseni vois olla Iines ankka kun se kaakattaa pitkin päivää.
Minä itse voisin olla Hessu Hopo.olen hajamielinen ja vähän kömpelö
Ulkonäöllisesti mua on muutaman kerran nuorempana tituleerattu Lumikiksi. Mulla on hyvin vaalea iho ja tosi tummat hiukset/kulmat/ripset. Luonteeltani veikkaisin että oon enempi Iineksen ja Tiikerin sekoitus. Jokainen voi itse päätellä millainen se on. :D
Mietin luonnettani... Olen kiltti kuin Nalle puh kuten joku jo sanoi... Ja hauska... Villi ;) Mutta luotettava. Vähän kuin Belle... Kauniimpi vain, Tähkäpää Uhkea ;D
Ajatella, Tähkäpää, ja aivot kuin Nalle Puhilla.